Įkraunama...
Įkraunama...

Pardavimų vadybininkės

Sveikos,

Radau temu bendrai apie vadybininkus, transporto vadybininkes ir pan. taciau konkreciai apie pardavimus temos kaip ir neuztikau. smile.gif

Idomu pasidalinti mintimis su ilgametemis profemis dirbanciomis sioje srityje. Taip pat butu smalsu pasidalinti informacija, literatura ir pan.

Pati ieskodama darbo gan skeptiskai ziurejau i toki darbo pobudi, kaip ir daugeliui atrode jau kas kas bet ne pardavimai. Galvojau, daug geriau dirbti aptarnavime, atsakineti i klientu klausimus, nei primygtinai brukti preke. Taciau poziuris gan stipriai pasikeite mano gerai draugei isidarbinus telemarketingo srityje. Pamaciau kokia didele patirtis is to gaunama, plius, kad imanoma nemazai uzsidirbti. Pati pradejau dirbti toki pat darba. Sekasi gerai, taciau tik puse metu esu sioje sferoje.

Siaip viskas labai idomu, skaitau, svieciuos. Galbut atsiras bendraminciu norinciu padiskutuoti apie pardavimo technikas, kaip iveikti klientu priestaravimus, kas yra geras pardavejas ir pan. smile.gif

Laukiu prisijungiant. cool.gif
Atsakyti
Yra dvieju kategoriju pardavimu vadybininkai: aktyviuju pardavimu, kurie iesko klientu, ir tiesiog pardavimu vadybininkai, kurie laukia tiksliniu klientu. Kuriai kategorijai priklausai?
Atsakyti
turejau galvoje aktyvius pardavimus wink.gif o pati galbut ir dirbi sioj srity?
Atsakyti
Pardavimuose dirbu labai ilgai, bet ne aktyviuosiuose. Dirbant aktyviuose pardavimuose reikia daugiau uzsispyrimo, optimizmo nei paprastuose pardavimuose... bet darbas labai idomus, plius dazniausiai pats organizuoji savo darba: pas koki klienta vaziuosi siandien, kokius argumentus pateiksi... toks darbas labai lavina organizuotuma ir derybinius igudzius.
Atsakyti
Visai susipainiojau doh.gif vadybininko specialybė yra tokia plati ir atskirti kas yra kas sudėtinga.dirbu įmonėje kaip vadybininkė,bet...nesuprantu kokiai grupei aš priklausau g.gif ar pardavimų ar dar kokių kitų? Galiu tik apibūdinti savo darbą,mano darbas pradedant nuo telefono skambučių, bendravimo su klijentais užsakymų priėmimo ,atsiskaitymų,sąskaitų išrašymo, sutarčių ruošimas+ įvairūs kiti papildomi darbai tokie kaip korespondencijos tvarkymas, tam tikrų prekių užsakymas+ maketavimo darbai,įvairių raštų paruošimas,na vien žodžiu daug visokio popierizmo ir man taip šviečia kad aš ir sekretorė ir administartorė ir vadybininkė viename g.gif
Atsakyti
Čalykušu, gera tema drinks_cheers.gif. Šaunu!
Pardavimai - super platu ir įvairiapusiška. Yra greiti pardavimai, yra dideli pardavimai, yra tiesioginiai, yra - tik su tiksliniais klientais, kaip viena pašnekovė minėjo... Tačiau ir aptarnavimas šiandien nebeapsiriboja vien aptarnavimu, ten visur prijungiami pradavimai... bent jau kiek aš susidūriau.
Man asmeniškai sėkmingas pardavimas siejasi su kliento pažinimu, dėmesio jam rodymu ir nuoširdumu ar atvirumu. Aš visada stengiuosi save įsivaizduoti kliento/pirkėjo vietoje ir užduoti sau klausimą, kaip norėčiau būti aptarnauta, iš kokio pardavėjo produktą ar paslaugą nupirkčiau. Visada atkreipiu dėmesį į gerus pardavėjus, stengiuosi įsiminti gerąsias detales. Taip pat atkreipiu dėmesį į pardavėjų klaidas, kurių nereikėtų kartoti. Manau, kuo daugiau įvairesnių pardavimų būdų išbando būsimas pardavėjas, tuo paprasčiau jam sekasi parduoti. Pagrindinė taisyklė - daugiau klausytis kliento, mažiau kalbėti...
Atsakyti
Jungiuos! As pati dirbu kompanijoje pardavimu vadove ( tik siuo metu vaikucius auginu), ir siu "atostogu" metu isitraukiau i aktyvius pardavimus. Domina viskas, pati daug skaitau, lankau mokymus, seminarus kiek imanoma. Darbas nera lengvas, bet labai idomus, naudingas kaip asmenybei. 4u.gif
Atsakyti
sveikos, jungiuosi ir aš prie Jūsų. Pardavimuose jau esu nuo 1995m. Net keista, kad tiek laiko jau, bet tikriausiai mano darbas, jei kitur nepabėgau smile.gif nors turiu ir buhalterinį išsilavinimą smile.gif Dirbu projektų vadove, bet mažoje įmonėje tenka ir nemažai pardavinėti, naujų klientų aktyviai ieškoti.
Atsakyti
Labas rytas,
Aktyvių pardavimų vadybinininkės apsnūdusios vis dar po žiemos smile.gif

