Įkraunama...
Įkraunama...

Toms, kurios nori viską žinoti - III

Man irgi problemos atsirado doh.gif Nuo benzo ant duju neperjungia, t.y. uzvedant su benzinu nenori visai dirbt ir nedirba, tiesiai turiu ant duju jungti ir tada vesti. Turiu vis palaukti kol prasidibrs pradzioj, kad nebutu 'salta'.
Teks 'pagydyt'.
Atsakyti
Aš susidūriau su problema, gal kas mestelsit kokią protingą mintį ax.gif Važinėju Honda FR-V, centrinis užraktas su imobilaizeriu, signalizacijos nėra. Kurį laiką užsikirsdavo bagažinė atrakinus, t.y.bagažinė neatsidaro, kelis kartus paspaudus atrakinimo mygtuką tik tada sureaguoja..Bet dabar išvis užsiblokavo bagažinė ir viskas, nebeįsilaužiu doh.gif T.y. mašina atrakinta, durelės atsidaro visos, o bagažinė - ne. Peržiūrėjau youtubėj kelis vaizdelius, bet konkrečiai mano mašinai nėra, o tuos, kuriuos mačiau - bagažinės ne tokios g.gif Gal yra koks stebuklingas ir paslėptas mygtukas atidarymui? Ar čia nieko pati nepadarysiu, reik varyt pas meistrą? g.gif Kažin, kame gali būti bėda? g.gif

Jau pati išsiaiškinau, kad yra atrakinimo užvedimo raktu galimybė, tai pasinaudojau ax.gif
Atsakyti
Sveiki, ieškau asfalto eksperčių biggrin.gif Toks visai kvailas klausimas, bet bais įdomu, kas čia pastarosiom dienom dedas su asfaltu Vilniuje, kodėl jis SLIDUS ir dar kažkokios keistai tamsios spalvos? Jau kelinta diena, tai ratai prasisuka, tai ABS įsijungia, o vakar vienam posūky net mašina slysti pradėjo, BET JUK UŽ lango apie +10 C, tai negali būti plikledis, kas čia per gamtos reiškinys?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aisvyde: 21 lapkričio 2013 - 12:17
QUOTE(aisvyde @ 2013 11 21, 14:15)
Sveiki, ieškau asfalto eksperčių  biggrin.gif Toks visai kvailas klausimas, bet bais įdomu, kas čia pastarosiom dienom dedas su asfaltu Vilniuje, kodėl jis SLIDUS ir dar kažkokios keistai tamsios spalvos? Jau kelinta diena, tai ratai prasisuka, tai ABS įsijungia, o vakar vienam posūky net mašina slysti pradėjo, BET JUK UŽ lango apie +10 C, tai negali būti plikledis, kas čia per gamtos reiškinys?


mistika smile.gif
http://pilietis.delf...u.d?id=63339712

http://www.15min.lt/...zios-787-386582
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2013 11 21, 13:23)


Ačiū už nuorodas, bet rimtai pikta, visiems keliai slidūs, o dėdėms, atsakingiems už kelius - jie visiškai neslidūs, kaip kažkas parašė - masinė haliucinacija, bet Delfio komentarai pakėlė nuotaiką, ypač šitas:

vakar vazineju po Vilniu su treciu Golfu. Is vietos normaliai isvaziuoti negaliu (padangos naujos, geros), stabdant irgi slysta. Mašinoje lauko termometro neturiu. Galvoju busiu geras, paskambinau draugui, sakau vaziuok atsargiai - plikledis lauke. Tas bendradarbiams ta pati pasake. Finale, pasijutau kaip idiotas - nes lauke 9 laipsniai ir plikledzio tikrai nera.
Finale as patyriau didele moraline trauma, visi galvoja, kad as ne visai, svelniai tariant, protingas.
kas man dabar atlygins patirta moraline ŽALA? smile.gif

http://pilietis.delf...2#ixzz2lHEr6ihs
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2013 11 21, 14:05)
[size=1][/size]

