QUOTE(Forget @ 2012 01 27, 17:24)
Ir šiaip, tavo aprašytas tikinčiųjų paviekslas man atgrasus būtent dėl bendruomeniškumo. Kad ir kaip bebūtų panašu į tą patį komunizmą. Visi vienodai, visi kartu ir gink dieve, neišsišoka niekas

Rašydama apie bendruomeniškumą kai ką kita turėjau galvoje. Tai, kad jie renkasi, pavyzdžiui, į mišias, šventes, o tai jau vienija, kuria tam tikras tradicijas, bendrumą. Ir iškilus kokiems sunkumams ta bendruomenė, tikėtina, tikrai palaikys ir pasiūlys paramą. Aišku, tai nereiškia, kad koks alpinistų klubas nepasiūlys pagalbos savo nariui, bet tikinčiųjų bendruomenė pagrįsta meile artimui. Kad ir tas ramybės palinkėjimas per pamaldas man labai gražus. Įprastai juk gatvėje žmogui to nepalinkėsi

Ir šventės Kalėdos ir Velykos iš esmės yra krikščioniškos šventės. Jei Kalėdas ateistas dar gali vertinti kaip šventę, kai susiburia visa šeima, kokia Velykų prasmė? Tikintieji tarsi turi metų ritmą, tam tikras besikartojančias šventes, ciklą. Tai irgi žmogui užtikrina tam tikrą emocinį saugumą. Gerai, užteks ne į temą
Pratęsdama Martux temą apie knygas vaikams, knygos
Pasakų šaly, nykštukų karalystėj (leidykla Vaiga) rekomenduočiau net į rankas neimti. Nykštukai dar nieko, bet jau pasaka Pelenė

Pamotės dukrai besimatuojant kurpaitę didysis pirštas netilpo. Cituoju:
<...> motina padavė jai peilį ir paragino:
Pjauk tą pirštą: tapusi karaliene pėsčia nebevaikščiosi.
Duktė nusipjovė pirštą <...>.
Karveliai suburkavo: Ta kurpaitė kruvina, / ji šiai kojai per maža <...>.
Kitai netilpo kulnas. Cituoju:
Pjauk kulno galą!
Duktė nusipjovė kulno galą <...>.
Pamatęs krauju nusidažiusią baltą kojinę, karalaitis <...>.
Kai jaunieji ėjo į bažnyčią, karveliai ėmė ir iškirto kiekvienai po akį.
Grįžtant iš bažnyčios karveliai iškirto joms po kitą akį.
Ar čia tokia autentiška pasakos versija?
Esam gavę šią knygą dovanų. Daugiausia, matyt, dėl didelio formato.