Ligonė, ką padarysi, bet turiu trint info, kol pati didesnių problemų neprisidariau

Su manim konkrečiai tai atsiskaitė, šiaip ne taip atsiuntė prekes, dėl to neturėčiau turėt pretenzijų, bet pirkau draugei 3 kuponus, iš jų ji nei vienos prekės negavo, du kuponus šiaip ne taip realizavo, nebuvo pasirinkimo, tai vieną paponešį pirko išvis ne savo dydžio, o kitą gavo kreivą šleivą, o trečio kupono likimas neaiškus, turbūt nuplauks pinigai, nes kai pareikalauni grąžint pinigus - stoja mirtina tyla, tai ką, gal ir man kreiptis į advokatę

Reiks - kreipsiuos, nes kuo toliau - tuo gražiau
Apie vėlavimus tipo buvo paskelbta informacija puslapyje, klientai informuoti, kaip tyčia dabar net pažiūrėjau, nes turiu print screen puslapio vaizdą, idomu idomu, nėra jokios info, ta info atsirado arba šiandien arba vakar, taip kad tvarko puslapy sau palankia linkme ir dar drįsta mane pult