QUOTE(gretusiu @ 2012 09 28, 22:39)
Taip, emailas gavejo. Ka reiskia "iregistruoti"? Pats pastas neegzistuojantis. Na, tarkim, tikrasis yra koks "paastas@pastas.lt", o PP - "pastas@pastas.lt".
O tie kas paaukojo nesusigrazino atgal pinigu?
Nezinau, kaip konkreciai siuo atveju, bet man kelis kartus teko pirkti preke, mokejau paypalu ir pardavejo el pastas buvo neteisingas
Pardavejas pinigu negauna, o as po kiek laiko, po keletos dienu gaunu pranesima i savo el pasta, kad problema su gavejo el pastu, ir man reikia atsaukti, t y susigrazinti pavedima. Pinigai grizdavo atgal man. O kiekviena karta susisiekus su pardaveju issiaiskindavau, kad nurodytas neteisingas el pastas.
Kaip paskui pardavejai susitvarkydavo si reikala nezinau, na vistiek kazkaip pasikeisdavo turbut ta neteisinga el pasta? As jiems pervesdavau $ i ju parasyta teisinga el pasta