Ačiū už nuorodas, bet rimtai pikta, visiems keliai slidūs, o dėdėms, atsakingiems už kelius - jie visiškai neslidūs, kaip kažkas parašė - masinė haliucinacija, bet Delfio komentarai pakėlė nuotaiką, ypač šitas:

vakar vazineju po Vilniu su treciu Golfu. Is vietos normaliai isvaziuoti negaliu (padangos naujos, geros), stabdant irgi slysta. Mašinoje lauko termometro neturiu. Galvoju busiu geras, paskambinau draugui, sakau vaziuok atsargiai - plikledis lauke. Tas bendradarbiams ta pati pasake. Finale, pasijutau kaip idiotas - nes lauke 9 laipsniai ir plikledzio tikrai nera.
Finale as patyriau didele moraline trauma, visi galvoja, kad as ne visai, svelniai tariant, protingas.
kas man dabar atlygins patirta moraline ŽALA? smile.gif

http://pilietis.delf...2#ixzz2lHEr6ihs

lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif Liux komentaras lotuliukas.gif
Man tai nebuvo slidu...bet kazkur rase,kad cia tipo su zieminem padangom taip reaguoja,as dar nepasikeitus,tai gal del to ir neslidinejau,sukibimas normalus buvo kaip ir vasara... ax.gif
Atsakyti
Pasikartokim pamokėlę kaip užvesti automobilį (dyzelinis ypač domina) kai labai šalta, nes labai jau dabar aktualu. Tiesa, kad reikia "gazuoti" užvedant ir paskui kažkiek laiko palaikyti 2 tūkst. apsukų net nevažiuojant? Ar tai nekenkia varikliui? Esu primokyta, kad reikia įjungus degimą, trumpam įjungti šviesas, nes taip suaktyvinimas akumuliatorius, bet ar tikrai tai padeda, o gal aš tik bereikalingi papildomai iškraunu akumuliatorių? Ar yra prasmė vidutinio amžiaus automobiliui kelis kartus jungti degimą ir tik po to bandyti vesti, kad būtų pakaitintos žvakės, logiška būtų manyti, kad vidutinio amžiaus ir naujesniuose automobiliuose jau viskas yra apskaičiuota ir tas degimo junginėjimas yra beprasmis? Ačiū.
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2014 01 22, 19:44)
Pasikartokim pamokėlę kaip užvesti automobilį (dyzelinis ypač domina) kai labai šalta, nes labai jau dabar aktualu. Tiesa, kad reikia "gazuoti" užvedant ir paskui kažkiek laiko palaikyti  2 tūkst. apsukų net nevažiuojant? Ar tai nekenkia varikliui? Esu primokyta, kad reikia įjungus degimą, trumpam įjungti šviesas, nes taip suaktyvinimas akumuliatorius, bet ar tikrai tai padeda, o gal aš tik bereikalingi papildomai iškraunu akumuliatorių? Ar yra prasmė vidutinio amžiaus automobiliui kelis kartus jungti degimą ir tik po to bandyti vesti, kad būtų pakaitintos žvakės,  logiška būtų manyti, kad vidutinio amžiaus ir naujesniuose automobiliuose jau viskas yra apskaičiuota ir tas degimo junginėjimas yra beprasmis? Ačiū.

