QUOTE(Kliamka @ 2012 04 19, 12:21)
Sveiki, esat susidurę su variklio plovimu? Nepraėjau TA, nes (viena iš priežasčių) variklis per daug tepaluotas. Pats tepalas, kad bėgtų tai nepastebėjau, nei laša, nei jo mažėja. Tai gal jį tiesiog nuplaut? Bet kodėl tada tepaluotas... Gali ten būti ne variklio tepalas? Pasiskaičiau, kad būna visokių problemų po plovimo..

Jei keisti tarpines, sako, lb brangus remontas..
Beveik visi varikliai kazkiek tepalus leidzia,bet jei ant zemes nevarva-nieko baisaus.As paprastai plaunu po ziemos ir pries kita ziema,pernai issiploviau varikli ir iskart nuvariau i tech.apziura,apziurinejo labai atidziai,bet nerado nei laso prasisunkimo-o leido,po pusmecio tarpines keiciau

Plaunu pati,turiu tam salygas darbe,darbines irgi plaunu pati

Siaip kai kuriose plovyklose(pvz.,Valstina...) yra teikiamos varikliu plovimo paslaugos,tik kad brangiai plesia jie...

O plauti reikia,nes del visokiu prasisunkusiu prisikaupusiu tepalu ir uzsidegti galima-uztai ir nepraleido...Plovimui geriausia nuvaryti silta masina (na,bet kokiu atveju,manau,kol davaziuosi-variklis susils),o po plovimo iskart uzvesti ir koki pusvalandi pavazineti,arba kad taip padirbtu ir gerai viskas isdziutu.Benzininem masinom butina uzdengti komutatoriu kad nepapultu vanduo(tai ta dezute kur zvaklaidziai susieina),o dyzelinem nieko nereikia dengti,jos vandens nebijo,bet tie,kas plauna-sita zino

Rizika aisku yra,bet purvinu varikliu vazineti irgi rizika,o ir nemalonu kai atsidarai kapota o ten purvina...

Man labiau patinka dyzeli plauti-pili po spaudimu nuo dusios,nereikia baimintis kad ka uzpilsi,o vat benzinine jau saugoti reikia,tai po to uzvedinejant biski nerimo buna-uzsives ar ne...

O plovyklos berniukai juokiasi-jei neuzvesi,isstumsim...