Pavyzdžiui, Dzen budizme taip liaupsinamas samadhi išgyvenimas, kuris ten siekiamas metų metais, man davėsi labai lengvai.
Jau nemažai metų atgal perskaičiau Sudzuki rašytojo knygą Dzen budizmas, po to kelias paras žiūrėdamas į kambaryje stovinčią sekciją stengiausi, įtempęs protą suprasti tai, kad "ji yra ir tuo pačių jos nėra".
Ir išgyvenau samdhi. Tai buvo vau! Evrika! OOOOO!
Aplinkiniai nesuprato mano nesveiko džiaugsmo, laimės priežasties, bet išprotėjimo, neadekvataus elgesio požymių nebuvo, tai jie klausinėjo ko aš toks laimingas staiga tapau?
Aš jiems bandžiau paaiškinti, kad pats ir parašiau tą knygą ir kad jie yra mano iliuzija, kad aš viską kas aplink mane ir sukūriau ir t.t.
Man viskas tapo viena ir ėmė klaikus juokas kaip aš to anksčiau nesugebėjau suvokti.
Keturias paras vaikščiojau tokiame aiškume, toje būsenoje nėra jokių baimių, jautiesi nemirtingas, nes niekas iš niekur neatsiranda ir niekur nepradingsta ir t.t.
Dabar jau žinau, kad Samadhi gali būti įvairių rūšių, atspalvių...
Įdomu
O ar nėra sunku, kai aplinkiniai nesupranta panašių pergyvenimų? Jei nėra su kuo apie tai pasišnekėti. Aš turbūt tik dėl to ir ateinu į šitą forumą, nes mano aplinkoj nėra net tų, kas kad ir apie populiariąją vizualizaciją skaitytų
Nesijaučiu gyvenime kitokia, tačiau kartais įgrysta pokalbiai apie vaikus, darbus, pažįstamus, bėdas, politiką, Kedžius ir tt.
kad jie yra mano iliuzija, kad aš viską kas aplink mane ir sukūriau ir t.t.
kai buvau gal kokių 7-9 metų, dažnai taip galvodavau, kad visi aplink netikri, kad tiesiog vaidinamas kažkoks ir neaiškiu tikslu cirkas. Paskui pamiršau tai. Skaitydama vieną tos pačios Ivanauskaitės knygą staiga tai prisiminiau gal po kokių 20 metų
O kuris minėtas autorius: šitas http://www_koob_ru/suzuki_sunru/ ar šitas http://www_koob_ru/suzuki_tataro/ ?

O ar nėra sunku, kai aplinkiniai nesupranta panašių pergyvenimų? Jei nėra su kuo apie tai pasišnekėti. Aš turbūt tik dėl to ir ateinu į šitą forumą, nes mano aplinkoj nėra net tų, kas kad ir apie populiariąją vizualizaciją skaitytų

kad jie yra mano iliuzija, kad aš viską kas aplink mane ir sukūriau ir t.t.
kai buvau gal kokių 7-9 metų, dažnai taip galvodavau, kad visi aplink netikri, kad tiesiog vaidinamas kažkoks ir neaiškiu tikslu cirkas. Paskui pamiršau tai. Skaitydama vieną tos pačios Ivanauskaitės knygą staiga tai prisiminiau gal po kokių 20 metų

O kuris minėtas autorius: šitas http://www_koob_ru/suzuki_sunru/ ar šitas http://www_koob_ru/suzuki_tataro/ ?
QUOTE(be rėmų @ 2011 12 21, 17:35)
O kuris minėtas autorius: šitas http://www_koob_ru/suzuki_sunru/ ar šitas http://www_koob_ru/suzuki_tataro/ ?
O aš ir nežinau, kaip jis atrodo. Prisimenu tik knygos pavadinimą ir kad labai stora knyga, vyšninės ar rudos spalvos kietas viršelis. Дзэн будизм, Судзуки.
QUOTE(be rėmų @ 2011 12 21, 17:35)
Įdomu
O ar nėra sunku, kai aplinkiniai nesupranta panašių pergyvenimų? Jei nėra su kuo apie tai pasišnekėti. Aš turbūt tik dėl to ir ateinu į šitą forumą, nes mano aplinkoj nėra net tų, kas kad ir apie populiariąją vizualizaciją skaitytų
Nesijaučiu gyvenime kitokia, tačiau kartais įgrysta pokalbiai apie vaikus, darbus, pažįstamus, bėdas, politiką, Kedžius ir tt.

