QUOTE(Robertastk @ 2012 01 12, 00:21)
Su tuo spalvu maisymu tai nebekreipt demesio.
Man paprasciausia nusipirkt "maisoma su visom spalvom" ir nesukt sau galvos. Nes nesigilinu jau kas kokioj masinoj yra supilta ir t.t. Ypac kai ju ne viena ir ne dvi yra....
O kas liecia filtra, tai netikiu, kad audej 80toj kur nors gudriai pasleptas ar su sunkiu priejimu.
Mano naujesnis (bmw e39 2000) ir tai reik kapota atsidarius nuimt dangtelius tik ir gali pasikeist...
Man paprasciausia nusipirkt "maisoma su visom spalvom" ir nesukt sau galvos. Nes nesigilinu jau kas kokioj masinoj yra supilta ir t.t. Ypac kai ju ne viena ir ne dvi yra....

O kas liecia filtra, tai netikiu, kad audej 80toj kur nors gudriai pasleptas ar su sunkiu priejimu.

Mano naujesnis (bmw e39 2000) ir tai reik kapota atsidarius nuimt dangtelius tik ir gali pasikeist...
Del antifrizo: varikliui maximum talpa bus iki 10l, t.y. 2 bakeliai po 5L. Jei jau dingineja ir skystis seniai keistas, argi sunku visa isleisti ir pripildyti sistema naujo (ypac jei skystis nezinia kada keistas - gamintojai visgi kas pora metu rekomenduoja). Tada ir zinosit, koks supiltas, ir dar liks dapildymams ir kaina nera jau tokia didele...
Siaip as speju, kad tokiu metu masinose salono visokiu filtru dar nededavo, ir pirmiau reiktu tikrinti salono peciuka - gali buti kad kazkur leidzia antifriza. Ar nera masinoje tokio svelniai salstelejusio kvapo, kurio garai siek tiek akis grauztu. Tuo paciu paziurek ar nedingineja antifrizas. Gali but, kad peciukas, o gal but tik kokia nors jungtis neuzverzta...