Galiu KBK žodžiais...
"2794 Šie Biblijos žodžiai reiškia ne vietą (erdvę), bet buvimo būdą; reiškia ne Dievo tolybę, bet Jo didybę. Mūsų Tėvas yra ne kur kitur. Jis yra viršum viso to, ką mes galime suvokti apie Jo šventumą. Būdamas triskart Šventas, Jis yra labai artimas nuolankiai ir gailesčio kupinai širdžiai:
Žodžius Tėve mūsų, kuris esi danguje gerai supranta teisiųjų širdys, kuriose Dievas gyvena kaip savo šventovėje. Užtat ir besimeldžiantysis trokšta, kad jame apsigyventų Tas, kurio jis šaukiasi.
Dangumi būti tikrai gali ir žmonės, kurie nešioja dangiškojo pasaulio paveikslą, kuriuose apsigyvena ir su kuriais vaikšto Dievas."
Iš va čia
"2794 Šie Biblijos žodžiai reiškia ne vietą (erdvę), bet buvimo būdą; reiškia ne Dievo tolybę, bet Jo didybę. Mūsų Tėvas yra ne kur kitur. Jis yra viršum viso to, ką mes galime suvokti apie Jo šventumą. Būdamas triskart Šventas, Jis yra labai artimas nuolankiai ir gailesčio kupinai širdžiai:
Žodžius Tėve mūsų, kuris esi danguje gerai supranta teisiųjų širdys, kuriose Dievas gyvena kaip savo šventovėje. Užtat ir besimeldžiantysis trokšta, kad jame apsigyventų Tas, kurio jis šaukiasi.
Dangumi būti tikrai gali ir žmonės, kurie nešioja dangiškojo pasaulio paveikslą, kuriuose apsigyvena ir su kuriais vaikšto Dievas."
Iš va čia
QUOTE(Žiogelis @ 2006 04 30, 17:37)
Šiaip jau sutikčiau su Vaižgante, kai mes suvoksim Dievą iš tiesų, mūsų čia jau nebebus
Šiaip būtent šitoj vietoj ir aš sutikčiau su Vaižgante

QUOTE(Shiduh @ 2006 04 30, 19:13)
kažkur skaičiau gera minti: "kaip gaila, kad zmoniu tikejimas apsiriboja pranasu garbinimu"

Ir aš vieną neblogą skaičiau. Šitoj temoj.
Nebūtina pašiepti, jei kito įsitikinimai kitokie nei tavo. Lygiai taip pat gali būti, kad tiesiog nesupranti ir nesigilini.

QUOTE(Shiduh @ 2006 04 29, 21:09)
nereikėtų vertinti tik per savo prizmę, jeigu tu šiuo metu negali suvokti, tai nereiškia, kad niekas negali suvokti.
Nebūtina pašiepti, jei kito įsitikinimai kitokie nei tavo. Lygiai taip pat gali būti, kad tiesiog nesupranti ir nesigilini.
Žinoma ne, tik cituodama protingas mintis taikaisi į tiesos monopolį
T.y. klysta tas, kuris tiki kitaip...
Pranašas nesako "aš ir Tėvas esame viena..." ir pan. , bet čia jau kita kalba. Nepakiši Kristaus po mikroskopu ir neįrodysi dieviškumo... vieni patiki ŠR pagrįstais argumentais, kiti ne...Todėl tai ir yra tikėjimas. Net ne dėdžių ar tetų primestos doktrinos, o tas Jo dieviškumas, kurį labai aiškiai suvoki savo širdy. Tokia patirtis, kurį žmonės vadina atsivertimu.

Pranašas nesako "aš ir Tėvas esame viena..." ir pan. , bet čia jau kita kalba. Nepakiši Kristaus po mikroskopu ir neįrodysi dieviškumo... vieni patiki ŠR pagrįstais argumentais, kiti ne...Todėl tai ir yra tikėjimas. Net ne dėdžių ar tetų primestos doktrinos, o tas Jo dieviškumas, kurį labai aiškiai suvoki savo širdy. Tokia patirtis, kurį žmonės vadina atsivertimu.