Na va:
ataskaita apie pirmą rimtą gedimą nuo pirkimo laiko, t.y. nuo 2007 kovo.
Pradėjo tokiu keistu garsu ūžti varikliukas, ir kaip minėjau, kažkas barškėti galiniame keleivio puses rate. Su tuo ūžimu pravažinejau dar kelis mėnesius.
Servize rado,ūžimas- kad generatoriaus gedimas. Rato barškėjimas- priežastis-galinių svirčių įvorių keitimas.
Viso už šitą "operaciją" paklojome 1260 lt (čia su darbu ir su detalėmis viename iš Vilniaus servisų). Dar toje sumoje-7 litukai už antifirzą, nes ir jo reikėjo dapildyti.
Taigi , kaip kiti sako, neįmanoma normaliai remontuoti šio mašiniuko- tai man servize pasakė- nieko nepatogaus.

Galinių svirčių keitmas -260 lt, generatoriaus nuemimas/uzdejimas 140 lt.
O kad detalės brangokos- tai čia gi mersas, nėr ko norėt kad kainuotų kaip opeliukui kokiam.
O generatoriaus gedimas- TIKRAI nėra vien tik mersiuku liga. Čia visosm mašinoms vienodai jis genda. Mano turėtam BMW irgi buvo sugedęs. Ir serviso meistras man paneigė tą teoriją, kad generatorius- tik merso liga. Sako: gera, puiki mašinytė, kaip moteriškei tik turėt ir džiaugtis.
Tik va bėda- lempučių tu BAS ESP ir ABS neužgesino, o ir dar maga iškodavo. (pas mane integruotas orginalus Merso magiukas-radija) Įjungiu radija - prašo kodo..nežinau net kokį ten vesti...tai kolkas važinėju tyloje.
Lempeles užgesins autoelektrikas, jau ir radau kur, tik nuvažiuoti itngiu.