Sveikos

Patarkit,kaip nugalėt Regitros baimę?Jau 2 kartus neišlaikiau.Dabar vaikštau į papildomas pas Lauryną.Išvis 7 pamokas būsiu atvažinėjus su juo.Liko 3,niekaip negaliu prisiversti užsiregistruot egzaminui-bijau ir viskas.

Naktim sapnuoju,kad kažkas duoda kyšius egzaminuotojam,kad išlaikyčiau

visai kukū jau

Laurynas sako,kad jei būsiu atidi gatvėj-išlaikysiu,su aikštele viskas ok.Nu bet man atrodo,kad neišlaikysiu niekaip,vien iš baimės
Papildyta:
QUOTE(Everquens @ 2012 05 01, 13:43)
ar kur rašiau, kad vairuoju? Tas "prisėsti prie vairo" reiškia bent iš vietos pajudėti, o ne važiuoti kažkur. Žodžiu, ačiū už atsakymus
Sankaba leidžia sklandžiai sujungti transmisiją su varikliu ir padeda pritaikyti automobilio variklio darbą prie didėjančio greičio.Va,radau platų paaiškinimą,nors man užtenka to mano pirmojo sakinio.
Sankaba
Sankaba skirta trumpam laikui atjungti transmisiją nuo veikiančio variklio, ir po to sklandžiai juos sujungti. Transmisija atjungiama sustabdant automobilį arba perjungiant pavaras. Veikiantis variklis sklandžiai sujungiamas su transmisija, kad automobilis pradėtų važiuoti iš lėto, be trūkčiojimų. Sankaba sudaryta iš trijų pagrindinių dalių: varančiosios, varomosios ir valdymo pavaros.
Varančioji sankabos dalis nuolat sujungta su variklio alkūninio veleno smagračiu ir sukasi, kai veikia variklis. Varomoji sankabos dalis sujungta su pavarų dėže ir toliau per varančiąją ašį su automobilio ratais. Sujungus tarpusavyje abi šias dalis, variklis suka varančiuosius ratus ir automobilis rieda.
Sukamasis judesys nuo varančiosios sankabos dalies varomajai gali būti perduodamas dėl trinties jėgų tarp tarpusavyje suspaustų paviršių, hidrauliniu būdu ir elektromagnetiniu principu. Automobiliuose plačiausiai yra paplitusios pirmojo tipo sankabos, vadinamos frikcinėmis. Sankabos pavara (valdymo mechanizmas) išjungia ir įjungia sankabą. Varančioji sankabos dalis sudaryta iš smagračio, sankabos gaubto ir prie jo pritvirtinto prispaudimo disko. Prispaudimo diskas sukasi kartu su sankabos gaubtu ir gali judėti ašine kryptimi (priartėti ir nutolti nuo jo). Tarp sankabos gaubto ir prispaudimo disko įdėta diafragminė spyruoklė nuolat stumia prispaudimo diską smagračio link. Varomasis sankabos diskas (varomoji dalis) su antdėklais yra įstatytas tarp smagračio ir prispaudimo disko. Varomasis diskas yra sumontuotas ant pavarų dėžės varančiojo (pirminio) velenėlio ir sukasi kartu su juo. Kai pavara išjungta, automobilis stovi vieloje.
Įjungus pavarą, judesys nuo variklio per sankabą perduodamas pavarų dėžei ir toliau varančiajai ašiai. Norint išjungti sankabą, reikia nuspausti diafragminė spyruoklę. Tuomet ji atitraukia prispaudimo diską ir išlaisvina varomąjį diską sukamasis judesys nuo variklio pavarų dėžei nebeperduodamas ir automobilis važiuoja iš inercijos arba sustoja. Varomasis diskas su andėklais ir jo stebulė tarpusavyje sujungti per spyruokles ir sukamųjų švytavimų slopintuvą. Tai sušvelnina sankabos įjungimą ir apsaugo transmisiją nuo perkrovimo. Sankaba kartu su variklio alkūninio veleno smagračiu sumontuota sausame karteryje. Sankaba valdoma pedalu per valdymo mechanizmą (pavarą). Lengvųjų automobilių sankabų pavaros būna hidraulinės ir mechaninės.
Hidraulinėse pavarose jėga nuo sankabos pedalo perduodama skysčiu. Mechaninę sankabos pavarą sudaro trauklių ir svirčių sistema. Šiuolaikinių automobilių pavaros dažniausiai būna mechaninės. Nuspaudžiant sankabos pedalą, jėga per trosą perduodama šakutei, kuri pasisukdama ant atramos kitu galu pristumia išjungimo movą su guoliu prie diafragminės spyruoklės ir ją nuspaudžia sankaba išjungiama. Atleidus pedalą, diafragmine spyruoklė, grįždama atgal, suspaudžia varomąjį diską tarp smagračio ir prispaudimo disko sankaba įjungiama. Savaime aišku, jog sankabos pedalą reikia atleisti iš lėto, priešingu atveju automobilis trūkčios pajudėdamas Iš vietos arba perjunginėjant pavaras. Važiuojant sankabos pedalas turi būti visiškai atleistas, kitaip sankaba praslys ir labiau dils jos diskai. Manevruojant riboto dydžio plote labai mažu greičiu, sankabos pedalas iki galo neatleidžiamas. Sankaba tarnauja ilgai, jei automobilis tinkamai eksploatuojamas. Techninės priežiūros metu reguliuojama sankabos pavara. Varomasis diskas, nudilus jo antdėklams, keičiamas nauju.