Delto gazavimo uzvedus-reikia ziureti individualiai kiekvienam automobiliui...tvarkingam auto to nereikia paprastai.Bet buna tokiu,kurie aplamai be gazo neuzsiveda del kazkokiu tai gedimu,buna tokiu,kuriuos tik uzvedus-krenta apsukos ir jie gesta-tada reikia gazuoti,bet nevirsijant 2000rpm...man pernai buvo situacija,kai uzpuste varikli iki dangcio,masina stovejusi dvi savaites ,uzsivede ne is karto,nes generatorius skendo sniege,trumpino aukstos itampos laidus ir geso...tai uzvedus laikiau apie 1500rpm gal 5 min.-tol,kol pradejo normaliai visi cilindrai dirbti. O varikliui yra sveikiau,kai jis prasidirba pats,be jokiu ten gazavimu,prievartinis darbas esant sustingusiems tepalams nera sveika...Vnz.,kiekvienas auto reikalauja individualaus priejimo,visiems vieno recepto nepritaikysi,nes dvieju vienodu auto nera biggrin.gif
Zvakes pasildyti papildomai reiketu,viena-du kartus,treciu-pasildyti ir jau vesti-cia kai labai salta...dyzelis uzsivedimui ima labai daug energijos,su kiekvienu nesekmingu meginimu uzsivesti stipriai seda akumuliatorius,o zvakiu pasildymas tiek energijos nereikalauja.Jos sildo ora cilindruose,i kuri ipurskiamas kuras esant suspaudimo fazei,kuo temperatura aukstesne-tuo lengvesnis uzvedimas...
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2014 01 22, 18:44)
Pasikartokim pamokėlę kaip užvesti automobilį (dyzelinis ypač domina) kai labai šalta, nes labai jau dabar aktualu.
esu skaičiusi šiuos patarimus

Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 01 22, 21:15)
esu skaičiusi šiuos patarimus

drinks_cheers.gif
Atsakyti
Denaxa, Little feet, ačiū 4u.gif Bet aš prisišnekėjau, nebeužsivedė, bet kaltas ne akumuliatorius, aš jį vargšą keikiau, o jis dirba kuo puikiausiai, variklis kelis kartus "kabino" ar kaip čia pasakyti, bandė dirbti, bet nieko, užsidega tepalų lemputė ir šauktukas (dyzelinis automobilis, mechaninė dėžė) ir neužsiveda, tepalai neseniai keisti ir tikrai kokybiški, klausimas, ar galima bandyti užvesti automobilį "užtempimo" būdu, jei tai tikrai užšalusio tepalo problema? Tiesa, kuras pas mane vasarinis, bet su gera doze kokybiško antigelio, spėju, tame problemos neturėtų būti. Apskirtai norėjau paklausti, ar yra tokių atvejų, kai negalima bandyti užvesti automobilio "užtempimo" būdu? Bijau kokių nors negerovių pridaryti varikliui. Ačiūūū.
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2014 01 22, 18:44)
Pasikartokim pamokėlę kaip užvesti automobilį (dyzelinis ypač domina) kai labai šalta, nes labai jau dabar aktualu. Tiesa, kad reikia "gazuoti" užvedant ir paskui kažkiek laiko palaikyti  2 tūkst. apsukų net nevažiuojant? Ar tai nekenkia varikliui? Esu primokyta, kad reikia įjungus degimą, trumpam įjungti šviesas, nes taip suaktyvinimas akumuliatorius, bet ar tikrai tai padeda, o gal aš tik bereikalingi papildomai iškraunu akumuliatorių? Ar yra prasmė vidutinio amžiaus automobiliui kelis kartus jungti degimą ir tik po to bandyti vesti, kad būtų pakaitintos žvakės,  logiška būtų manyti, kad vidutinio amžiaus ir naujesniuose automobiliuose jau viskas yra apskaičiuota ir tas degimo junginėjimas yra beprasmis? Ačiū.

Kelis kartus įjungti ir išjungti degimą verta. Bent jau man net ir 2006 metų automobilyje su start/stop mygtuku padeda. Vat dabar ryte kai -15 ar šalčiau, jei prieš vedant pajunginėju keliskart degimą, tai variklis iškart iš pusės apsisukimo užsiveda. Jei vedu iš pirmo karto, tai variklis pasukamas kokią sekundę-dvi.

Taip pat dyzeliniam automobiliui yra beprasmiškas pasiūlymas jungti šviesas sužadinimui, nes kaitinimo žvakės akumuliatorių tiek sužadina, kad jokios lempos tiek nesužadins. Tas lempų uždegimas labiau tinka benzininiams automobiliams.

Gazo spausti nelabai yra prasmės, nes dabar juk gazo pedalai yra elektroniniai ir užvedimo metu sistema ignoruoja tą pedalą.
Atsakyti