Kadangi tai paprastas dyzelis, elektros jame daug nera, tame gedimu neturetu buti. Siaip po nakties (jei sudetos skaidrios zarneles prie kuro siurblio - prie jo tvirtinasi gazo trosas), galima paziureti ar jose nesimato oro burbulu (jei yra toks nesandarumas, kuras isteka atgal i baka, ir del to sunkiai kuriasi), ar prie kuro filtro nera kuro pedsaku ir pan.
Del zvakiu - denaxa parase teisingai, tik dar is savo patirties viena patarima turiu - sildyk zvakes ne iki tada, kol issijungia lempute, o iki tada kada nustojamos kaitinti - dazniausiai uzgesus lemputei jos dar 5-10 sekundziu kaista. Ta momenta kai jos nustoja kaisti pamatysi pagal paryskejusias kitas prietaisu skydelio lemputes arba pagal greiciau besisukanti ventiliatoriu. Taip pat tuo metu galima isgirsti ir toki "klakt" kai suveikia jungiklis. Tai va, pabandyk vesti is karto, kai issijungia zvakes, jos tada buna karsciausios ir variklis turetu uzsivesti lengviau. Gilia ziema galima viena karta pakaitint iki issijungimo, o antra iki lemputes uzgesimo ir tada vest - lengviau uzsives
QUOTE(Zhulia @ 2011 11 07, 20:49)
sveiki,
gal turesit minciu, kas negerai, ir ar verta deti pastangas i skubu tvarkyma? Pradejo prasciau kurtis dyzelinis auto.. vazineju nedaug, bet jau ima baime, kad viena grazu vakara isedusi nebeisvaziuosiu.. Pavazinejusi, kuriam laikui palikta, po to vel kuriama masinyte (pezo 206, 1.9 paprastas dyzelis jei aktualu) is karto kuriasi gerai... Gal cia tik del to, kad oras po truputi sala?

nes vis tik - esu girdejusi kad dyzeliai ziema visi prasciau kuriasi? Bet juk dar ne ziema

Ar jau metas ruostis kuro siurblio/akumuliatoriaus/zvakiu/ar dar bala zino ko keitimui?
Aciu uz mintis/patarimus