Įkraunama...
Įkraunama...

Toms, kurios nori viską žinoti - III

QUOTE(aisvyde @ 2014 02 03, 18:25)
[size=1][/size]Geras klausimas biggrin.gif Nežinau. Tiesiog per didelius šalčius visada taip darau (neviršiju 2000 apsukų), na, kad variklis greičiau sušiltų ir akumas geriau krautųsi g.gif

Nedaryk taip smile.gif kad geriau suprastum kodel-palik per nakti kai salta masinoje variklines alyvos bakeli,ir ryte pasiziurek,kokio ji tirstumo-tokia pati ji ir variklyje smile.gif kad tepalai prasisunks pro karteri ir riebokslius-cia dar nieko tokio,sita galima suremontuoti be didesniu bedu,bet va variklio viduje yra tokie ziedai-nuo prievartinio darbo gali jiems buti sakes,tada jau islaidos butu tikrai nemazos ax.gif Jau tada geriau ne gazuoti,o paprasciausiai imti ir vaziuoti-bet nevirsijant mazdaug 1500 apsuku,kol apsils-reiketu rinktis aukstesnes pavaras.As esu gazavusi vieninteli karta savo dabartine masina salta (turiu ja kazkur apie 7m),kai pernai variklio skyrius buvo paskandintas sniege iki pat kapoto,ir uzvedimas buvo ziauriai priverstinai ekstremalus-tada jau nebuvo kur detis... ax.gif Po to laikiau ja uzvesta gal daugiau nei valanda-kol neisdziuvo pilnai variklio skyrius ax.gif O siaip gazuoju buna pries strata per varzybas-kad pakelti variklio temperatura iki darbinio lygio ir jam nekenktu padidinti kruviai,bet tai buna daroma jau siltam varikliui ax.gif
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2014 02 03, 17:25)
[size=1][/size]Geras klausimas biggrin.gif Nežinau. Tiesiog per didelius šalčius visada taip darau (neviršiju 2000 apsukų), na, kad variklis greičiau sušiltų ir akumas geriau krautųsi g.gif

Ir kas jus primokė taip daryti? Įsijungiate variklį ir važiuojate be visų tų šildymų ir pan.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 02 05, 10:13)
Ir kas jus primokė taip daryti? Įsijungiate variklį ir važiuojate be visų tų šildymų ir pan.
Taigi, ir aš pradėjau galvoti, kas mane tokių dalykų primokė, tai daviau tam mokytojui velnių, o jis man sako, o tai kam tada gamykliškai nustatyta, kad tik užvedus šaltą variklį jis dirbtų padidintom apsukom? Aišku, tos apsukos nėra tokios didelės, bet vis tiek padidintos, kam? Prašau man pasakyti argumentą ir toliau eisiu ginčytis su savo mokytoju, beje, jis man vis sako, primoko ten toj SM tave visokių nesąmonių biggrin.gif

O čia klausimas, pretenduojantis į metų kvailiausio klausimo titulą, bet labai įdomu pasidarė, kai per tv rodo motociklus (ne britvas), ten ant vairo būna toks kaip puodelis su alaus spalvos skysčiu, ten tikrai nėra gėrimas, suprantu, kad čia kažkoks skystis motociklui, kas ten yra? Bandžiau googlint, bet, net paieškos normaliai nesugebėjau suformuluoti.
Atsakyti
Aukštesnėmis apsukomis užvedus veikia tik benzininiai varikliai ir tai vyksta dėl to, kad esant šaltam orui ir šaltam varikliui reikia gerokai riebesnio mišinio dėl prasto benzino garavimo, o tokiu mišiniu įprastinėmis apsukomis (700-800rpm) varikliui neina dirbti, todėl apsukos sukeliamos iki ~1200rpm.

Dyzeliniuose automobiliuose nepastebėjau, kad šaltyje užvedus variklį jis veiktų didesnėmis apsukomis.

Beje, atsiverskite savo mašinos manual'ą ir ten tikrai bus parašyta, kad variklio nereikia šildyti, o iškart važiuoti nepe4rsistengiant su apsukomis (virš 3000 rpm) nekelti.

Dėl motociklų tai mano grynai toks spėjimas, kad ten gal stabdžių skysčio rezervuaras?
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 02 13, 16:33)
Aukštesnėmis apsukomis užvedus veikia tik benzininiai varikliai ir tai vyksta dėl to, kad esant šaltam orui ir šaltam varikliui reikia gerokai riebesnio mišinio dėl prasto benzino garavimo, o tokiu mišiniu įprastinėmis apsukomis (700-800rpm) varikliui neina dirbti, todėl apsukos sukeliamos iki ~1200rpm.

