QUOTE(Subjektyvi @ 2011 05 11, 09:08)
Tačiau kaip Agotukas labai gerai pastebėjo, tas grožio puoselėjimas pastaraisiais dešimtmečiais tapo labai išaukštinančiu reiškiniu. Masinės plastinės operacijos, įvairiausios priemonės. Visa tai materialumo įtaka, tai marketingas ir pr'as. Tuo pačiu ir reikalavimai moteriai išaugo.
Taip yra todėl, kad anksčiau ištekėti galėjo net ir didžiausia pabaisa. Moteriai visai nereikėjo būti gražiai, kad turėtų vyrą, šeimą. Pakako atatinkamo statuso visuomenėje ir, dažnai - pinigų ar jų paveldėjimo galimybės. Kaip surasti jaunikį, rūpindavosi ne nuotaka, o jos tėvai. Be to, ilgą laiką skyrybos buvo tiesiog neįmanomas dalykas (draudė bažnyčia), nesuko galvos, kad vyras išeis pas jaunesnę ar gražesnę. Taigi, grožio kultas nebuvo tiek reikalingas, ji ir be jo buvo pakankamai saugi.
Dabar gi moteris gyvena nuolatinėje įtampoje - pirmiausia jai reikia pačiai susirasti vyrą, paskui drebėti, paliks, nepaliks, mokės alimentus ar ne, kaip teks vienai vaikus auginti. Suprimityvinau ir net sušaržavau

bet esmė - tokia. Reklamos, marketingas naudojasi šia moters baime. Moteris turi būti nuolat paklausi prekė ( kaip Nakviša ir rašė - ji yra paklausi, vadinasi, viskas tvarkoj) , kitaip jos ateitis tampa labai jau neužtikrinta.