QUOTE(neringa17 @ 2011 10 17, 15:44)
Mielos kolegės,
Kadangi esu naujokė, tai turiu tokį klausimą - o kaip jūs vertinate mokinių darbus?
Man labai sunku įvertinti dailės darbą. Matematikai yra testai, kūno kultūrai - normatyvai, o kaip dailės kūriniams? Jeigu vaikas piešia, stengiasi, bet gal tiesiog neturi talento piešti, ar galima tokiam vaikui rašyti 10 ?
Kokie pas jus pažymiai vyrauja?
Va su tokiais pamąstymais ir nusivertinam dailės, kaip pamokos prestižą. Ne kiekvienas turi talentą matematikai, kūno kultūrai ir t.t. Ir kai iš matematikos gauna 2, tai kaip ir nieko, o kai iš dailės - talento, mat neturi

Neturi tai neturi. Toks ir įvertinimas.
Turėjau karjeros pradžioj net pokalbį ta tema su viena auklėtoja/matematikos mokytoja, kuri, "gindama" savo auklėtinį, ėmė sakyt: "jis neturi gabumų dailei". Į ką atsakiau: "O tiems, kurie neturi gabumų matematikai, jūs 10-ukus rašot?" Ji gavo lengvą šoką. Kažkaip priprato dailę ir pan. dalykus laikyti antraeiliais, gavau su tuo kovoti. O jei dar pačios imsim taip mąstyt - amen.
Papildyta:
QUOTE(Lliucija6 @ 2011 06 02, 10:34)
Sveiki,o as noreciau paklausti kur moketes,kad igytumet sia specialybe.
Būdavo Šiaulių universitete ir VU dubliuota su kokiom chemijom ar kt. Dabar - nežinau. Tiesa, siūlau nesusižavėti labai kolegijomis - mažiau šansų gauti darbą, ypač kai dabar toks pedagogų perteklius. Daugybė iš kitų "sumažintų" specialybių persikvalifikavo būtent į dailę ir technologijas.