QUOTE(denaxa @ 2011 11 08, 20:35)
Priestaravimo cia nera-jei nemoki stabdyti be abs neblokuojant ratu-taip,su abs stabdymo kelias bus trumpesnis,bet jei moki mikliai dirbti desine koja-be abs sustabdysi greiciau
man asmeniskai buvo sunku mokytis stabdyti su abs,visu pirma turejau isikalti,kad stabdyti reikia pradeti gerokai anksciau,ir minti iki dugno,ir buvo labai sunku suvokti kurioj gi vietoj sustosiu,tiksliau,kurioj vietoj mane ta velnio elektronika sustabdys
Tikrai labai nesaugiai jauciausi
Praeita ziema vazinejau abs atsijungus,per visus tuos slidumus,ir nepaisant nudevetu slidziu padangu,per visa ziema nei karto stabdant nebuvau nei ratu uzblokavus,nei slydus...(mieste vazinejant cia,aiksteleje-kitas reikalas
).Yra teke sutikti zmoniu,kurie butent del abs kazkam i subine ivaziavo-butent del ilgesnio stabdymo kelio,kai pries tai buvo vazineje be abs
Bet,kaip sakiau,abs turi dideli pliusa-stabdydama gali vairuoti 







Pas bet kuri zmogu, atsiradus staigai kliuciai,yra instinktas kuo greiciau sustoti, todel mina stabdy iki pat galo, ypatingai tada ,kai iki susidurimo liko kelios sekundes, abs visiskai neleidzia ratam uzsiblokuoti ir slysti, o zmogus ant ledo ar sniego ,nepajaus tikrai ,ar vienas is ratu nepradejo slysti, tad nereikia sneketi kad visa ziema be problemu lakstai, gal labiau saugojaisi.
Cia mano vyras rase
