kiek paskaiciau tai visom vis skirtingai moko,as taip darau kaip moko ir nei kart nera pasake ,kad blogai
Aurio zmona - jei vaziuoju 3 pavara ir reikia stoti pries sviesafora tai nemazinu pavaru,pristabdau truputuka,sankaba ir stabis,sustoju pavara laisva pasidarau ir laukiu,po to pajudu kaip visuomet su 1
na mane taip moko instruktorius ,kad nebutinai reikia mazintis pavara jei ruosies visiskai sustot,nebent yra eile masinu ir pradeda judet,tai jei netenka sustot,o greitis nusimusa jungiu 2 kol priekincios masinos isivaziuos i savo greiti 
kiek paskaiciau tai visom vis skirtingai moko,as taip darau kaip moko ir nei kart nera pasake ,kad blogai
nebent jei jau is toli mazinies greiti tada pilnai sutinku kad reiktu pavara i 2 persimest,bet man neteko is toli mazintis greicio
kiek paskaiciau tai visom vis skirtingai moko,as taip darau kaip moko ir nei kart nera pasake ,kad blogai
O man atrodo kvaršina jums galvą su tuo pavarų mažinimu. Kam jas mažintis jei matot, kad vistiek reikės sustot. Pasistabdot iki apsukų 1 (čia pagal tradicines mokyklines mašinas), sankaba ir stabdis. Nebent koks slidus kelias ar kamštis ir lėtai judėti reikia. O šiaip mano galva tai 50km/h važiuojant nėra kada dar pavarom stabdyt kai geras kelias. Aš už tai, kad pirma reikia prisistabdyt iki tiek kiek reikia (jei jau greitis krenta tiek, kad reikės keisti pavarą, spaudžiam sankabą) ir paskui pagal pradinį greitį, kuriuo vėl pradedam judėt, pasirenkam atitinkamą pavarą.
Čia tik nuomonė, jūs mokykitės kaip jus mokina. Nors aš nestabdydavau pavarom, dbr kartais pasibandau.
Čia tik nuomonė, jūs mokykitės kaip jus mokina. Nors aš nestabdydavau pavarom, dbr kartais pasibandau.
QUOTE(Kliamka @ 2011 11 24, 21:37)
O man atrodo kvaršina jums galvą su tuo pavarų mažinimu. Kam jas mažintis jei matot, kad vistiek reikės sustot. Pasistabdot iki apsukų 1 (čia pagal tradicines mokyklines mašinas), sankaba ir stabdis. Nebent koks slidus kelias ar kamštis ir lėtai judėti reikia. O šiaip mano galva tai 50km/h važiuojant nėra kada dar pavarom stabdyt kai geras kelias. Aš už tai, kad pirma reikia prisistabdyt iki tiek kiek reikia (jei jau greitis krenta tiek, kad reikės keisti pavarą, spaudžiam sankabą) ir paskui pagal pradinį greitį, kuriuo vėl pradedam judėt, pasirenkam atitinkamą pavarą.
Čia tik nuomonė, jūs mokykitės kaip jus mokina. Nors aš nestabdydavau pavarom, dbr kartais pasibandau.
Čia tik nuomonė, jūs mokykitės kaip jus mokina. Nors aš nestabdydavau pavarom, dbr kartais pasibandau.
tu visiskai teisi,del to ir as pavaru nemtau stodama,nebent butu kitokios situacijos
QUOTE(Kliamka @ 2011 11 24, 22:37)
.. O šiaip mano galva tai 50km/h važiuojant nėra kada dar pavarom stabdyt kai geras kelias...
Esant tokiam greiciui,speju persijungti pavaras 4-3-2
Paskutine pamoka visaip stabdziau, kaip man atrode teisinga pagal situacija, kad blogai nesake
Isvis instruktorius daug nekalbejo apie vairavima-o taip daro tik tada kai gerai vaziuoji, net nustebus buvau ko jis tyli arba apie beleka kalba
Isvis instruktorius daug nekalbejo apie vairavima-o taip daro tik tada kai gerai vaziuoji, net nustebus buvau ko jis tyli arba apie beleka kalba
QUOTE(Bamboooocha @ 2011 11 24, 22:01)
Paskutine pamoka visaip stabdziau, kaip man atrode teisinga pagal situacija, kad blogai nesake
Isvis instruktorius daug nekalbejo apie vairavima-o taip daro tik tada kai gerai vaziuoji, net nustebus buvau ko jis tyli arba apie beleka kalba

Isvis instruktorius daug nekalbejo apie vairavima-o taip daro tik tada kai gerai vaziuoji, net nustebus buvau ko jis tyli arba apie beleka kalba
QUOTE(spin2liux @ 2011 11 24, 14:40)
man tas regitroj egzaminatorius sake stabdyti zaminan pavaras, o as taip pat iskart perjungdavau 2 ir sustodavau, tai sake blogai, nebent reikia staigiai sustoti, dabar dar eisiu papildomiem vaziavimam, tai stabdysiu tik zeminan pavaras 
Jeigu reikia sustoti visiskai tai stabdau stabdziu, pristabdzius minu sankaba ir laisva. Jei uztenka tik sumazinti greiti, o sustot visiskai nereikia (bent kiek masina vaziuoja), tai stabdis, sankaba ir pvz is 4 i 2 perjungiu.
