Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomes vairuoti kartu

QUOTE(Domicele @ 2012 09 03, 15:29)
oijjj sveikinu ir pavydziu  biggrin.gif  blush2.gif

megaites, gal papasakokit kaip jums sekasi su tuo stabdymu ir pavaru staigiu keitimu, na tarkim vaziuoju as 4 pavara, pasako - suksime i kaire, na arba matau kliuti ir reikia reaguoti, reikia musti greiti paskui jungti 3-cia pavara, paskui vel mazinti ir jungti 2-a. Pradedu metytis ir kol davaziuoju iki kliuties, nebespeju normaliai su tom pavarom susitvarkyti.  doh.gif  kai trecia vaziuoju, tai lyg ir normaliai viskas, nu su 4-ta man beda  doh.gif
daznai tiesig pamirstu atleisti sankaba, nu kaip isideti ta dalyka i savo galva  doh.gif  doh.gif
Gal kokiu patarimu turite?  smile.gif

Aš šiandien lėtėjimo juostoj iš 4 susimažinus greiti stabdžio pedalu iš karto į 2 pavarą įsijungiau. Nieko instruktorius nesakė, tad manau, kad šitaip galima, nes man ten irgi staigiau lėtinti reikėjo, tai kitaip net nebūčiau spėjusi.
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 03, 14:29)
oijjj sveikinu ir pavydziu  biggrin.gif  blush2.gif

megaites, gal papasakokit kaip jums sekasi su tuo stabdymu ir pavaru staigiu keitimu, na tarkim vaziuoju as 4 pavara, pasako - suksime i kaire, na arba matau kliuti ir reikia reaguoti, reikia musti greiti paskui jungti 3-cia pavara, paskui vel mazinti ir jungti 2-a. Pradedu metytis ir kol davaziuoju iki kliuties, nebespeju normaliai su tom pavarom susitvarkyti.  doh.gif  kai trecia vaziuoju, tai lyg ir normaliai viskas, nu su 4-ta man beda  doh.gif
daznai tiesig pamirstu atleisti sankaba, nu kaip isideti ta dalyka i savo galva  doh.gif  doh.gif
Gal kokiu patarimu turite?  smile.gif

galima net is 4 i antra, jei atatinkamai pristabdai net. 4u.gif
Atsakyti
Nu va, o man sako, kad taip negerai is ketvirtos iskarto i antra, nes masina tampa nestabili g.gif tipo reik palaipsniui mazinti g.gif
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 03, 16:26)
Nu va, o man sako, kad taip negerai is ketvirtos iskarto i antra, nes masina tampa nestabili  g.gif  tipo reik palaipsniui mazinti  g.gif

tai va, o man sake, kad galima mazejimo tvarka i bet koki. sake, kad dabar besimokantys nemoka su begiais dirbt.
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 03, 17:26)
Nu va, o man sako, kad taip negerai is ketvirtos iskarto i antra, nes masina tampa nestabili  g.gif  tipo reik palaipsniui mazinti  g.gif


Papildyta:
QUOTE(mėnulis @ 2012 09 03, 17:41)
tai va, o man sake, kad galima mazejimo tvarka i bet koki. sake, kad dabar besimokantys nemoka su begiais dirbt.


Sie klausimai ir man aktualus. Palaukim, gal Denaxa uzsuks i sita tema, ji tikra pavaru zinove ir aiskina labai suprantamai, gal issklaidys musu abejones ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 08 31, 20:43)
taisyklese yra svieziu pakeitimu,labai gali buti,kad ir del dirzu gal ka pakeite... g.gif Pries pora metu dar tikrai aiksteleje dirzo nereikejo... g.gif

tai dar pries kelis menesius irgi nereikejo (pazistama pasakojo, dar egz metu pasitikslino egzaminuotojo).
as siulyciau merginoms pasiklausti egz pradzioje tik atsisedus i vairuotojo vieta. As pamenu klausiau, dar pasitikslinau ir apie sviesas, nors zinodavau, kad automatiskai isijungia, bet juk atsarga gedos nedaro, pasitikslinai ir vsio. kam dar bereikalignos tokios zioplos klaidos, del kuriu egz gali baigtis jei kas kartais pasikeicia. rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(ewacka @ 2012 09 03, 17:21)
tai dar pries kelis menesius irgi nereikejo (pazistama pasakojo, dar egz metu pasitikslino egzaminuotojo).
as siulyciau merginoms pasiklausti egz pradzioje tik atsisedus i vairuotojo vieta. As pamenu klausiau, dar pasitikslinau ir apie sviesas, nors zinodavau, kad automatiskai isijungia, bet juk atsarga gedos nedaro, pasitikslinai ir vsio. kam dar bereikalignos tokios zioplos klaidos, del kuriu egz gali baigtis jei kas kartais pasikeicia.  rolleyes.gif

