Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomes vairuoti kartu

QUOTE(Frivolous @ 2012 09 03, 20:11)
Niekada negalima į posūkį įvažiuoti su išminta sankaba. Mašina gali tapti nevaldoma, ypač žiemą arba slidžiame kelyje. Turi pristabdyti iki saugaus greičio prieš posūkį su stabdžiu, perjungt į antrą pavarą ir atleidus koją nuo sankabos ir tik su šiek tiek gazo įvažiuoti į posūkį. Jei pagal eiliškumą tai būtų taip: stabdai su stabdžiu(koja, kuri turi būt ant sankabos laikai kairėje pusėje.jokiu būdu ne virš sankabos), išmini sąnkabą, jungi į trečią, koją nuo sankabos trauki šalin, stabdai tik su stabdžiu (be sankabos) kol greitis nukrenta iki 30km/h, mini sankabą, jungi antrą bėgį, koją trauki nuo sankabos ir vos vos paduodama gaziuko suki į posūkį (jei tavo kertamo kelio nekerta pėstieji ir jei nereik praleist kitų eismo dalyvių). Jei reikia praleist - mini sankabą, jungi laisvą, koją nuo sankabos ir tik su stabdžiu sustabdai. drinks_cheers.gif

Jei koks sudetingas posukis juk galima ir pirma pavara, bent jau as taip darau:)
Atsakyti
QUOTE(Frivolous @ 2012 09 03, 20:11)
Niekada negalima į posūkį įvažiuoti su išminta sankaba. Mašina gali tapti nevaldoma, ypač žiemą arba slidžiame kelyje. Turi pristabdyti iki saugaus greičio prieš posūkį su stabdžiu, perjungt į antrą pavarą ir atleidus koją nuo sankabos ir tik su šiek tiek gazo įvažiuoti į posūkį. Jei pagal eiliškumą tai būtų taip: stabdai su stabdžiu(koja, kuri turi būt ant sankabos laikai kairėje pusėje.jokiu būdu ne virš sankabos), išmini sąnkabą, jungi į trečią, koją nuo sankabos trauki šalin, stabdai tik su stabdžiu (be sankabos) kol greitis nukrenta iki 30km/h, mini sankabą, jungi antrą bėgį, koją trauki nuo sankabos ir vos vos paduodama gaziuko suki į posūkį (jei tavo kertamo kelio nekerta pėstieji ir jei nereik praleist kitų eismo dalyvių). Jei reikia praleist - mini sankabą, jungi laisvą, koją nuo sankabos ir tik su stabdžiu sustabdai. drinks_cheers.gif


Ačiū! 4u.gif thumbup.gif Aš tik tokius žingsnis po žingsnio mokymus ir suvokiu. blush2.gif Dabar užfiksavau, išmėginsiu ryt praktiškai, darkart ačiū. aciuks.gif
Papildyta:
QUOTE(mėnulis @ 2012 09 03, 20:56)
Jei koks sudetingas posukis juk galima ir pirma pavara, bent jau as taip darau:)


Taip, čia jau priklauso nuo posūkio. Būna tokių, kur ne itin matosi, kas dedasi, žmonės gali išlįst netikėtai, tuomet aš irgi stengiuosi kuo lėčiau, kartais pirmu bėgiu. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo milė.: 03 rugsėjo 2012 - 20:01
QUOTE(milė. @ 2012 09 03, 20:00)
Ačiū!  4u.gif  thumbup.gif Aš tik tokius žingsnis po žingsnio mokymus ir suvokiu.  blush2.gif  Dabar užfiksavau, išmėginsiu ryt praktiškai, darkart ačiū.  aciuks.gif
Papildyta:
Taip, čia jau priklauso nuo posūkio. Būna tokių, kur ne itin matosi, kas dedasi, žmonės gali išlįst netikėtai, tuomet aš irgi stengiuosi kuo lėčiau, kartais pirmu bėgiu. smile.gif