Dyzeliniuose automobiliuose nepastebėjau, kad šaltyje užvedus variklį jis veiktų didesnėmis apsukomis.

Beje, atsiverskite savo mašinos manual'ą ir ten tikrai bus parašyta, kad variklio nereikia šildyti, o iškart važiuoti nepe4rsistengiant su apsukomis (virš 3000 rpm) nekelti.

Dėl motociklų tai mano grynai toks spėjimas, kad ten gal stabdžių skysčio rezervuaras?
Ačiū. O dėl dyzelinių variklių, gal klystu, bet man atrodo, kad jie irgi dirba padidintom apsukom.

Geras, turbūt taip ir yra, stabdžių skystis, šitoj nuotraukoj tai taip kukliai tas indelis atrodo, o kur mačiau per tv, ten kaip bokalas su alum atrodė biggrin.gif
user posted image
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 02 13, 16:33)
Aukštesnėmis apsukomis užvedus veikia tik benzininiai varikliai ir tai vyksta dėl to, kad esant šaltam orui ir šaltam varikliui reikia gerokai riebesnio mišinio dėl prasto benzino garavimo, o tokiu mišiniu įprastinėmis apsukomis (700-800rpm) varikliui neina dirbti, todėl apsukos sukeliamos iki ~1200rpm.

Dyzeliniuose automobiliuose nepastebėjau, kad šaltyje užvedus variklį jis veiktų didesnėmis apsukomis.

Beje, atsiverskite savo mašinos manual'ą ir ten tikrai bus parašyta, kad variklio nereikia šildyti, o iškart važiuoti nepe4rsistengiant su apsukomis (virš 3000 rpm) nekelti.



drinks_cheers.gif Dyzeliniai irgi dirba padidintomis apsukomis,tik ten maziau,man rodos,sukelia,nei benzininiuose,gal iki 1000rpm mazdaug... g.gif
Atsakyti
Aš niekada neatkreipdavau dėmesio į apsukas, kai šalta. Šiandien pažiūrėjau (nors tiek čia to šalčio - tik apie nulį), tai akurat - čiut virš 1000 rpm dirbo, gal kokie 1100 buvo smile.gif Benzinas
Atsakyti
Mūsų abi dyzelines BMW net ir per šalčius užvedus tie patys 800 rpm ant laisvų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo valkata: 17 vasario 2014 - 11:36
negaliu patikėt kad tokią temutę čia radau, noriu prisijungti 4u.gif neesu meistrė, tačiau garaže teko praleisti daugybę valandų labiau kaip pagalbininkė kokia smile.gif
Atsakyti
Skaičiau kažkokį straipsnį ir žiū, nugi BMW X6 plastamsinis? blink.gif Suprantu, kad ne visas jis plastmasinis, turbūt tik sparnai ar kaip jie vadinasi, bet kodėl? Netikiu, kad tokiai brangiai mašinai tos plastmasės "sudėtos" dėl taupumo, reiškia, turi kažkokį privalumą, tačiau kokį?

http://www.delfi.lt/...e.d?id=64248702
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2014 03 15, 20:26)
Skaičiau kažkokį straipsnį ir žiū, nugi BMW X6 plastamsinis? blink.gif Suprantu, kad ne visas jis plastmasinis, turbūt tik sparnai ar kaip jie vadinasi, bet kodėl? Netikiu, kad tokiai brangiai mašinai tos plastmasės "sudėtos" dėl taupumo, reiškia, turi kažkokį privalumą, tačiau kokį?

http://www.delfi.lt/...e.d?id=64248702

Dabar daug plastmasiniu masinu,pliusas-mazesnis svoris ir nerudyja,+ jei kas-nesuremontuosi,reikia keisti visa detale,jos-afigenai brangios (nors ir platmasines)-is to islosia gamintojai... ax.gif gal as ir neteisi,bet man rodos kad taip yra... ax.gif Ir dar-jos gerai luzta/lamdosi avarijos atveju,kebulai daromi tokie neatsparus smugiams del saugumo-avarijos atveju besiglamzantis kebulas sugeria didesne smugio jegos,del to keleiviams tenka mazesnis smugis ir mazesne suzalojimo tikimybe.
Atsakyti
Dabar išties daug kur deda kėbulo dalis iš plastiko, turėjau automobilį su gamykliškai plastikiniais sparnais, asmeniškai dėl saugumo tai suabejočiau, kadangi plastikas lūžta, skyla, manau, pagrindinis momentas, tai svorio taupymo klausimas na, gal dar detalių kaina. g.gif
Atsakyti