Taigis, man irgi buvo labai smalsu, kas maniskiui yra..ale va aisku, kad nezymus kalbos raidos suletejimas ir paveluotos pagalbos pasekmes..o toliau, viskas miglotai, vieni spichiatrai mato autizma, kiti aspergeri, treti greiztai neigia, ketvirti is viso sako unikumas

tai kol jie gincyjasi, einam savo keliu, pasiimam is ju patarimus, taikom, kas padeda, pasiliekam, kas netinka nenaudojam ir tikiuosi, akd gal po poros metu(jei klase ir mokykla bus draugiskos) bus galimybe bandyti normaliai mokytis, gal su modifikuota programa, bet bent jau vezioti nereikes. Svarbiausia tureti gaires, kaip eiti, kur eiti ir, akd pvz. butu salia geras logopedas, spec. pedagogas, kurie mato dinamika, kas kur ir kaip vystosi, sunkiau, lengviau, tu zmoniu stebejimai labai svarbus ir kontaktai irgi, nes jiemato vaika tokiu, metu, kai taves nera salia ir jie ne mama, t.y. kitoks santykis dirbant sunku darba vaikui (maniskis, jei imdavau kokius tekstus, ar knygeles, kur logopede turi, sakydavo, kad cia tik su logopede skaito ir taskas

) teko ieskoti kitu metodiku ir keliu