Nėra už ką wink.gif Jei dar turėsi klausimukų - sakyk, padėsiu kiek galėsiu wink.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Frivolous @ 2012 09 03, 19:11)
Niekada negalima į posūkį įvažiuoti su išminta sankaba. Mašina gali tapti nevaldoma, ypač žiemą arba slidžiame kelyje. Turi pristabdyti iki saugaus greičio prieš posūkį su stabdžiu, perjungt į antrą pavarą ir atleidus koją nuo sankabos ir tik su šiek tiek gazo įvažiuoti į posūkį. Jei pagal eiliškumą tai būtų taip: stabdai su stabdžiu(koja, kuri turi būt ant sankabos laikai kairėje pusėje.jokiu būdu ne virš sankabos), išmini sąnkabą, jungi į trečią, koją nuo sankabos trauki šalin, stabdai tik su stabdžiu (be sankabos) kol greitis nukrenta iki 30km/h, mini sankabą, jungi antrą bėgį, koją trauki nuo sankabos ir vos vos paduodama gaziuko suki į posūkį (jei tavo kertamo kelio nekerta pėstieji ir jei nereik praleist kitų eismo dalyvių). Jei reikia praleist - mini sankabą, jungi laisvą, koją nuo sankabos ir tik su stabdžiu sustabdai. drinks_cheers.gif

jei su laisvu begiu stabdai be sankabos, neužgesi? nu cia jau paklausiau kaip pirmoke, bet man tas manevras sudetingiausias, butent kai reikia posukyje pristabdyti. As taip stabdau: su antru ivaziuoju i posuki ir jei reikia sustoti minu sankaba-stabdy-sustoju ir tada tik laisva g.gif
beje dar klausimas, tarkim vaziuoju su antru iki posūkio, bet jauciu, kad reikia lėtinti, kaip letinu? greitis apie 20km/h. ar tik su stabdziu ar sankaba stabdis?
Papildyta:
QUOTE(milė. @ 2012 09 03, 20:00)
Taip, čia jau priklauso nuo posūkio. Būna tokių, kur ne itin matosi, kas dedasi, žmonės gali išlįst netikėtai, tuomet aš irgi stengiuosi kuo lėčiau, kartais pirmu bėgiu. smile.gif

tai tada kaip suprantu pagal Frivolous paaiskinima, galima su laisvu po truputi stabdyti g.gif nereiks pirmos pavaros, ar taip negalima?

QUOTE(Frivolous @ 2012 09 03, 22:20)
Nėra už ką wink.gif Jei dar turėsi klausimukų - sakyk, padėsiu kiek galėsiu wink.gif 4u.gif

Isitikinau, kad geriausiai moka paaiskinti tie kas patys ka tik mokinosi 4u.gif
nu denaxa, musu profe, tai cia ner ir kalbos biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 04, 08:09)
jei su laisvu begiu stabdai be sankabos, neužgesi? nu cia jau paklausiau kaip pirmoke, bet man tas manevras sudetingiausias, butent kai reikia posukyje pristabdyti. As taip stabdau: su antru ivaziuoju i posuki ir jei reikia sustoti minu sankaba-stabdy-sustoju ir tada tik laisva  g.gif
beje dar klausimas,  tarkim vaziuoju su antru iki posūkio, bet jauciu, kad reikia lėtinti, kaip letinu? greitis  apie 20km/h. ar tik su stabdziu ar sankaba stabdis?
Papildyta:

tai tada kaip suprantu pagal Frivolous paaiskinima, galima su laisvu po truputi stabdyti  g.gif nereiks pirmos pavaros, ar taip negalima?
Isitikinau, kad geriausiai moka paaiskinti tie kas patys ka tik mokinosi   4u.gif
nu denaxa, musu profe, tai cia ner ir kalbos  biggrin.gif

