Įkraunama...
Įkraunama...

Turkija 25, ruošiamės ilsėtis 2012m.

QUOTE(Smurka @ 2012 02 23, 20:08)
Oi, čia knygą galim parašyt biggrin.gif


Rasyk bigsmile.gif
Skaitant rusu atsiliepimus apie viesbucius susidare ispudis, kad jiems atvaziavus vos ne ekskursija padaroma po viesbuti: aprodoma, kur ir kas. Kazin, rimtai unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Zilvinas75 @ 2012 02 23, 20:45)
Rasyk  bigsmile.gif 
Skaitant rusu atsiliepimus apie viesbucius susidare ispudis, kad jiems atvaziavus vos ne ekskursija padaroma po viesbuti: aprodoma, kur ir kas. Kazin, rimtai  unsure.gif


Pagal situaciją. Rusų yra daugiau, tai ir personalo daugiau. Ten vienam gidui tenka du -trys viešbučiai. Visas jų darbas - sėdėt viešbuty ir aptarnaut turistus. Jiems nerūpi nei transferai, nei ekskursijos, tik tų dviejų - trijų viešbučių klientai. Tad jei kuris nežino, kaip iki SPA centro nueit, tad įmanoma, kad parodo. Bet viešbutyje dirbančio gido paslaugumas labai dažnai priklauso ir nuo turisto dosnumo, kuo daugiau klientas užsisako, tuo daugiau dėmesio sulaukia smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Smurka @ 2012 02 23, 19:56)
Pagal situaciją. Rusų yra daugiau, tai ir personalo daugiau. Ten vienam gidui tenka du -trys viešbučiai. Visas jų darbas - sėdėt viešbuty ir aptarnaut turistus. Jiems nerūpi nei transferai, nei ekskursijos, tik tų dviejų - trijų viešbučių klientai. Tad jei kuris nežino, kaip iki SPA centro nueit, tad įmanoma, kad parodo. Bet viešbutyje dirbančio gido paslaugumas labai dažnai priklauso ir nuo turisto dosnumo, kuo daugiau klientas užsisako, tuo daugiau dėmesio sulaukia smile.gif

as galiu pasisakyti is musu patirties..tikrai netiesa,kad nuo kliento dosnumo rusu gidai malonus...mes patys dazniau bendraudavome su rusu gidais,nes jie daugiau informacijos suteikdavo,siaip smagiai pabendrauti buvo galima ir visada vietoje,visada malonus,visada besisypsantys,nors is idejos,ko cia mums sypsotis,mes is Lietuvos ir visiskai jiems neturetumeme rupeti biggrin.gif bet tikrai smagiai pabendraudavome thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Smurka @ 2012 02 23, 20:56)
Pagal situaciją. Rusų yra daugiau, tai ir personalo daugiau. Ten vienam gidui tenka du -trys viešbučiai. Visas jų darbas - sėdėt viešbuty ir aptarnaut turistus. Jiems nerūpi nei transferai, nei ekskursijos, tik tų dviejų - trijų viešbučių klientai. Tad jei kuris nežino, kaip iki SPA centro nueit, tad įmanoma, kad parodo. Bet viešbutyje dirbančio gido paslaugumas labai dažnai priklauso ir nuo turisto dosnumo, kuo daugiau klientas užsisako, tuo daugiau dėmesio sulaukia smile.gif


kazkuriam viesbutyje knyga skaiciau, kol prie salia esancio staliuko prisedo rusakalbe gide su klientais. Nu taip idomiai ir uzsidegus apie raftinga pasakojo, kad net pats uzsimaniau lotuliukas.gif
O lietuvisku gidziu susitikimai viesbuciuose su klientais nuobodoki unsure.gif Vos ne paciam joms reikia nuotaika kelti. Pora kartu ir kavos nubegau atnest, kad megztusi pokalbis smile.gif
Siaip nesiskundziu: man tu mergaiciu ir berniuku is viso gali nebuti smile.gif Nebent koks diiidelis nesklandumas su viesbuciu iskiltu. bet kol kas neiskildavo smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Smurka @ 2012 02 23, 21:08)
Dėl gidų biggrin.gif Prastus gidus meta lauk. O šiaip gidas gali būt auksinis, bet visiems niekada neįtiks. Gali biolaukai nesutapt. Be to, jei viešbutis klientui nepatinka, dažnai irgi gidas būna kaltas. Būna ir taip, kad klientas atrodo viskuo patenkintas, gidui tiesiogiai nei vieno priekaišto neišsako, o grįžęs prirašo toookias pretenzijas, kad žagsėt kelias paras nenustoji biggrin.gif Oi, čia knygą galim parašyt biggrin.gif

Nu, as suprantu ir gidus ir organizatorius ;-) visokiu poilsiautoju pasitaiko. Apskritai dirbti su zmonemis - sunkus ir nedekingas darbas. Ne vienas tai yra patyres savo kailiu, koks darbas bebutu, o lietuviai apskritai labai pikti... Bet svarbiausia "nesiparinti" del nedekingumo. Pabandykyt suprast ir kitaja puse - kai sunkiai uzdirbtus pinigus kazkur investuoji, norisi gauti kokybe.
O del prasto viesbucio reikia kaltinti tik savo durna galva tongue.gif nu, dar gali savo agentui prtenzijas pareiksti, bet irgi turbut neverta mirksiukas.gif
Smurka, nieko asmenisko, is savo boksto sprendziu: poilsineje kelioneje, kiek to skausmo su poilsiautojais, jei esi malonus ir kazkiek demesingas, tai ir busi "auksinis". Bet mes nieko ir nesitikedavom. TR beveik gidu nemateme, kai neperki keliones is tezu ir Nova, jie graziai dingdavo, kartais supykdavo, bet... niu visi gi zino sutuacija su ekskursijom, ko ten pykt. Kitas reikalas - pazintine kelione, kai trinies 2 sav. autobuse, greitai paaiskeja visi biolaukai. Galima sutikti, kad ne visiems dievo duota but geru organizatoriu ir oratoriumi, kaip ir pvz., destytoju, bet tai jau visai kita tema...
Atsakyti
QUOTE(Credo @ 2012 02 23, 20:25)
Nu, as suprantu ir gidus ir organizatorius ;-) visokiu poilsiautoju pasitaiko. Apskritai dirbti su zmonemis - sunkus ir nedekingas darbas. Ne vienas tai yra patyres savo kailiu, koks darbas bebutu, o lietuviai apskritai labai pikti...  Bet svarbiausia  "nesiparinti" del nedekingumo. Pabandykyt suprast ir kitaja  puse - kai sunkiai uzdirbtus pinigus kazkur investuoji, norisi gauti kokybe.