Nusipirkau knygą Nikolaj Rysev "Aktyvūs pardavimai", badysiu gilintis į joje pateikiamas tiesas...Gal kuri jau skaitėte, turite savo nuomonę? ax.gif
Atsakyti
Oooo kiek cia post'u priraset smile.gif smagu. Nes pradzioj visiska tyla buvo biggrin.gif
Labai butu idomu isgirsti is tu, kurios ilga laika pardavimuos: kokius kursus galetute rekomenduoti?
Tikrai naudinga literatura? Filmus?

Ech tiek noris pasisakyt.. net nezinau nuo ko pradeti.. gathering.gif

Dalinkimes viskuo. smile.gif

Pradziai gal uzsiminsiu apie dabartine situacija savo darbe. Siek tiek prisnudau paskutiniu metu, nes labai entuziastingai parodziau, kad noriu mokymu, esu pasiruosus tobuleti, su kitais dalintis patirtim. Nu ir nieko... Ta prasme sioj kompanijoj visiskai nematau jokiu investiciju i darbuotojus. Taip tas entuziazmas apslopo. Kai atejau dirbti jau antra diena bendravau su klientais, be jokiu apmokymu.

Esu visiskai zalia, puse metu dirbu aktyviuos pardavimuos smile.gif. sekasi gerai, planus visada virsinu, igyvendinu, bet save vertinu itin grieztai.

Ka as pati pastebejau, kad butina KLAUSYTI kliento ir paciam daugiau tyleti. O as tokia nerami, man noris tik sakyt, kaip cia viskas pas mus saunu biggrin.gif taciau paskutiniu metu, jei tik isgirstu nors menka kliento atodusi, nutylu ir klausiu: "taip taip, kazka saket?" Labai istrigo vienas pvz akropolyje, vaikstinejau per parduotuves, kai prie manes prisoko mergina. Ji pardavinejo ranku krema ir dildes. Pakviete mane i salele ir kai pradejo tarsket..: "Ziurekit kaip jums puikiai dildina dilde, palieskit savo nago pavirsiu, tuoj kai ka isvysit, nagi nagi, ir stai, ar dar tikit stebuklais.. as jauciu jusu rankos siurkscios, ar tik man taip atrodo?".. ir taip nesibaigianciai, as nepasakiau nei 1 zodzio. Po to mergina labai nustebo, kad as neperku. smile.gif As jai pasakiau, kad pati dirbu tokioj srity ir daviau nuosirdu patarima klausyti kliento, bet ji tik atsake, kad tokia jos metodika.


Pardavimuose dirbancios vilkes, koki jusu pastebejimai kaip keitesi poziuris, pardavimo suvokimas, bendravimas su klientais, pats pardavimo procesas per eile metu? Koki svarbiausi pastebejimai?
Papildyta:
QUOTE(Dinka* @ 2012 03 06, 08:34)
Labas rytas,
Aktyvių pardavimų vadybinininkės apsnūdusios vis dar po žiemos smile.gif

Nusipirkau knygą Nikolaj Rysev "Aktyvūs pardavimai", badysiu gilintis į joje pateikiamas tiesas...Gal kuri jau skaitėte, turite savo nuomonę?  ax.gif


Sveika, Dinka,

Skaiciau sia knyga tik prabegom internete, taciau dabar turiu pasiemusi is bibliotekos. O klausimas, kaip tu viska konspektuojies? Ar tik skaitai? Informacijos tiek daug, koks geriausias budas ja taikyti praktikoje? Nes ziuriu kiek perskaitau, tiek lieka beveik nepritaikyta.