Tai jei išmini sankaba ir įmeti laisvą, kam tau dar sankabą laikyt? Koją nuo jos ir stabdžiu stabdai, tikrai neužgesi smile.gif Kai išlaikysi egzaminus važinėsi tikrai kitaip (minsi sankabą, jungsi laisvą, riedėsi iki sankryžos ir tik su stabdžiu stabdysi lotuliukas.gif. čia aišku tik vasaros metu biggrin.gif ) bet atminkit tai, kad negalima riedėti ilgiau nei 5 sekundes, tad pavaros išjungimas ir stabdymas tik su stabdžiu yra reikalingas tik esant labai netoli sankryžos, kitais atvejais reikia stabdyti stabdžiu, greit žeminti pavaras ir kai apsukos mašinos tokios, kad neužgest reiktų pirmos pavaros, jungti laisvą ir sustot su tabdžiu tiktais.. Be to kojos negalima ant sankabos ilgiau nei 3 sekundes laikyt (niekada nelaikykit kojos virš sankabos. Tik kairėj pusėj, kur skirta kojai padėt). Tai jei tau reikia visiškai sustot, pvz posūkyje, tai stabdai stabdžiu (ne su sankaba) ir kai jauti kad jau jau mašina prašosi pirmos pavaros, jungi sankabą, meti laisvą, ir tik su stabdžiu sustoji pilnai (tai turi trukti ne ilgiau nei 3-5sekundes). Negalima sustabdyti beveik iki sustojimo su antra pavara išmynus sankabą, ir tik sustojus į laisvą įmest. Reik čia labai mokėt pajust, kiek tau liko iki kliūties ar iki stop linijos, kad kada ir kaip su pavarom sudirbt... drinks_cheers.gif O dėl paaiškinimo, tai ir aš pati nesenai baigus, ir mano draugas yra instruktorius blush2.gif Jis dar geriau moka paaiškint biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Frivolous: 04 rugsėjo 2012 - 10:31
QUOTE(Frivolous @ 2012 09 04, 10:24)
Tai jei išmini sankaba ir įmeti laisvą, kam tau dar sankabą laikyt? Koją nuo jos ir stabdžiu stabdai, tikrai neužgesi smile.gif Kai išlaikysi egzaminus važinėsi tikrai kitaip (minsi sankabą, jungsi laisvą, riedėsi iki sankryžos ir tik su stabdžiu stabdysi  lotuliukas.gif. čia aišku tik vasaros metu biggrin.gif ) bet atminkit tai, kad negalima riedėti ilgiau nei 5 sekundes, tad pavaros išjungimas ir stabdymas tik su stabdžiu yra reikalingas tik esant labai netoli sankryžos, kitais atvejais reikia stabdyti stabdžiu, greit žeminti pavaras ir kai apsukos mašinos tokios, kad neužgest reiktų pirmos pavaros, jungti laisvą ir sustot su tabdžiu tiktais.. Be to kojos negalima ant sankabos ilgiau nei 3 sekundes laikyt (niekada nelaikykit kojos virš sankabos. Tik kairėj pusėj, kur skirta kojai padėt). Tai jei tau reikia visiškai sustot, pvz posūkyje, tai stabdai stabdžiu (ne su sankaba) ir kai jauti kad jau jau mašina prašosi pirmos pavaros, jungi sankabą, meti laisvą, ir tik su stabdžiu sustoji pilnai (tai turi trukti ne ilgiau nei 3-5sekundes). Negalima sustabdyti beveik iki sustojimo su antra pavara išmynus sankabą, ir tik sustojus į laisvą įmest. Reik čia labai mokėt pajust, kiek tau liko iki kliūties ar iki stop linijos, kad kada ir kaip su pavarom sudirbt... drinks_cheers.gif  O dėl paaiškinimo, tai ir aš pati nesenai baigus, ir mano draugas yra instruktorius blush2.gif Jis dar geriau moka paaiškint  biggrin.gif

as stabdau taip, ivaziuoji i apsisukima su antru, nematau ar parvaziuoja masinos, tai minu sankaba, stabdis, lasivas ar taip yra blogai? g.gif
siaubas, kazko visai pradejau bludyti su tom pavarom doh.gif nieko nebesuprantu, ypatingai tai to letejimo.

beje, kaip supratau tu laikei Klaipėdoj, kaip ten yra aikstelėje kai paskuojiesi, ar galima stovint vaira sukineti, pvz. prie soninio kai parkuojies?

ar mieste užtekdavo tau trecios pavaros ar prireikdavo ir ketvirtos?