Tai gidu darbas niekuom neissiskiria...kas dirba su klientais niuansu begales zino biggrin.gif
O lietuviai nera isskirtinai pikti...gal niurus,maziau besisypsantys..nes neprate prie to biggrin.gif dar neislaisveje,neatsikrate stereotipu.Bet aciu dievui tikrai ne visi tokie biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(Credo @ 2012 02 23, 20:25)

kai neperki keliones is tezu ir Nova, jie graziai dingdavo, kartais supykdavo, bet... niu visi gi zino sutuacija su ekskursijom, ko ten pykt.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JM: 23 vasario 2012 - 21:30
QUOTE(Credo @ 2012 02 23, 21:12)
Ar gali paaiskinti, ka turejai omenyje?  mirksiukas.gif


LAbai paprasta -
1. punktas - agentūros turi max 10 proc komiso, jei jos duoda daugiau kaip 10 proc nuolaidą - vadinasi turi skolų ir nori skubiai tas skolas padengti.
2. punktas - kaip ir minėjau dėl komiso - jei teigia kad duoda 10 ir daugiau proc nuolaidą - realiai tokios nuolaidos negali suteikti, nes tada kelionę turėtų parduoti į minusą. Vadinasi prie organizatoriaus "nuolaidos" prideda kokius 3 proc ir tai pavadina 20 proc nuolaida, tuo apgaudami klientus.

Todėl dar kartą pasikartosiu - žiūrėkite ne į nuolaidą, bet į galutinę kainą , kurią mokate už kelione.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Udrius: 23 vasario 2012 - 21:33
Ai, mano kelyje daugiau gerų žmonių pasitaiko nei blogų. Kitaip niekas nepriverstų manęs tokio darbo dirbt, juolab kad ir Lietuvoj galiu gerai apmokamą darbą rast ir tikrai ne su klientais biggrin.gif

O turizme, kaip ir visose aptarnavimo srityse visko pasitaiko. Būna ir pagrįstų priekaištų, juk gidai irgi žmonės. Be to, dirbant didelėj mašinoj kai kurie nesklandumai ne vien nuo gido priklauso. Bet ai, svarbiausia gerai nusiteikti ir visi bus laimingi smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Udrius @ 2012 02 23, 22:32)
LAbai paprasta -
1. punktas - agentūros turi max 10 proc komiso, jei jos duoda daugiau kaip 10 proc nuolaidą - vadinasi turi skolų ir nori skubiai tas skolas padengti.
2. punktas - kaip ir minėjau dėl komiso - jei teigia kad duoda 10 ir daugiau proc nuolaidą - realiai tokios nuolaidos negali suteikti, nes tada kelionę turėtų parduoti į minusą. Vadinasi prie organizatoriaus "nuolaidos" prideda kokius 3 proc ir tai pavadina 20 proc nuolaida, tuo apgaudami klientus.

Todėl dar kartą pasikartosiu - žiūrėkite ne į nuolaidą, bet į galutinę kainą , kurią mokate už kelione.

O kaip su nuolaidom, jei keliauji ne pirma ir ne antra karta? Tezas ar Nova gali suteikti konkreciam klientui nuolaida papildomai? Idomu, kokia apskritai tos keliones savikaina gaunasi, jie visiems reikia uzsidirbti?
O man dar toks dalykas idomus. Neseniai Rusijoje nuskambejo vienos labai stambios firmos-organizatores bankrotas. Tukstanciai zmoniu buvo ismesti ir savo viesbuciu ir negalejo grizti namo. Tai reiskia, kad mes sumokame babkes pries kelione, o oganizatoriai viesbucius apmoka tik kazkada veliau? ir mes neturime jokiu garantiju?
Atsakyti
QUOTE(Credo @ 2012 02 23, 20:50)
ir mes neturime jokiu garantiju?

ar labai sunku parasyti laiska viesbuciui ir uzklausti ar su jusu uzsakymu viskas gerai mirksiukas.gif
Jei vykstama su organizatoriais,tai ir patiems organizatoriams galima parasyti ir uzklausti!!
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JM: 23 vasario 2012 - 21:53
oij nepradekit apie gidus lotuliukas.gif lotuliukas.gif as labai gerai pamenu panele kristina Jurkute (turbut ir Udrius ja gerai pamena) lotuliukas.gif lotuliukas.gif kuri man kelione is Turkijos paverte 11val trukme su persedimu Stambule ( su metinuku vaiku), nes nu niekaip nesurado kelio iki musu viesbucio, net skambinant jai i asmenini telefona doh.gif doh.gif doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ingusiaa: 23 vasario 2012 - 22:19
O čia kada taip buvo? Ir kokiom aplinkybėm gidė gali "paversti" kelionę su persėdimu?
Atsakyti