Kokioje čia mašinoje šviesos pačios užsidega g.gif Aš kai laikiau, tai tik atsisėdus į mašiną prisisegiau diržą ir šviesas įsijungiau, kad paskui nepamirščiau. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 03, 13:29)
oijjj sveikinu ir pavydziu  biggrin.gif  blush2.gif

megaites, gal papasakokit kaip jums sekasi su tuo stabdymu ir pavaru staigiu keitimu, na tarkim vaziuoju as 4 pavara, pasako - suksime i kaire, na arba matau kliuti ir reikia reaguoti, reikia musti greiti paskui jungti 3-cia pavara, paskui vel mazinti ir jungti 2-a. Pradedu metytis ir kol davaziuoju iki kliuties, nebespeju normaliai su tom pavarom susitvarkyti.  doh.gif  kai trecia vaziuoju, tai lyg ir normaliai viskas, nu su 4-ta man beda  doh.gif
daznai tiesig pamirstu atleisti sankaba, nu kaip isideti ta dalyka i savo galva  doh.gif  doh.gif
Gal kokiu patarimu turite?  smile.gif


Pagal naujas taisykles, į posukį galima ir su 3 pavara įvažiuoti. Aišku, egzaminui geriau su antra (nes vieni egzaminuotojai sako, kad su antra, kiti atvirkšqiai juokiasi, kad su antra į posūkį įvažiuojama, kai galima su trečia), bet staigiai stabdyt tam, kad iki 2 numušt, kai atstumas mažas - blogas pasirinkimas, nes gali avarinę situaciją sukelt staigiai ant stabdžių dėjusi. Be to egzaminuotojas niekada nesako likus mažam atstumui iki posūkio. P.s. kai mokėtės vairuoti, vis tiek daug maž maršrutus turėtumėt žinoti. Aš tai iki posūkio likus dar geram kelio gabalui pasiklausdavau ir pasitikslindavau ar pvz į kairę važiuosim. Ir pagal tai orientuodavausi situacijoj ir iš anksto pavaras mažindavau. blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Joleks @ 2012 09 03, 17:45)
Kokioje čia mašinoje šviesos pačios užsidega g.gif Aš kai laikiau, tai tik atsisėdus į mašiną prisisegiau diržą ir šviesas įsijungiau, kad paskui nepamirščiau. smile.gif


cia jau matyt ne nuo masinos markes priklauso, o nuo jos nustatymu, na tiksliau tariant kas kokioje mokykloje ar regitroje kokiu navarotu yra irenge.
As kai mokiausi tai ir VW Polo pacios isijunginejo tik uzvedus, ir VW Golf. Vilniaus regitroje irgi kiek zinau visose automatiskai isijungia, bent kiek pacios bei pazistamu praktika rodo ax.gif o musu praktikoje Vln regitroje vaziuota ir su golfuku, ir su opeliu, ir su hiundai ir dar berods su kazkokia g.gif ax.gif

patiklsinu dabar, kai mokiausi tai tikrai uzsivedus sviesos pacios isijungdavo, o regitroje dabar prisiminiau, kad masinos uzsivedineti nereikejo, tai jau ir budavo sviesos ijungtos. doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ewacka: 03 rugsėjo 2012 - 17:54
QUOTE(ewacka @ 2012 09 03, 17:52)
cia jau matyt ne nuo masinos markes priklauso, o nuo jos nustatymu, na tiksliau tariant kas  kokioje mokykloje ar regitroje kokiu navarotu yra irenge.
As kai mokiausi tai ir VW Polo pacios isijunginejo tik uzvedus, ir VW Golf. Vilniaus regitroje irgi kiek zinau visose automatiskai isijungia, bent kiek pacios bei pazistamu praktika rodo  ax.gif o musu praktikoje Vln regitroje vaziuota ir su golfuku, ir su opeliu, ir su hiundai ir dar berods su kazkokia  g.gif  ax.gif

patiklsinu dabar, kai mokiausi tai tikrai uzsivedus sviesos pacios isijungdavo, o regitroje dabar prisiminiau, kad masinos uzsivedineti nereikejo, tai jau ir budavo sviesos ijungtos.  doh.gif


