QUOTE(aisvyde @ 2014 01 22, 19:44)
Pasikartokim pamokėlę kaip užvesti automobilį (dyzelinis ypač domina) kai labai šalta, nes labai jau dabar aktualu. Tiesa, kad reikia "gazuoti" užvedant ir paskui kažkiek laiko palaikyti 2 tūkst. apsukų net nevažiuojant? Ar tai nekenkia varikliui? Esu primokyta, kad reikia įjungus degimą, trumpam įjungti šviesas, nes taip suaktyvinimas akumuliatorius, bet ar tikrai tai padeda, o gal aš tik bereikalingi papildomai iškraunu akumuliatorių? Ar yra prasmė vidutinio amžiaus automobiliui kelis kartus jungti degimą ir tik po to bandyti vesti, kad būtų pakaitintos žvakės, logiška būtų manyti, kad vidutinio amžiaus ir naujesniuose automobiliuose jau viskas yra apskaičiuota ir tas degimo junginėjimas yra beprasmis? Ačiū.
Delto gazavimo uzvedus-reikia ziureti individualiai kiekvienam automobiliui...tvarkingam auto to nereikia paprastai.Bet buna tokiu,kurie aplamai be gazo neuzsiveda del kazkokiu tai gedimu,buna tokiu,kuriuos tik uzvedus-krenta apsukos ir jie gesta-tada reikia gazuoti,bet nevirsijant 2000rpm...man pernai buvo situacija,kai uzpuste varikli iki dangcio,masina stovejusi dvi savaites ,uzsivede ne is karto,nes generatorius skendo sniege,trumpino aukstos itampos laidus ir geso...tai uzvedus laikiau apie 1500rpm gal 5 min.-tol,kol pradejo normaliai visi cilindrai dirbti. O varikliui yra sveikiau,kai jis prasidirba pats,be jokiu ten gazavimu,prievartinis darbas esant sustingusiems tepalams nera sveika...Vnz.,kiekvienas auto reikalauja individualaus priejimo,visiems vieno recepto nepritaikysi,nes dvieju vienodu auto nera

Zvakes pasildyti papildomai reiketu,viena-du kartus,treciu-pasildyti ir jau vesti-cia kai labai salta...dyzelis uzsivedimui ima labai daug energijos,su kiekvienu nesekmingu meginimu uzsivesti stipriai seda akumuliatorius,o zvakiu pasildymas tiek energijos nereikalauja.Jos sildo ora cilindruose,i kuri ipurskiamas kuras esant suspaudimo fazei,kuo temperatura aukstesne-tuo lengvesnis uzvedimas...