Labukas

.
Mergaičiukės, sakykit, o kokia Jūs pavara riedat per "išskobtas" duobes gatvėse? Na, kai aš laikiau egzaminą, vienoje gatvėje jų net apvažiuot normaliai nebuvo galima, nes eismas intensyvus ir, jei visą kelią būčiau važiavusi apvažinėdama kliūtis, manau, tikrai trukdyčiau eismui. Dar kaip tik ryte su savo instruktoriumi teko važiuoti ta gatve, tai jis pasakė: "čia net nebandyk jungti trečios pavaros, matai, kokios duobės". Tai va, per egzą ir nejungiau toje vietoje trečios pavaros, ir egzaminuotojas pažymėjo kaip klaidą, kad, tipo, per ilgai važiuoju antra pavara, kad negirdžiu, kaip kaukia variklis. Nors aš tą atkarpą neviršijau 30 km/h greičio ir jokio ten kaukimo tikrai negirdėjau. Tai taip ir likau nesupratusi, reikia jungti tokiose situacijose trečią ar ne.
Ir dar... Raudondvario plentu, atseit, per ilgai važiavau antra juosta. Buvo pastatytas ženklas "apvažiuoti kliūtį iš kairės", aš persirikiavau į kairę, paskui galėjau grįžti į dešinę, bet priekyje pamačiau, kad už kokių 50 metrų - ženklas "kelio susiaurėjimas", tai net negrįžau į dešinę. Kai kelias susiaurėjo, automatiškai jau buvau dešinėje juostoje. Ir va, tada egzaminuotojas pareiškė, kad eismas Lietuvoje vyksta dešine puse. Na, tą aš ir pati puikiai žinau. Norėjau pasiteisinti, kad neapsimokėjo taip manevruoti, nes už keleto metrų būtų vėl reikėję grįžti į kairę juostą, be to, galbūt kitos mašinos nori sukti į dešinę, o aš važiavau tiesiai. Būčiau "užkišusi" eismą prie šviesoforo. Vis vien jis pažymėjo kaip klaidą.
Jau nebesuprantu, ar jie taip specialiai "sukirtinėja", ar aš klystu. Kai važiavom namo, pasakiau savo instruktoriui, kad egzaminuotojas liepė jungti trečią pavarą toje vietoje, kur mano mokytojas prisakė važiuoti tik antra. Tai jis tik pagūžčiojo pečiais ir nieko doro netasakė, nepaaiškino, kas čia teisus, kas klysta... Tik leptelėjo kažką, kad gal kitas egzaminuotojas, jei būčiau jungusi trečią pavarą, būtų apkriokęs, jog laužau mašiną. Kažkoks košmaras

!