O ar nėra sunku, kai aplinkiniai nesupranta panašių pergyvenimų? Jei nėra su kuo apie tai pasišnekėti. Aš turbūt tik dėl to ir ateinu į šitą forumą, nes mano aplinkoj nėra net tų, kas kad ir apie populiariąją vizualizaciją skaitytų

Spąstai!
Nuskambėjo žodis įgrįsta, nesupranta, nėra su kuo pasišnekėti, tai ir yra spąstai.
Tos visos temos yra jokios. O, kad įgrįsta tai rodo pačios ribinę būseną. Ribinė būsena ir yra šansas į naują, bet jeigu naujo neįvyks viduje, tuomet gali sustiprėti nepasitenkinimas, irzlumas, dirglumas, atsirasti netgi cinizmas ir neigimas.
Tad orientyras bus gerbti tuos visus aplinkinius gyvenančius tomis temomis, bet nebendrininkauti.
Nebendrininkauti taip paprastai nepavyks, be atsivėrimo būsenos viduje, naujo, pozityvaus, malonaus ir gyvybingo savyje atradimo. Nebendrininkauti tai reiškia kai nėra nei menkiausio neigimo, bet tavęs paprsčiausiai nekabina kaip pavasario nekabina žiema. Pavasaris gerbia žiemą, bet gyvena kitu.
Tai reikia apmastyti.
Pavyzdžiui, Eugi ir ne tik jis, bando prastūmti save.
Atstovėti savo žinias, patirtį, supratimą, o tai ir yra bala.
Rodiklis, kad tekėjimas baigėsi ir tai ką jis stengiasi atstovėti yra vakarykštė diena.
Jis tik bando prasibrauti savo lozungais, kuriais pats negyvena.
Pretenduoja į mokytoją ir kąsnį.
Deja, tai spąstai, kuriuose nėra nei mokinio, nei mokytojo, o tik linijinis protas, kuriam jis ir tarnauja. Vystymosi nėra, bet riba.
Atstovėti savo žinias, patirtį, supratimą, o tai ir yra bala.
Rodiklis, kad tekėjimas baigėsi ir tai ką jis stengiasi atstovėti yra vakarykštė diena.
Jis tik bando prasibrauti savo lozungais, kuriais pats negyvena.
Pretenduoja į mokytoją ir kąsnį.
Deja, tai spąstai, kuriuose nėra nei mokinio, nei mokytojo, o tik linijinis protas, kuriam jis ir tarnauja. Vystymosi nėra, bet riba.
QUOTE(Vanduo @ 2011 12 21, 21:57)
Taip, gera pastaba.
Ar būsena ir fazė yra tas pats?
QUOTE(Vanduo @ 2011 12 21, 20:17)
Pavyzdžiui, Eugi ir ne tik jis, bando prastūmti save.
Atstovėti savo žinias, patirtį, supratimą, o tai ir yra bala.
Rodiklis, kad tekėjimas baigėsi ir tai ką jis stengiasi atstovėti yra vakarykštė diena.
Jis tik bando prasibrauti savo lozungais, kuriais pats negyvena.
Pretenduoja į mokytoją ir kąsnį.
Deja, tai spąstai, kuriuose nėra nei mokinio, nei mokytojo, o tik linijinis protas, kuriam jis ir tarnauja. Vystymosi nėra, bet riba.
Atstovėti savo žinias, patirtį, supratimą, o tai ir yra bala.
Rodiklis, kad tekėjimas baigėsi ir tai ką jis stengiasi atstovėti yra vakarykštė diena.
Jis tik bando prasibrauti savo lozungais, kuriais pats negyvena.
Pretenduoja į mokytoją ir kąsnį.
Deja, tai spąstai, kuriuose nėra nei mokinio, nei mokytojo, o tik linijinis protas, kuriam jis ir tarnauja. Vystymosi nėra, bet riba.
Kadangi žiūrėdamas į Eugi matai save veidrodyje, vadinasi ne jis, o tu čia mėgini prastumti save.


