QUOTE(Smurka @ 2007 07 22, 07:19)
Ir ką tie skundai? Jei vežėjas nustato sąlygas ir apie jas iš anksto informuoja klientą, gali skųstis nebent ponui dievui. Tik bet kuriuo atveju nieko nepeši
na yra už vežėjo aukštesni įstatymai, bet reik žiūrėt konkrečiu atveju, ar galima kažką išspaust. pats vežėjas niekada neprisipažins, kad yra galimybė atgaut pinigus, reik būtinai ES teisės aktus ta tema paskaityt, nes jų avialinijos bijo kaip velnias kryžiaus
aišku, jei ten nieko gero perskaitęs nerasi, tai jau kita kalba, kaip sakiau, priklauso nuo konkretaus atvejo
QUOTE(Udrius @ 2007 07 22, 09:02)
Darant uzsakyma reikia atkreipti demesi i kai kuriuos punktus. Yra atveju, kad bilietia negrazinami, pavardes nekeiciamos. Yra atveju, kad galima grazinti bilietus ar keisti pavarde uz papildoma mokesti.
Tai buna pazymeta darant uzsakyma, kad ir toje pacioje greitai.lt sistemoje. Zodziu ,
reikia buti atidesniems.
patikėk, yra atvejų, kai ant bilieto aiškiai parašyta, kad pvz datos keitimas kainuoja tiek ir tiek, o kai paskambini prireikus, nesileidžia į kalbas, kad neva jūsų bilietas nekeičiamas
nors ant jo užrašyta kitaip ir pirkdamas galbūt net primokėjai už tą paslaugą
va tada ir prisireikia griebtis kitų metodų
labai greit viskas išsisprendžia
ir dar visgi turiu pastebėt, kad tokios problemos kyla perkant internetu, ypač per kokią internetinę agentūrą a la greitai ir pan, nes tada kaltų garantuotai nėr - avialinijos siūlo kreiptis ten, kur pirkai, o anie siunčia į avialinijas