QUOTE(Irma.r @ 2011 04 12, 17:04)
Seikos, stebejo pavaduotoja pamoka, ir kol kas neatsigaunu nuo kritikos.

Nezinau ar taip gali buti, vienoje pamokoje viskas negerai ar tik seip kas.....?, bet pamokoje vaikai buvo neaktyvus, pamokos tiksla skelbiau per velai, nebuvo grupinio darbo ir t.t. Aptariant pamoka, net apsiginti nesugebejau "ateme" kalba gerkleje sustojes guzas, vos nepratrukau verkti. O atrodo ir tiksla skelbiau ir lentoje uzrasiau, ir ruosiausi diferencijuotas uzduotis, o grupinio darbo net nebuvau suplanavus, vaikai dirbo porose. Na zodzi visai nusivyliau savo sarbu ir sugebejimais........

Bet ar teisingai, tai cia vel jau kitas klausimas
Nenusimink, tai tik parodo, kad zmogus atejo kritikuoti, o ne padeti. Juk pirmiausia bet koks tikrintojas turi issakyti pliusus, o tik po to minusus. Ir svarbu aptariant pamoka - reikia ginti save, kad butent tokie metodai tinkamiausi siems vaikams ir t.t. Svarbu saves nenuvertinti. Sekmes!