QUOTE(vickyyy @ 2012 02 11, 11:27)
Pagal LR istatymus Lietuvos firma iveztai produkcijai neturi teises duoti daugiau nei 2 metus garantijos , bet is tiesu firma Breckle duoda 10 metu reglamentine garantija. Jei pirktumete is "pirmu ranku" t.y. oficialiu atstovu, tai ir gautumete pilna 10 metu garantija, bet deja Vilniuje to padaryti negalite. Bet nemanau, ar kiltu problemu po 5-7 metu iskilus kazkokiems nesklandumams su ciuzinuku. Brokas tikrai pasimato per pirmus metus.
QUOTE(Lonas @ 2012 02 11, 16:27)
LR įstatymai sako, jog lietuviškoms prekėms turi būti NE MAŽESNĖ nei 2m. garantija, o importuojamoms prekėms- ne mažiau nei 6 mėn. Tą galite sužinoti pasiskambinę į vartotojų teisių tarnybą.
toks įstatymas man yra labiau žinomas nei paminėtas
vickyyy, todėl nekantriai laukiu, kur galima bus paskaityti išsamiau apie jos minėtą apribojimą Lietuvos pardavėjams.
QUOTE(vickyyy @ 2012 02 12, 12:55)
Deja jus neteisingai mane supratote, ten kur jus nusiziurejote ciuzini, nera oficialus firmos atstovai, todel neprisiima atsakomybes, jei pirmktumete pas mus mes tikrai suteikiame gamintojo garantija. Kitaip sakant, jei jums pasiule tik 2 metus garantija, tai gamini isigyjate is perpardavinetojo.
Papildyta:
Matau, kad sapniukui truputi truksta issilavinimo arba ziniu, aciu Lonui uz tikslu komentara.
aš supratau Jūsų pasakymą taip, kaip Jus jį parašėte. O tokio įstatymo, kokį paminėjote nemačiau, todėl buvo prašymas įmesti citatą, ko nenorite/negalite padaryti ... neįžeidinėkite sapniuko, o geriau atsiprašykite už neteisingą suteiktą info, jei informacija pasirodė klaidinga.
Neoficialūs atstovai paprastai labai puikiai gali suteikti oficialias garantijas. Kaip minėjau "ar pats atstovas oficialus visai nėra svarbu". Svarbu, kad jis pardavė naują gaminį, kurį įsigijo su tam tikrais dokumentais iš įgalioto asmens. Jei aš nusipirkčiau iš Breckle Vokietijoje čiužinį, manau gaučiau garantijas (nors dabar nesu tikra

) nors ir nesu jų "oficialus atstovas", o tiesiog pirkėjas.
QUOTE(sapniukas @ 2012 02 12, 13:49)
Kazkoks mistinis vidinis nesusikalbejimas pas Breckle..
Manau, kad Vilniskiai gali prasyti is Klaipediskiu, kad Jie israsytu Jums "tiesiogini" garantini rasta... Gi vistiek jie is Ju ta ciuzinuka isigyja, tam kad galetu toliau parduoti ji Jums...
rimtos įmonės sugeba tvarkytis garantinius periodus europiniame lygmenyje, o ne tik tarp Vilniaus ir Klaipėdos

Jei bučiau Breckle įgaliotasis atstovas ir sužinočiau, kad kažkuris iš mano perpardavinėtojų/atstovų/partnerių stumdo mano atstovaujama produkciją be garantijos (nes 2 metus jis yra "priverstas" pagal įstatymus... o kas būtų, jei tokio įstatymo nebūtų?), tuo pačiu menkindamas mano atstovaujamo prekės ženklo vardą, manau sugalvočiau ką su šia situaciją daryti. O jei nieko neįmanoma padaryti su Vilniečiais Baldų Rojuje, kurie nusprendė nesuteikti gamintojo garantijos (klausimas kodėl

), tai oficialūs atstovai visada gali užregistruoti pirkinį pagal čėkį ir suteikti garantiją, taip daroma Europoje

Ir
tik tokiu atveju galima sakyti, kad Breckle taiko 10 metų garantijas , nes kol kas panašu, kad daug kur netaiko, nes neturi rimtų atstovų.