Kokiu marsrutu vaziavai, gal pameni?
Atsakyti
QUOTE(Domicele @ 2012 09 04, 11:56)
as stabdau taip, ivaziuoji i apsisukima su antru, nematau ar parvaziuoja masinos, tai minu sankaba, stabdis, lasivas ar taip yra blogai? g.gif
siaubas, kazko visai pradejau bludyti su tom pavarom  doh.gif  nieko nebesuprantu, ypatingai tai to letejimo.

beje, kaip supratau tu laikei Klaipėdoj, kaip ten yra aikstelėje kai paskuojiesi, ar galima stovint vaira sukineti, pvz. prie soninio kai parkuojies?

ar mieste užtekdavo tau trecios pavaros ar prireikdavo ir ketvirtos?

Kokiu marsrutu vaziavai, gal pameni?


Dėl apsisukimo - viskas labai teisingai smile.gif

Dėl vairo sukinėjimo - geriau jau padaryti figūrą pasitaisant nei iš vis nepadaryti smile.gif

Be ketvirtos pavaros - neįmanoma. Mieste turi 50 važiuoti, o 4 pavara jungiama jau ties 40km/h. Visur laikyki greičio apribojimų ir nevažiuok nei lėtai, nei per greitai. jei bus atkarpa kaip pvz prie baltijos žiedo nusukant nuo minijos gatvės - ten ženklas yra "ne greičiau nei 70", tai ir pavaryk bent iki 60km/h, nesivilk ant 50. Tada jau ir 5 pavaros reikia. nuo 50km/h - jungiama 5 pavara.

Maršrutą labai gerai pamenu :)važiavau taip:

iš regitros sukau į dešinę, ir važiavau šilutės plentu. antrame šviesofore, sukau į vingio gatvę.Pravažiavus iki pasažą prie sankryžos sukau i dešinę (Smiltelės gatvę), važiavau pro Sodrą ir prie didelės bažnyčios sankryžoje apsisukau. Smiltelęs gatve važiavau iki šviesoforo, pravažiavus sankryžą iš kart rikiavausi į antrą juostą (pirmoje stovi mašinos visada) ir važiavau iki sekančios sankryžos su šviesoforu. Sukau į kairę (šilutės plentą). Nepamenu kiek ten juostų bet variau vidurine, nes pirmoje, kol buvo keliai nesutvarkyti buvo daug duobių. Sekančiame šviesofore lindaau "į kišenę" (sukau į kairę) Statybininkų plentą ir variau iki Žardės žiedo. Žiedu tiesiai iki statybininkų plento galo, kur remontuojamas kelias. Ten sukau į kairę Minijos gatvę. Prie sekančio šviesoforo vėl lindau "į kišenę", sukau į kairę Smiltelės gatve. Prie sankryžos su šviesoforu (prie Big'o) variau į kairę, taikos prospektu, tada žiedu tiesiai ir prie vadinamojo "kabliuko" prie debreceno gatvės sukau į deįšinę. Myniau tiesiai Debreceno gatve iki pat galo, šviesofore su papildoma žalia rodykle prie raudonos sukau į dešinę, ir tada iki regitros. Įvažiuojant į regitrą, prie audi centro praleidau visus iš dešinės, myniau toliau iki regitros pastato galo, ir prieš įsukant į jų kiemą dešinėje beveik sustojau, praleidau visus išvažiuojančius ir tik tada aš įvažiavau ir gražiai pastačiau mašiną. Maršrutą gavau tikrai nelengvą, bet susidorojau. Vieną dalyką man instruktorius pasakė labai gerą: jei abejoji sukdamas sankryžoje į kurią juostą turi važiuot, geriau iš trečios nerauk į antrą, o varyk iš trečios į trečią. tada tikrai nesuklysi, o ir klaidos nežymės. Nes kai kur būna palydinčios juostos, o kai kur ne, ir jei rausi ne į tą -egzaminas baigtas. Iš kraštinės į kraštinę juostą - niekada neprašausi. O persirikiuot į pirmą - visada suspėsi smile.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Frivolous @ 2012 09 04, 13:51)
Dėl apsisukimo - viskas labai teisingai smile.gif

