QUOTE(~Diva~ @ 2011 10 10, 00:32)

Niu gerai. issitraukiau kortas. gal kas pades paanalizuoti?
kortos rider waito
klausimas: kaip elgsis situacijoj (darbinej- konfliktinej) zmones X.
Pentakliu karaliene (a), Nuosaikumas XIV (a), Bokstas V
Galbut bandys tyliai tyliai aplink aplink gudriai issisukti is nemalonios situacijos.
Kaip elgtis , kad situacija normalizuotusi ir mes liktume patenkinti
Lazdu pazas, Kardu tuzas, Lazdu 2 (a)
laukti sanso ir stebuklo :)situacija issispres palankiai pati- galbut su kazkieno netiketa pagalba.
ar ne baisiai i pievas? dekui!
klausimas: kaip elgsis situacijoj (darbinej- konfliktinej) zmones X.
Pentakliu karaliene (a), Nuosaikumas XIV (a), Bokstas V
Tikrai, konfliktinė situacija, kai visiškai nevaldomos emocijos...elgesys nelabai prognozuojamas, gal net grubus, apv. pentaklių karalienė kalbėtų apie godumą, jei tame konflikte yra finansinio atspalvio. žodžiu, suvaldyti bus labai sudėtinga...
Kaip elgtis , kad situacija normalizuotusi ir mes liktume patenkinti
Lazdu pazas, Kardu tuzas, Lazdu 2 (a)
na, kadangi konfliktas karštas, labai svarbu visiškai nepasiduoti emocijoms, reikės didelės proto mobilizacijos, koncentracijos, kad pastovėti už save, nes čia nieko nebus be kovos, savaime stebuklas neįvyks:) čia reiktų įsigilinti į pačią situaciją, ir gerai apmąstyti argumentus, prieš kontaktą su žmonėmis X, gali tekti peržengti per save, pakeisti mąstymą, požiūrį, ypač jei norite ne tik nuraminti konfliktą, bet ir likti patenkinti. lazdu 2 (a) kaip ir patvirtina, kad reikia elgtis kuo ramiau, kad nepakenkti dar labiau, turint omeny jų būsimą nevaldomą elgesį. lazdų pažas čia manau patartų ieškoti tų naujų problemos sprendimo būdų/variantų, gal net patiems rodyti iniciatyvą tam konfliktui išspręsti.
Sėkmės

Tik dabar pamačiau prie Bokšto Šventiką (V). Jis dar kalbėtų apie tai, kad žmonės galbūt nusivylę ir profesionalumu, reiktų turėti ir tai omenyje, sudarant veiksmų/argumentų planą.
Kadangi dasidėjo ir Šventikas, tai būsimą elgesį dar būtų galima koreguoti: žmonės perpykę nekokybiškom ar nesuteiktom paslaugom (na, faktas, kažkas pas jus nesklandžiai su jais susiklostė) ir gali būti, kad norės susigrąžinti pinigus...konflikte jie apeliuos į neprofesionalumą