Įkraunama...
Įkraunama...

Mobilaus ryšio operatoriai

Apklausa: Kokiu mobilaus ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės? (531 nariai(-ių) jau prabalsavo)

Balsuoti
QUOTE(gustomama @ 2009 03 14, 23:19)
nu buvo ir pas mus ir ne tik mums problemos su tele2,vis trukinedavo rysis,tipo pastatyta antena ir trukineja,tai po ilgu skambinejimu,susitvarke,net saskaitas siusdavo mazesnes,kad islaikyt klienta.

Tai gal ir mum reik paskambinet g.gif sutartis jau i pabaiga,tai gal bus suinteresuoti islaikyt klientus g.gif
Atsakyti
7 metai su pildyk. jokių nusiskundimų thumbup.gif
Atsakyti
surinkta šiokia tokia info jau keliauja per emailus, todėl įdedu ir čia 4u.gif gal kam padės ir atsiras daugiau drąsos apginti savo teises 4u.gif

Omnitel informavo visus savo abonentus, kad jiems automatiškai bus paskirtas naujas mokėjimo planas "Asmeninis". Plano esmė - abonentas privalės mokėti fiksuotą mokestį, kuris nustatomas atsižvelgiant į tai, kiek vidutiniškai jis išleisdavo telefonui praėjusiais metais. Tai reiškia, kad šiais metais Omniteliui turėsi išleisti ne mažiau negu pernai, nepriklausomai nuo to, kiek kalbėsi.

Už šią sumą Omnitel teigia suteikiantys 50 proc. daugiau minučių ir SMS'ų lyginant su praėjusių metų abonento vidurkiu. Apie vienos minutės ir SMS kainą nieko nesakoma - ji irgi nustatyta individualiai.

Omnitel teigia, kad jeigu šis pasiūlymas tau nepriimtinas, gali pasirinkti bet kurį kitą Omnitel siūlomą naują mokėjimo planą su naujomis kainomis ir naujai įvestais sujungimo mokesčiais. Jokios galimybės atsisakyti pasiūlymo ir pasilikti senojo plano sąlygas nėra. Tuo tarpu Omnitel konsultantės primygtinai rekomenduoja imti asmeninį planą, esą jis daug geresnis nei nauji planai su brangesniais skambučiais.

Jei nenori pasmerkti savęs "Asmeninio" plano pinklėms arba rinktis naujų brangesnių planų, žinok, kad gali ramiai atsisveikinti su Omnitel ir eiti ieškoti kitų operatorių NEMOKĖDAMAS jokių netesybų.

Žinok savo teises ir nebijok jas apginti, net jei:

1. Omnitel pranešime nėra nurodyta abonento teisė nutraukti sutartį be netesybų, nors pagal teisės aktus jie tai privalėjo padaryti.
2. Omnitel įspėja savo klientus apie naujo plano automatišką įvedimą mažiausiai prieš 30 d., per kurias tu turi teisę nesutikti su vienašališkai pakeistomis sutarties sąlygomis ir laisvai ją nutraukti. Spėk nutraukti sutartį, kol naujasis planas neįsigaliojo!
3. Omnitel konsultantai, atsakydami į klientų klausimus, ne visiems kalba tą patį ir meluoja apie netesybas, nes įstatymai ir atsakingų institucijų atstovų pasisakymai sako ką kita.

Turėkit stiprius savo argumentus:
- Jei Omnitel teigia, kad nenorėdamas nei "Asmeninio" plano, nei kokio nors kito ir nusprendęs nutraukti sutartį turi mokėti netesybas (nes Omnitel neva nepakėlė minutės kainų), ŽINOK, kad sąlygų keitimas yra nebūtinai minutės kainos keitimas, bet ir mėnesinio mokesčio keitimas IR KAD, "Jei operatorius pakeičia Sutarties sąlygas, abonentas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko be netesybų, jei naujosios Sutarties sąlygos jam nepriimtinos." (Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 p. (2005-12-23 LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įstatymas Nr. 1V-1160)
- Jei Omnitel sako, kad netesybų neturėsi mokėti, tačiau privalėsi sumokėti Omnitel patirtus nuostolius, pvz. mokestį už telefoną (taip jie rašo ir savo web puslapyje) ŽINOK, kad "nuostolius turėtum kompensuoti TIK TUO ATVEJU, jeigu jie atsirastų dėl tavo kaltės. (LR Civilinis Kodeksas 6.248 str., 6.256 str.).Tačiau šiuo atveju tavo kaltės nėra, nes nutrauki sutartį dėl operatoriaus veiksmų, kurie tau yra nepriimtini.

