QUOTE(aukso^gysla @ 2011 09 07, 11:00)
trr
Dėl akies,.. pastebėjau kaip ryškiai ji gali skirtis priklausomai nuo stebėjimo kampo ir nuotaikos išreiškimo; kogero kiekvienu skirtingu atveju vos ne iš naujo reikia mokintis piešti ir suprasti "kas kur kaip dėl ko".
kai daikto struktūra gerai pažįstama, pasisukus rakursui nieko iš naujo mokintis nereikia.
jūs dabar kopijuojat nuotraukos linijas, bet negalvojat apie formas, todėl ir subyra ta struktūra ir atsiranda klaidos. piešinys tą daikto struktūrą vienom ar kitom priemonėm visada parodo, pabrėžia, o nuotraukose to nėra, galima sakyt nuotraukose vaizdas yra plokštesnis nei paprastam akademiniam piešiny. žinantis anatominius dalykus piešėjas tą struktūrą mato ir nuotraukose, kiaurai kaip rentgenu, o nežinantis jos nemato, mato tik paviršiaus linijas (o to daikto trimatiškumą (tūrį ir formą) suvokimo metu sukuria mūsų smegenys, jei tik tą daiktą pažįsta). todėl ir siūloma (primygtinai) mokytis ne iš nuotraukų, o iš piešinių.
šiuo atveju palyginus su nuotrauka daug geriau matos, kad jūsų nupiešta akis kiek per didelė, perdaug išsišovus į priekį ir, kaip minėjau, labiau atsukta į mus nei turėtų būti. vyzdys (viešpatie, kaip gi vadinas ta spalvotoji akies dalis) iš priekio yra absoliučiai apskrita, 3/4 pasisukus - elipsės formos, nieko iš naujo atradinėt nereikia, (jei dar labiau šonu (t.y. profiliu) - lešio formos, nes kadangi ne popierinė tai dar turi savo storį, kas galbūt kiek komplikuoja formą keičiant rakursą) bet jokių "guzų" ar iškraipymų tam apskritime ar elipsėj neturėtų būti. dabar jei greituoju palyginsit savo elipsę ir nuotraukoj esančią, pamatysit, kad jūsiškė elipsė dešinėj viršutinėj daly perdaug patempta į šoną praranda tą taisyklingą formą..