
Gruodzio 29 d., Elegant Line pard. pirkau batus uz 560 Lt, bet namuose su jais pavaiksciojus supratau, kad jie baisiai nepatogus, padas kietas kaip betonas , net peda skaudedavo. taip islaikiau batus namie visa men, kas kart juos pravaiksciodavau. Sausio 29 d, , lygiai po men. nunesiau atgal i parduotuve su pirkimo cekiu, parasiau pretenzija, kad man grazintu pinigus. Po keliu dienu man paskambino is EL ir pranese, kad pinigu tikai negrazins, galiu pasikeisti batus i kita modeli.
Pasiskambinau i ne maisto inspekcija, visa situacija nupasakojau. Inspektore tik pasake, kad tai mano kalte, as jau turejau parduotuveje jausti ju nepatoguma.
Na as jau nusipirkau kitus batus, ir antru tokiu panasiu man nebereikia. Man aktualu atgauti pinigus.
Klausimas, ar galiu pasinaudoti parduotuves pasiulyma pasikeisti kitus batus, gavus nauja pirkimo ceki su naujais batais, juos grazinti per 2 savaites ir atgauti pinigus ?
Ar man duos nauja ceki , ar koki tai dokumenta, kad batai buvo pakeisti ? Ar naujiems, pakeistiem batams galios 2 savaiciu grazinimo taisykles ?
Gal kas buvote su panasia situacija susidures.