Papildyta:
QUOTE(Birmania @ 2012 01 27, 11:01)
Visai susipainiojau  doh.gif vadybininko specialybė yra tokia plati ir atskirti kas yra kas sudėtinga.dirbu įmonėje kaip vadybininkė,bet...nesuprantu kokiai grupei aš priklausau  g.gif ar pardavimų ar dar kokių kitų? Galiu tik apibūdinti savo darbą,mano darbas pradedant nuo telefono skambučių, bendravimo su klijentais užsakymų priėmimo ,atsiskaitymų,sąskaitų išrašymo, sutarčių ruošimas+ įvairūs kiti papildomi darbai tokie kaip korespondencijos tvarkymas, tam tikrų prekių užsakymas+ maketavimo darbai,įvairių raštų paruošimas,na vien žodžiu daug visokio popierizmo ir man taip šviečia kad aš ir sekretorė ir administartorė ir vadybininkė viename  g.gif


Labai paprastas atsakymas Birmanja, ar tau tenka paciai susisiekti su klientu, sukelti jo susidomejima, itikinti ji pirkti jusu imones prekes ar paslaugas?

Jei tik priimi uzsakymus, taciau nevykdai pardavimo, tuomet tai ne pardavimu vadybininko spacialybe, daugiau aptarnavimas.

Papildyta:
QUOTE(wilioke @ 2012 01 20, 11:45)
Pardavimuose dirbu labai ilgai, bet ne aktyviuosiuose. Dirbant aktyviuose pardavimuose reikia daugiau uzsispyrimo, optimizmo nei paprastuose pardavimuose... bet darbas labai idomus, plius dazniausiai pats organizuoji savo darba: pas koki klienta vaziuosi siandien, kokius argumentus pateiksi... toks darbas labai lavina organizuotuma ir derybinius igudzius.


Sutinku 100 %. Aktyvus pardavimai reikalauja milzinisko uzsispyrimo. Tu turi nugaleti baime pasirodyti ikyriu landunu, issiugdyt pasitikejima. Ir cia tik pradzia.. O kiek darbo reikia ivaldyt pardavimo procesa, perprast kliento psichologija, suvokt manipuliacijos strategijas ir kartu islikt saziningu pardaveju..

Kai pagalvoji ir pradedi i viska gilintis toks zalias pasijauti.. ir atrodo kaip apdorot, kaip sistemint, taikyt ta informacija g.gif
Atsakyti
oOoo, gryžo Čalykušu ir pribėrė krūvą klausimų ir pasakojimų. Smagu, tema atgijo thumbup.gif

Dėl knygų skaitymo- paskutiniu metu skaitau tik tobulėjimui skirtas knygas, tad visada šalia manęs rašiklis ir sąsiuvinys- ten visada pasižymiu įdomias frazes, posakius, mintis.
Jei knyga mokomoji-praktinė, tai šalia ir punktus išsirašau, ką aš galėčiau pritaikyti savo darbe. Ir kai tik pajuntu esant tokią galimybę- pritaikau. Dar nedaug visko įgyvendinau, bet man dar tik pradžia, taigi- kasdien vis geriau ir geriau man sekasi, labiau ir daugiau taikau perskaitytas mintis, patarimus ir kt.
Dažnai norisi imti viską ir iškart taikyti. Taip nebūna- palaipsniui, žingsnis po žingsnio, vienas po kito idėjas galima pritaikyti....Kas tinka vienam- tas netinka kitam. Laikui begant- įgyji patirties, tad viskas spontaniškai iškyla iš pasąmonės. Perskaitytos žinios nedingsta, jos pasirodys tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje- tiesiog reikia to norėti ir tikėti. Čia jau iš pozityvaus mąstymo srities wink.gif

Kas liečia įsiklausymą į klientą,o pačiai daugiau tylėti nei šnekėti- pritariu drinks_cheers.gif Bet turbūt tai kiekvieno pradedančiojo klaida- žinių atrodo tiek daug, tiek visko norisi klientui išpasakoti, žiūri, kad nebespeji, ir kad klientas jau žiovauja ir nieko nebenori lotuliukas.gif doh.gif

