
As lygiai per 2 men (nuo teorijos mokykloj iki praktikos egzamino Regitroj).

QUOTE(zzitukass @ 2012 08 30, 14:33)
Isibegejimas, estakada,akligatvis, priparkavimas(vienas is triju:soninins, istrizas ar statmenas), T forma.
Labai ačiū.



Mergaitės, norėjau pasitikslinti, aikštelėj su šviesom važinėti nebūtina, taip?
QUOTE(Načikė @ 2012 08 31, 12:27)
Mergaitės, norėjau pasitikslinti, aikštelėj su šviesom važinėti nebūtina, taip?
Būtina. Tik įsėdai į mašiną, viską susireguliuoji, užsidedi diržą, įsijungi šviesas ir važiuoji iki aikštelės. Man instruktorius sakė paklaust egzaminuotojo, ar pas juos automatinės šviesos (naujuose golfuose būna), tai atsakė, kad ne ir reikėjo įsijungt. Kitas dalykas BŪTINAI ir aikštelėj su diržu būti reik. Žinau, kai vienas bachūriukas varė be diržo ir įsibėgėjime viską gerai padarė, bet kad neužsisegė - egzaminas neišlaikytas.
QUOTE(Frivolous @ 2012 08 31, 12:51)
Būtina. Tik įsėdai į mašiną, viską susireguliuoji, užsidedi diržą, įsijungi šviesas ir važiuoji iki aikštelės. Man instruktorius sakė paklaust egzaminuotojo, ar pas juos automatinės šviesos (naujuose golfuose būna), tai atsakė, kad ne ir reikėjo įsijungt. Kitas dalykas BŪTINAI ir aikštelėj su diržu būti reik. Žinau, kai vienas bachūriukas varė be diržo ir įsibėgėjime viską gerai padarė, bet kad neužsisegė - egzaminas neišlaikytas.
Keista, man 2 instruktoriai sakė, kad aikštelėj galima be diržo


QUOTE(Načikė @ 2012 08 31, 17:34)
Keista, man 2 instruktoriai sakė, kad aikštelėj galima be diržo
Bet pati galvoju, kad šviesas ir diržą dar prieš aikštelę susitvarkysiu, kad po to netyčia neužmirščiau 


taisyklese yra svieziu pakeitimu,labai gali buti,kad ir del dirzu gal ka pakeite...


QUOTE(Načikė @ 2012 08 31, 17:34)
Keista, man 2 instruktoriai sakė, kad aikštelėj galima be diržo
Bet pati galvoju, kad šviesas ir diržą dar prieš aikštelę susitvarkysiu, kad po to netyčia neužmirščiau 


man taippat sake,kad galima be ju!bet tik ilipusi i masina as viska susitvarkysiu ir paprasysiu,kad jis uzsisegtu,nes siauliuose buvo keli atvejai,kad regitrininkas neuzsisege tycia dirzo,vairuotuojas nepastebejo ir viskas egzaminas neislaikytas,nes jis neuztikrino keleivio saugumo


Be to pasiguosiu,turejau 3 instruktoriu is salies,bet labai nuvyle



QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 31, 21:57)
man taippat sake,kad galima be ju!bet tik ilipusi i masina as viska susitvarkysiu ir paprasysiu,kad jis uzsisegtu,nes siauliuose buvo keli atvejai,kad regitrininkas neuzsisege tycia dirzo,vairuotuojas nepastebejo ir viskas egzaminas neislaikytas,nes jis neuztikrino keleivio saugumo



nu nesamone
nebent mieste

QUOTE(mėnulis @ 2012 08 31, 22:16)
Na taip nesamone,bet Siauliai yra Siauliai!! 15 marsrutu,izulus jie pas mus





QUOTE(Načikė @ 2012 08 31, 16:34)
Keista, man 2 instruktoriai sakė, kad aikštelėj galima be diržo
Bet pati galvoju, kad šviesas ir diržą dar prieš aikštelę susitvarkysiu, kad po to netyčia neužmirščiau 


Na, aš tikrai žinau, kad reikia. Pasitaisysiu dėl įsibėgėjimo: jam (tam vaikinukui) net neleido daryti įsibėgėjimo, nes buvo be saugos diržo. Na logiškai mąstant, jei staigiai dėsi ant stabdžių, pasiekus 30 km/h gali biškel su galva ar krūtine dėtis į vairą... Ką tik kalbėjausi su instruktorium, tai jis patvirtino, kad BŪTINA segėti diržą...

Pagaliau ir aš galiu pasidžiaugti - šiandien išlaikiau Kauno Regitroj vairavimą!!!
Egzaminuotojas pasitaikė vyresnio amžiaus, sakyčiau, toks teisingas, - nei nuolaidžiavo, nei sukirtinėt bandė. Sako, važiuosim su Golfu, tai iškart apsidžiaugiau, nes tik juo ir tebuvau važinėjus. Beje, veidrodėliai visi reguliavosi
Paklausė, kaip tikrinti stabdžių šviesas, po to apie langų plovimo skysčio talpą ir apie alyvos lygį variklyje. Aikštelėj viskas buvo gerai, išskyrus tai, kad vienąkart užgesau ant estakados (gal dėl to, kad iš to jaudulio koja žiauriai drebėjo ant sankabos
), be to, tik su sankaba bandžiau užvažiuot, nes taip mokiaus. Tada fsio, galvoju, reik pagazuot, nieko nebus. Tai iš antro karto su gazu jau užlipau.
O mieste tai Vilijampolėj ištisai malėmės, per tas gatveles, per tą patį žiedą gal du kartus. Mačiau, kad žymėdavos kažką kartais, bet ir pati žinodavau, kas ne taip
Žodžiu, nieko pro akis nepraleido, na bet svarbiausia, klaidų limito neviršijau ir kritinių nebuvo
Ai tiesa, dar pačioj pradžioj važiavimo, ten kur įkalnė išvažiuojant iš Regitros yra, paprašė sustoti ir papasakot pagal veiksmų eiliškumą, kaip reikia palikti įkalnėj mašiną, kad nenuriedėtų ir pan. Visa laimė, kad kai teoriją mokiaus, mumis įspėjo, kad taip gali būti, ir papasakojo su visom subtilybėm, tad beliko tik prisiminti







QUOTE(Načikė @ 2012 09 01, 18:17)
Pagaliau ir aš galiu pasidžiaugti - šiandien išlaikiau Kauno Regitroj ,
oijjj sveikinu ir pavydziu


megaites, gal papasakokit kaip jums sekasi su tuo stabdymu ir pavaru staigiu keitimu, na tarkim vaziuoju as 4 pavara, pasako - suksime i kaire, na arba matau kliuti ir reikia reaguoti, reikia musti greiti paskui jungti 3-cia pavara, paskui vel mazinti ir jungti 2-a. Pradedu metytis ir kol davaziuoju iki kliuties, nebespeju normaliai su tom pavarom susitvarkyti.


daznai tiesig pamirstu atleisti sankaba, nu kaip isideti ta dalyka i savo galva


Gal kokiu patarimu turite?
