QUOTE(Vaiva number 1 @ 2012 05 25, 10:28)
ne ne , nereikia interpretuot

konkretus pavyzdys: diskutuojama buvo apie vaiku auklejima, ribu brezima vaikam, pasekmes blogo elgesio ir pan. ir kaip zmogus raso, kaip skaite kazka, patiko ir remiasi ta metodia, o paskui raso ka daryt? vaikai neklauso, pavargau lakstyt is paskos, lipa ant lovu , stalu? liepiu tvarkytis atrezia " susitvaryk jei tau reikia" ir t.t. pareiskia, kad mokykla irvis vos ne velnio ismislas ir paklausia " o kodel isvis vaikai turi paklust mokytojiem"

? tai paskui man klausyt kaip jinai desto apie savo skaitytas metodikas , dievazi, neidomu
nu va ir vel... jei mano nuomone, kad zmogus uzsipultas (ir ne mano vienos) - iskart nereik interpretuot, nesuprantat ir pan - nu mano tokia ir ne kitokia, o va jusu kitokia
zmogus issake savo auklejimo modeli, isdeste metodikas, kuriomis vadovaujasi, nupiese pavyzdzius su paaiskinimu - kaip tam tikrose situacijose ji elgiasi, kaip elgiasi vaikai - jei jos seima ir aplinka tai tenkina - valio, tai ner blogai ir ne kazkam is forumo sprest ir aiskint - kad ji nusikalba, ar jos vaikai neisaukleti - galu gale tai tik kelios situacijos, ne viena nepazystam nei seimos, nei vaiku

Jei mama ir aplinka nemato problemu, nesusiduria su jomis - ju valia kaip elgtis, atsiras problemu - atras ir sprendima joms
jusu nieks nepraso klausyt jos destomu metodiku (ypac jei neidomu), juk nesam kazkokioje paskaitoje, is kurios nera galimybes iseit, visada galima isijungt funkcija - ignoruoti dalyvi.

Kiek supratau jums idomi diskusija (nors cia jokios diskusijos neizvelgiau) - tik jusu taikomais metodais, ir tai net ne diskusija, o liaupsinimas ir kitaip mastanciu, daranciu zeminimas

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."