Procedūra nutraukiant sutartį:
- Pasiimk pasą ir nueik į Omnitel saloną
- parašyk ir įteik jiems prašymą raštu nutraukti sutartį, nurodyk, kad nutrauki dėl to, kad tu nesutinki su pakeistomis sąlygomis.
- Nesutik su jokiom netesybom ir nuostolių už telefoną padengimu (pagal aukščiau išvardintus teisės aktus)

O tada eik pas bet kurį kitą operatorių, tik atidžiai nagrinėk, ką jie tau pasiūlys. Kai lyginsi kainas, nepamiršk prie minutės kainos pridėti sujungimo mokestį, jei toks yra. Per padidintą stiklą paskaityk visas "pastabas" ir "papildomas sąlygas". Ir VISADA atsimink, kokias turi teises ir kad įstatymai ir valstybė yra sukurti tam, kad tave gintų!

Už pilietišką visuomenę! Už vartotojų teises!

Persiųsk šį laišką pažįstamiems, patekusiems į tokią pačią bėdą - pravers.

P.S.: Jei nori pasilikti seną numerį, tai prieš nutraukdamas sutartį eik pas kita operatorių ir parašyk perkėlimo prašymą. Daugiau gali ieškoti internete - nepriklausomuose bloguose, forumuose, komentaruose.
Atsakyti
Tele2 - jėga! Jokių problemų! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Kainos/tarifai proto ribose.
Atsakyti
Omnitelis "myli" savo klientus be galo, be krasto doh.gif doh.gif doh.gif doh.gif

O kazin ar kiti tinklai tokios dovanos savo abonentam neruosia g.gif







Atsakyti
asmeniskai as dziaugiuosi siais pakeitimais ax.gif moket 2 litais daugiau o pokalbiu +2,5 val ax.gif
Atsakyti
Bitė kaip tik siūlo specialų planą Omnitel'iu nusivylusiems biggrin.gif
Atsakyti
O kazin kiti operatoriai (teledema, tele2) nezada tokiu paciu ,,staigmenu"?

O jeigu nutraukciau sutarti po men, kai isigalioja naujas planas, yra kokios nors netesybos? uz telefona neskolinga jau seniai, bet tarkim nereiks uz metus to abonentinio mokescio susimoket? g.gif

Ieskojau tos senos temos, bet neradau blush2.gif
Atsakyti
Ieskojau tos senos temos, bet neradau blush2.gif
[/quote]
paieškok paplepėjimų skyrelyje,ten diskutuoja šia mirksiukas.gif tema

Atsakyti
Turiu ir ezi, ir tele2 pildyk, bet pastaruoju metu padaugejo ezio vartotoju draugu/giminiu tarpe, tai pirmenyje jam, 15lt sumoku ir menesi bendrauju su bemaz visais zmonemis, taigi tel saskaitai dabar isleidziu max 20lt, o tele2 pildyk pasilikau tam, kad kas nors galetu man paskambint ir tiek.
Atsakyti
QUOTE(zbara @ 2009 03 15, 21:53)
[i]Omnitel teigia, kad jeigu šis pasiūlymas tau nepriimtinas, gali pasirinkti bet kurį kitą Omnitel siūlomą naują mokėjimo planą su naujomis kainomis ir naujai įvestais sujungimo mokesčiais. Jokios galimybės atsisakyti pasiūlymo ir pasilikti senojo plano sąlygas nėra. Tuo tarpu Omnitel konsultantės primygtinai rekomenduoja imti asmeninį planą, esą jis daug geresnis nei nauji planai su brangesniais skambučiais.


Po Zabulio interviu VZ, kuriame jis pasakė, kad taikysime lankstesnę kainodarą, Omnitel konsultančių tonas iš tiesų pasikeitė. Jau girdėjau ne vieną istoriją, kad žmonės buvo beišeiną, bet susitarė dėl kitokių sąlygų. Taigi siūlau pabandyti pačioms.
Tik dabar problema atsisuko kitu kampu: vieni pažįstami jau buvo padavę Tele2 prašymą perkelti numerį, bet po to, kai susitarė su Omnitel, norėjo tą prašymą atšaukti (tai galima padaryti per tris dienas nuo prašymo padavimo). Tačiau Tele2 dabar tempia laiką ir prašymo atšaukimo netvirtina.... Nežinau, kuom jiems ten baigsis.....

QUOTE(zbara @ 2009 03 15, 21:53)
[i]
1. Omnitel pranešime nėra nurodyta abonento teisė nutraukti sutartį be netesybų, nors pagal teisės aktus jie tai privalėjo padaryti.


Yra parašyta, kad klientas gali pasinaudoti savo teisėmis, numatymis sutartyje, elektroninių ryšių taisyklėse ir kituose LR teisės aktuose.
Jeigu kalbame, ar to pakanka pagal teisės aktus, tai pakanka.

QUOTE(zbara @ 2009 03 15, 21:53)
[i]
3. Omnitel konsultantai, atsakydami į klientų klausimus, ne visiems kalba tą patį ir meluoja apie netesybas, nes įstatymai ir atsakingų institucijų atstovų pasisakymai sako ką kita.


Kol kas negirdėjau vieningos valstybinių institucijų nuomonės šiuo klausimu. Daugiausiai, ką pasako, tai, kad "LYG IR nereikėtų grąžinti naudų".


Atsakyti
Ech, laiku pabėgau iš omnio. thumbup.gif
Atsakyti