Yra toks posakis: << durniams mokymai kenksmingi >>.
Pavyzdžiui, yra veidrodinė išmintis, kurioje teigiama, kad tai kas erzina kitame arba patinka yra tavo paties, o tai ko neturi savyje, kitame nepamatysi.
O dabar klausimas jums, proto treniruotei: kodėl durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
Pavyzdžiui, yra veidrodinė išmintis, kurioje teigiama, kad tai kas erzina kitame arba patinka yra tavo paties, o tai ko neturi savyje, kitame nepamatysi.
O dabar klausimas jums, proto treniruotei: kodėl durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
QUOTE(Vanduo @ 2011 12 22, 10:30)
Yra toks posakis: << durniams mokymai kenksmingi >>.
Pavyzdžiui, yra veidrodinė išmintis, kurioje teigiama, kad tai kas erzina kitame arba patinka yra tavo paties, o tai ko neturi savyje, kitame nepamatysi.
O dabar klausimas jums, proto treniruotei: kodėl durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
Pavyzdžiui, yra veidrodinė išmintis, kurioje teigiama, kad tai kas erzina kitame arba patinka yra tavo paties, o tai ko neturi savyje, kitame nepamatysi.
O dabar klausimas jums, proto treniruotei: kodėl durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
Tikrasis durnius yra tas, kuris kitus durniais vadina.
Linijinis:
()(+) = () aukštas kalnas saulę užstoja.
lšminties:
()(+) = (+). Kuo aukštesnis kalnas, tuo saulė kaitresnė iš už jo išlįs.
.............................
Kiaulės trokštančiam vystystis yra aukščiausias mokytojas.
...............................
durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
Įžiūriu tik linijinio ()(+) = (). šabloną
()(+) = () aukštas kalnas saulę užstoja.
lšminties:
()(+) = (+). Kuo aukštesnis kalnas, tuo saulė kaitresnė iš už jo išlįs.
.............................
Kiaulės trokštančiam vystystis yra aukščiausias mokytojas.
...............................
durniui, žinios apie veidrodinę išmintį kenksmingos?
Įžiūriu tik linijinio ()(+) = (). šabloną
Viskas paprasta, klausimas buvo nesudėtingas.
Durnius sužinojęs apie veidrodinę išmintį pritaiko ją ne vystymuisi, bet užsitvirtinimui savo teisybėje. Todėl durnius atsikirtinėja. << Pasižiūrėk į save >>, << Tu pats durnas >>, << ne aš durnas, be tu >> ir t.t.
Visa tai atsikirtinėjimai, gynybinė reakcija išsaugoti save tokį koks jau esi.
O veidrodinė išmintis durniui tampa kozėrine korta atsikirtinėjimui.
Durnius tampa pats savyje visados teisiu.
Todėl iš dialektikos pozicijos ir sakoma, kad << durnius pats savyje ir yra išminčius >>.
Tikras durnius pats save laiko didžiu išminčiumi, žyniu.
Šioje temoje buvo duoti orientyrai, upė ir bala.
Durnius, bala, tai juk bus viena ir ta pati esmė.
Ne tas durnius, kuris neteisus, suklydo, nežino, nesupranta, bet tas, kuris užsitvirtino savo teisybėje ir pats save laiko išmintingu žyniu.
Taigi, žodžio << durnius >> reikšmė įgauna visiškai kitokią prasmę.
Jeigu durnius veidrodinę išmintį pritaiko atsikirtinėjimui ir savo teisybės užsitvirtinimui, tai išmintingas veidrodinę išmintį pritaikys tik vystymuisi .
Todėl durniui veidrodinė išmintis tampa kenksminga, nes ji jo nevysto, bet atvirkščiai.
O išmintingam netgi patys kvailiausi mokymai ir visi durniai tik į naudą, nes jis jų dėka vystosi.
Todėl yra sakoma, kad viena ir tas pats vieną žmogų vysto, o kitam tai bus nuodas.
Arba kaip Norbekovas sako: jeigu gera nuotaika, tai net pravažiuojantis automobilis aptaškęs purvais gali sukelti džiaugsmą, o jei bloga nuotaika, tai ir giedras dangus erzins.
Viskas priklauso nuo jūsų pačių. Norite užsitvirtinti savo teisybėje, nuomonėje apie save, įrodyti savo pranašumą, atstovėti, išsaugoti save tokiu kokie jau esate ar vystytis, surasti savo paties naują?
Kiekvienam savo.

