QUOTE(Muse @ 2011 05 17, 08:43)
Sveikos,
As nebutinai galvoju apie privacia, tiesiog sita mano darbo kieme

. Kad patogu man butu, ziuriu. Nes neturesiu galimybiu 3 vaikus turedama vezioti juos i skirtingus miesto galus. Dirbti teks ir po keliu metu dar
Į mokykla, kurią dabar lanko dukra, skersai per visą kauną pervaziuoti reikia nuo mūsų namų. Bet buvusio mano darbo kieme. Birželį dukrą užrašiau, nes "prie darbo", o spalį darbą pakeičiau
Apie Vilniaus mokyklas nežinau nieko. Bet šiaip tai su pradinėm mes abiem vaikam nepataikėm. Bėda ta, kad pagal mano ir vyro "filosofoją" mokslas yra vaiko ir mokyklos reikalas, mes ten kišamės labai mažai, kai jau mokykla pradeda reikalauti įsikišimo.
Sūnaus mokykla buvo prasta, bet pirmoji mokytoja

, tai vadovavausi principu, kad pradinėse mokytoja svarbiau, nei pati mokykla. Principas iš esmės teisingas ir mokytoja buvo tikrai gera. Tik kai po 2 klasės mūsų mokytoja išėjo į metodininkes, tada jai gavom tokią, kokia buvo likusi

Va apie tai buvom nepagalvoję

Iš esmės vaiką išgelbėjo tie du metai ir labai atsakinga grupės mokytoja.
Dukrą vedam į kaip ir geresnę mokyklą. Ten dirba pagal atskirą metodiką, plius mokesčiai papildomi nemaži atsijoja kažkiek tuos, kurie ten vaikus veda. Nieko bloga pasakyti negaliu apie pačią mokyklą. Tik problema, kad mūsų filosofija "mokslas yra vaiko ir mokyklos reikalas" prieštarauja tos mokyklos ir metodikos filosofijai - "mokslas yra tėvų ir vaikų reikalas". Susivokėm, aišku, kai jau buvo šaukštai po pietų. Kol kas pažiūrų nekeičiam, dukra "stumiasi" kažkaip. Ale ko gero paskutiniais metais teks kažką galvoti, nes dalykuose, kur reikia įgydžių, jau susidarę spragos.
Žodžiu, renkantis mokyklą, reikia atidžiai pažiūrėti, koks ten požiūris, ką mokyklą siūlo ir ar pagal jūsų principus tai tinka. Mūsų atveju geriausias variantas buvo visgi "tarybinio" kirpimo mokytoja, kuri jaučia atsakomybę "išmokinti" vaiką. O jei dar primoki per kokią nors formą (prailginta grupė po pamokų, pagalba sunkesniuose dalykuose), tai rezultatas džiugina.
Tose "prestižinėse" susidariau įspūdį, kad "mokesčiai" eina ne už vaiko lavinimą, bet už "keep the child happy". Augina laisvą žmogų, kuris laisva valia renkasi, mokintis jam ar ne

O kad kompensuotų intensyvuvo nebuvimą mokykloje pamokų metu, tėvai po to papildomai samdo korepetitorius, ar patys namuos užsiima. Jei to nedarai, vaikas auga laisvas ir laimingas, bet "beraštis".
Sūnus trečioje klasėje Poterį buvo perskaitęs, dukra vos kremta trumpas pasakaites

Atsakymo toli ieškoti nereikia. Sūnaus pirmoji mokytoja per primą susirinkimą pasakė - "pas mane visi iki naujų metų skaitys gerai, nes kitaip visi mokslai nukenčia, tai nenustebkit, jei vaikai bus paliekami po pamokų kai kurie, arba gaus lapus į namus skaitymui parinktus pagaltai, kas jiems "stringa"". Dukros pirmoji mokytoja į mano pastebėjimą antroje klasėje dėl nemokėjimo skaityti pasakė - "anskčiau ar vėliau visi išmoksta skaityti, tie, su kuriais namuose dirbama daugiau, išmoksta greičiau"

Na, aš "dirbu" namuos su dukra, pirmadieniais kambarus tvarkom, savaitgaliais pyragus kepam, ale kaip nemoka skaityti, taip nemoka
Čia sarkazmas, bet jei jau reikia su vaiku užsiimti papildomai, tai iš mokytojo tikėčiausi bent pagalbos - kas sringa, ką ir kaip geriausiai būtų daryti namuos. Tiesa, dukros klasės susirinkimuose aš jaučiuosi "ufonaute" - visi tik klausinėja, ką ten reikėjo padaryti, ar tas praeita XX dalis labai svarbi, kiek pakenks, jei praleido dėl ligos, ar nieko tokio, jei skambins "pasikonsultuoti" dėl kai kurių namų darbų, nes tėvai nesuprata. Toks jausmas, kad vienintelis mano vaikas ten našlaitis, kuriam kuprinę palikus mašinoje tėvai net nepaklausia, ar darys namų darbus

Nors pagalvojau, kad yra kokių trijų vaikų tėvai, kurie į susirinkimus nevaikšto. Tikriausiai todėl, kad panašiai jaučiasi
Prirašiau daug, bet gal padės apsispręsti, koks yra jūsų požiūris į vaikų mokslus ir teisingai pasirinkti mokyklą bei mokytoją. Nes vaikas labiausiai kenčia ne nuo prastų suolų ar nedažytų sienų, o nuo diskomforto ir streso, kai jam tenka būti "balta varna" tos mokyklos mokymo sistemoje dėl kitokio tėvų požiūrio.