QUOTE(Kliamka @ 2012 01 04, 19:40)
Dar kartą pasikartosiu, kad niekada nespaudžiau gazo ant estakados, nei mokydamasi, nei per egzaminą ir labai smagiai užvažiavau, žiūriu kad jau tuoj žemyn lėksiu, tik spėk stabdyt, kad spėtum į kitą pratimą įtaikyt. Neįsikalkit, kad ten būtina variklį smaugti lb keliant apsukas.
Pasiseke

Su tuo anuo golfuku gesta net seni vairuotojai su n metu stazo,ir ne ant estakados,o is vietos pajudedami

Pati savo akimis maciau
O smaugti nei vienos masinos nereikia,apsukos keliamos iki 2000rpm-tai yra optimaliausios apsukos varikliui,prie tokiu ir pavaros perjungiamos

Kalba buvo apie tai,kad dar neatleidus sankabos minamas gazas ir neatleidziamas
Papildyta:
QUOTE(Kliamka @ 2012 01 04, 21:37)
Automatiskai kazkas fiksuoja klaidas? Oho kad protingai

O garsas irgi girdisi? Tai filmuoja ne tik paskutine pamoka, o visas? Jei nenori buti filmuojama tai teisiu jau neturesi taip iseina
Aha,klaidas fiksuoja automatiskai,o filmuoja kelia priekyje ir galine kamera-instruktoriu su mokiniu,kelio uz masinos nefilmuoja,tai visu klaidu niekaip neuzfiksuos

.Visu pamoku nefilmuos,tik galutine iskaita,tiesiog kameros svieziai isigytos,reikia ju galimybes ir veikima issiaiskinti,tai vat instruktoriai jas dabar ir bando ant mokiniu

Maciau vaizdo medziaga nakti filmuota su tokia kamera,kokybe visai nebloga