Mano manymu idealiausia yra tada, kai klientui pasiūlai tai, ko jis nori, o ne tai, ką tu nori parduoti. Čia jau, mano manymu, aukštasis pilotažas. Žingsnis po žingsnio atrėsiu prie jo smile.gif
Aktyvių pardavimų vadybininkas turi pas klientą ateiti ne kaip problema ( kliento mintys: Ir vel man bando parduoti tai, ko aš nenoriu), o kaip jos sprendimo būdas ( kliento mintys: turiu problemą X, šis žmogus gali man duoti tai, ko man reikia)...
Na tikiuos, aikiai čia išdėsčiau savo mintis wink.gif

Viename psichologiniame profesinio tobulėjimo seminare teko išgirsti apie inkarus- tai tokie metodai, žodžiai ir veiksmai, kuriuos naudojant klientą imi valdyti lyg marionetę- patrauk už tinkamos virvelės - ir kelias pardavimui bus atviras...

Gražios dienos 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dinka*: 03 balandžio 2012 - 12:47
Ką gi, merginos... aš noriu papasakoti apie aktyviųjų pardavimų vadybininkių/projektų vadovių būseną. Ji vadinasi "galiu būti bet kuom, tik ne pardavimuose" arba " gerai ten, kur mūsų nėra".

Ši būsena labai dažnai užpuola naujokus aktyviųjų pardavimų srityje (bet karts nuo karto aplanko ir senbuvius). Ir visa tai nutinka dėl netinkamo jų įvedimo į darbo pobūdį. Tada darbuotojas pradeda galvoti - "ką aš čia veikiu", "tai ne man", "visi parduoda, o aš ne". Ši būsena yra labai normali, nes darbas visgi susijęs su naujais įspūdžiais - kasdien turi aplankyt ar apskambinti krūvai nepažįstamų įmonių, ar interesantų. Be abejo, sulaukiam nemažai neigiamų atsakymų. Būna, kad per mėnesį nieko neparduodam. O jei dar koks vadovas kas antrą dieną klausia, "nu, kiek pelno šiandien atnešei". Dauguma naujokų palūžta pirmą-antrą mėnesį, kada ši mintis yra pati įkyriausia galvoje. Nes pastangų dedate daug, o rezultato taip trokštamo ir siekiamo nematyti doh.gif . Todėl darbuotojų kaita šioje sferoje tokia didelė smile.gif - naujokai nesusitvarko su savo baimėmis. Baime skambinti/susitikti su nepažįstamais žmonėmis, baime nepateisinti lūkesčių, baime apsijuokti. Tokie darbuotojai galvoja - tai ne man. Ir dažnai visiškai keičia sritį. O aš manau, kad pardavimai - ne įgimtas, o išmoktas dalykas

Pabrėšiu, ši būsena visai normali ir aplanko daugumą mūsų. 4u.gif Jūsų tikslas - išmokti susitvarkyti su savo emocijomis ir jokiu būdu neatidėlioti skambučių/vizitų naujų klientų. Kiekvienas skambutis Jus artina prie būsenos, kai tiksliai žinote, ką darote, kodėl darote, ir ko pasieksite. Stebėkite sėkmingai dirbančius kolegas, galite bandyti kopijuoti jų frazes, pristatymus, per laiką rasite ir savo. Nenusiminkite nepasiekę iškart gerų rezultatų. tai pasiseka vienetams, ir tai atsitiktinumas. Savo darbo vaisius skinsite tik maždaug po pusmečio intensyvaus triūso. Tiek laiko reikia tam, kad suformuotumėte savo klientų ratą ir jie pradėtų į Jus kreiptis (grįžtamasis ryšys). Iki to laiko galimi tik atsitiktiniai pardavimai - Jūsų kolegų anksčiau užkabinti klientai, pavieniai besikreipiantys asmenys. Didesnius pardavimus pradėsite daryti tik po 1-2 metų intensyvaus įdirbio. drinks_cheers.gif

Nagi, merginos, patvirtinkite arba paneikite mano žodžius smile.gif ar Jums pažįstama ši būsena smile.gif
Atsakyti