QUOTE(arville @ 2011 12 06, 13:45)
as zinau tik tiek kad zada pabrangint KURSU KAINAS, kad NORI idet kameras i masinas ir mokyklose ir regitroi, taipogi girdejau, kad labai pakils kainos ir Regitroj
Apie vairavimo mokyklas galiu siek tiek papasakot smagumynu.

Pagal istatymus dabar i automobilius tures montuoti jei neklystu (!) 170laipnsiu kameras.
Tokias kameras gaminanciu labai mazai. Visame pasaulyje - vos keletas.
Ir ka galvojat? Stebuklingai atsirado imone kuri visai neseniai pradejo importuoti tokias kameras (oho netiketa

).
Kas liecia toliau vienam automobiliui irangos kaina siekia daugiau nei keleta tukstanciu litu/automobiliui.
Taip pat mokyklinio vairavimo egzaminas tures buti saugomas (!) 10 (!) metu.
Alternatyva bene vienintele - serveriai. O ju islaikymas taip pat brangus.
Nes diskai, kasetes ir t.t. nera patikima priemone ir rimtos mokyklos dairysis normaliu galimybiu.
Manau, kad tai pakankamai stipriai atsilieps ir vairavimo mokyklu kainoms ( o dabar dziugina ir degalu kainu suolis - akcizas + Iranas = Lietuvoje visai linksma).
Kameru prasmes as nematau visiskai - nes filmuojamas praktiskai tik salonas.
Taigi manau cia visiems aisku, kur suo pakastas.
Taip pat siulau neziureti i vairavimo mokyklas , kaip i priesa, nes jos mielai pasiulytu gerokai mazesnes kainas , jeigu tik galetu. Nes viskas cia kainuoja.
Manau smagiausias zaidejas cia - monopolininke Regitra.
QUOTE(Samarija @ 2011 12 06, 16:26)
Kazkur skaiciau,kad masina maziau kuro sunaudoja,kai sankaba buna isminta arba nuspausta iki galo.
Ijungas begis, atleista sankaba, koja nukelta nuo gazo. (riedejimas)