Daugumoje naujų mašinų yra automatinės šviesos. Tik geriau egzaminuotojo pasiklaust, nes pagal pasiruošimo važiuoti taisykles regitroje, turi ir patikrint ar šviesos yra įjungtos smile.gif Nes Klaipėdoje kai laikiau tai jau važinėjau į aikštelę egzamino ir prisiminiau, kad apie šviesas nepaklausiau (nes pas mano instruktorių irgi buvo automatinės, tai nejungdavau net), tai paklausus, egzaminuotojas pasakė šiek tiek naglokai, kad ne, neautomatinės. Ir įsijungiau. Būčiau nepaklausus, būtų chaną buvę. doh.gif
Atsakyti
Man irgi posūkiai dar tamsi vieta, nors pamokų jau buvo nemažai. Pavyzdžiui, šeštadienį važiavau 4 pavara, gerokai numečiau greitį, persijungiau į antrą (bet jau prieš pat pat posūkį) ir numyniau stabdį (posūkis staigus ir labai siauras, rekia gerai pastabdyt), bet dėl to stabdymo teko ir sankabą laikyt, mašina buvo beveik sustojusi. Kai jau pasisukau, atleidau sankabą begazuojant. Ir nežinau, kaip tokioj vietoj reiktų daryti. Teoriškai, jei mašina buvo sustojus, reikėjo pajudėt pirma pavara nelaikant sankabos, nes posūkyje juk negalima būt įmynus, bet ten nebuvo visai pilnas sustojimas. g.gif Oi, painu. biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo milė.: 03 rugsėjo 2012 - 18:50
QUOTE(milė. @ 2012 09 03, 18:49)
Man irgi posūkiai dar tamsi vieta, nors pamokų jau buvo nemažai. Pavyzdžiui, šeštadienį važiavau 4 pavara, gerokai numečiau greitį, persijungiau į antrą (bet jau prieš pat pat posūkį) ir numyniau stabdį (posūkis staigus ir labai siauras, rekia gerai pastabdyt), bet dėl to stabdymo teko ir sankabą laikyt, mašina buvo beveik sustojusi. Kai jau pasisukau, atleidau sankabą begazuojant. Ir nežinau, kaip tokioj vietoj reiktų daryti. Teoriškai, jei mašina buvo sustojus, reikėjo pajudėt pirma pavara nelaikant sankabos, nes posūkyje juk negalima būt įmynus, bet ten nebuvo visai pilnas sustojimas. g.gif Oi, painu. biggrin.gif

Niekada negalima į posūkį įvažiuoti su išminta sankaba. Mašina gali tapti nevaldoma, ypač žiemą arba slidžiame kelyje. Turi pristabdyti iki saugaus greičio prieš posūkį su stabdžiu, perjungt į antrą pavarą ir atleidus koją nuo sankabos ir tik su šiek tiek gazo įvažiuoti į posūkį. Jei pagal eiliškumą tai būtų taip: stabdai su stabdžiu(koja, kuri turi būt ant sankabos laikai kairėje pusėje.jokiu būdu ne virš sankabos), išmini sąnkabą, jungi į trečią, koją nuo sankabos trauki šalin, stabdai tik su stabdžiu (be sankabos) kol greitis nukrenta iki 30km/h, mini sankabą, jungi antrą bėgį, koją trauki nuo sankabos ir vos vos paduodama gaziuko suki į posūkį (jei tavo kertamo kelio nekerta pėstieji ir jei nereik praleist kitų eismo dalyvių). Jei reikia praleist - mini sankabą, jungi laisvą, koją nuo sankabos ir tik su stabdžiu sustabdai. drinks_cheers.gif
Atsakyti