Durnius sužinojęs apie veidrodinę išmintį pritaiko ją ne vystymuisi, bet užsitvirtinimui savo teisybėje. Todėl durnius atsikirtinėja. << Pasižiūrėk į save >>, << Tu pats durnas >>, << ne aš durnas, be tu >> ir t.t.
Visa tai atsikirtinėjimai, gynybinė reakcija išsaugoti save tokį koks jau esi.
O veidrodinė išmintis durniui tampa kozėrine korta atsikirtinėjimui.
Durnius tampa pats savyje visados teisiu.
Todėl iš dialektikos pozicijos ir sakoma, kad << durnius pats savyje ir yra išminčius >>.
Tikras durnius pats save laiko didžiu išminčiumi, žyniu.
Šioje temoje buvo duoti orientyrai, upė ir bala.
Durnius, bala, tai juk bus viena ir ta pati esmė.
Ne tas durnius, kuris neteisus, suklydo, nežino, nesupranta, bet tas, kuris užsitvirtino savo teisybėje ir pats save laiko išmintingu žyniu.
Taigi, žodžio << durnius >> reikšmė įgauna visiškai kitokią prasmę.
Jeigu durnius veidrodinę išmintį pritaiko atsikirtinėjimui ir savo teisybės užsitvirtinimui, tai išmintingas veidrodinę išmintį pritaikys tik vystymuisi .
Todėl durniui veidrodinė išmintis tampa kenksminga, nes ji jo nevysto, bet atvirkščiai.
O išmintingam netgi patys kvailiausi mokymai ir visi durniai tik į naudą, nes jis jų dėka vystosi.
Todėl yra sakoma, kad viena ir tas pats vieną žmogų vysto, o kitam tai bus nuodas.
Arba kaip Norbekovas sako: jeigu gera nuotaika, tai net pravažiuojantis automobilis aptaškęs purvais gali sukelti džiaugsmą, o jei bloga nuotaika, tai ir giedras dangus erzins.
Viskas priklauso nuo jūsų pačių. Norite užsitvirtinti savo teisybėje, nuomonėje apie save, įrodyti savo pranašumą, atstovėti, išsaugoti save tokiu kokie jau esate ar vystytis, surasti savo paties naują?
Kiekvienam savo.
QUOTE(Vanduo @ 2011 12 22, 13:25)
Viskas priklauso nuo jūsų pačių. Norite užsitvirtinti savo teisybėje, nuomonėje apie save, įrodyti savo pranašumą, atstovėti, išsaugoti save tokiu kokie jau esate ar vystytis, surasti savo paties naują?
Taip, mielasis, tai ką renkiesi- buvimą savo nepajudinamuose rėmuose ar judėjimą pirmyn?