Neuzmirskit, kad sankabos perlaikyt negalima, daugiau nei 5 s iminta sankaba skaitosi kritine klaida
QUOTE(*sypsenele* @ 2011 11 24, 15:17)
Sveikos, pleputes
. Buvau siandien regitroj ir sunku iki siol patiketi bet islaikiau praktika
. Tai is tos laimes net apsiverkiau, kai pasake, kad galiu eit uz teises susimoket ir nusifotografuot
.
Labal labai sveikinu
QUOTE(Bamboooocha @ 2011 11 24, 16:23)
As i egzamina nebenoriu
namiskiai numuse upa, brolis pastoviai snek, kad vistiek neislaikysiu, mama ir gi susklele, kad jei pasiseks is kokio 4-5karto gal ir islaikysiu
tetis ir gi pesimistiskai nusiteikias tik garsiai to nesako, bet ji suprantu, nes su jo masina nesusitvarkiau
Atrodo visi tik ir laukia kol susimausiu
Atrodo visi tik ir laukia kol susimausiu
Daug stiprybes tau. Butent del sios priezasties niekam nesakiau, kad mokausi vairuoti, tik MB zinojo
QUOTE(Bamboooocha @ 2011 11 24, 16:38)
Kritine, ir labai grubi
QUOTE(spin2liux @ 2011 11 24, 16:58)
o kai pamatot pvz pesciuosiu , iskart sankaba ir mazesne pavara, ar is pradziu siek tiek vien stabdziu pristabdot?
Negalima is karto sankabu, man instruktorius ta labai akcentavo, pradzioje stabdot, tik veliau sankaba
QUOTE(anikute @ 2011 11 24, 17:07)
Man šitą instruktorius baigia išmušt. Vis aiškina, kad kas iš to, kad pavarą perjungi, mašina nuo to nestabdo. Pirma reikia prisistabdyti su stabdžiu ir tada sankaba ir reikiama pavara 
Mazindama pavaras, net nestabdydama stabdziu, masina stabdo. Tik ne taip greitai kaip tai darant su stabdziu. Ziemos metu butent toks stabdymas rekomenduojamas, ne taip slysta masina. Teko su MB isbandyt toki "stabdymo" buda, kai masinos stabdziai praktiskai nestabde
QUOTE(VABALIUKE @ 2011 11 24, 16:54)
Nuo to laiko vaziuoju 4-3-2-sustoju ir laisvas. O kai taip mazinu begius daznai ir isvis nebereikia sustoti nes uzsidega zalia, praeina zmones ir pan...4-3-2-3.. 
va sitaip ir reikia stabdytis
QUOTE(jaruta @ 2011 11 25, 00:05)
Mano instruktorius zino, kad kol vaziuoju girt manes negalima
QUOTE(denaxa @ 2011 11 24, 23:01)
Žinau tavo poziciją, sutinku, kad tureti pavarą yra gerai, bet apie laisvą pavarą čia nekalbam, nes mokinantis negalima laisva važiuot. O spėt va taip stbdyt kaip paršei, man atrodo tik patyręs vairuotojas gali sugebėt, nes tarkim man tai per daug veiksmų, trečia įjungiu ir jau žiūrėk, kad spėtum neįkalt prieky esančiai, o stabdyt prieš kokius 300m tai nelogika.
QUOTE(denaxa @ 2011 11 24, 23:09)
O, aciu
QUOTE(Kliamka @ 2011 11 24, 23:15)
Žinau tavo poziciją, sutinku, kad tureti pavarą yra gerai, bet apie laisvą pavarą čia nekalbam, nes mokinantis negalima laisva važiuot. O spėt va taip stbdyt kaip paršei, man atrodo tik patyręs vairuotojas gali sugebėt, nes tarkim man tai per daug veiksmų, trečia įjungiu ir jau žiūrėk, kad spėtum neįkalt prieky esančiai, o stabdyt prieš kokius 300m tai nelogika.
As ismokau per menesi,taip sujungti pavaras uztenka 100m,o galima ir per 50m