Dėl vairo sukinėjimo - geriau jau padaryti figūrą pasitaisant nei iš vis nepadaryti smile.gif

Be ketvirtos pavaros - neįmanoma. Mieste turi 50 važiuoti, o 4 pavara jungiama jau ties 40km/h. Visur laikyki greičio apribojimų ir nevažiuok nei lėtai, nei per greitai. jei bus atkarpa kaip pvz prie baltijos žiedo nusukant nuo minijos gatvės - ten ženklas yra "ne greičiau nei 70", tai ir pavaryk bent iki 60km/h, nesivilk ant 50. Tada jau ir 5 pavaros reikia. nuo 50km/h - jungiama 5 pavara.

Maršrutą labai gerai pamenu :)važiavau taip:

iš regitros sukau į dešinę, ir važiavau šilutės plentu. antrame šviesofore, sukau į vingio gatvę.Pravažiavus iki pasažą prie sankryžos sukau i dešinę (Smiltelės gatvę), važiavau pro Sodrą ir prie didelės bažnyčios sankryžoje apsisukau. Smiltelęs gatve važiavau iki šviesoforo, pravažiavus sankryžą iš kart rikiavausi į antrą juostą (pirmoje stovi mašinos visada) ir važiavau iki sekančios sankryžos su šviesoforu. Sukau į kairę (šilutės plentą). Nepamenu kiek ten juostų bet variau vidurine, nes pirmoje, kol buvo keliai nesutvarkyti buvo daug duobių. Sekančiame šviesofore lindaau "į kišenę" (sukau į kairę) Statybininkų plentą ir variau iki Žardės žiedo. Žiedu tiesiai iki statybininkų plento galo, kur remontuojamas kelias. Ten sukau į kairę Minijos gatvę. Prie sekančio šviesoforo vėl lindau "į kišenę", sukau į kairę Smiltelės gatve. Prie sankryžos su šviesoforu (prie Big'o) variau į kairę, taikos prospektu, tada žiedu tiesiai ir prie vadinamojo "kabliuko" prie debreceno gatvės sukau į deįšinę. Myniau tiesiai Debreceno gatve iki pat galo, šviesofore su papildoma žalia rodykle prie raudonos sukau į dešinę, ir tada iki regitros. Įvažiuojant į regitrą, prie audi centro praleidau visus iš dešinės, myniau toliau iki regitros pastato galo, ir prieš įsukant į jų kiemą dešinėje beveik sustojau, praleidau visus išvažiuojančius ir tik tada aš įvažiavau ir gražiai pastačiau mašiną. Maršrutą gavau tikrai nelengvą, bet susidorojau. Vieną dalyką man instruktorius pasakė labai gerą: jei abejoji sukdamas sankryžoje į kurią juostą turi važiuot, geriau iš trečios nerauk į antrą, o varyk iš trečios į trečią. tada tikrai nesuklysi, o ir klaidos nežymės. Nes kai kur būna palydinčios juostos, o kai kur ne, ir jei rausi ne į tą -egzaminas baigtas. Iš kraštinės į kraštinę juostą - niekada neprašausi. O persirikiuot į pirmą - visada suspėsi smile.gif thumbup.gif

Del pavaru jungimo, tai cia nuo masinos priklauso, tikrai nevisoms tinka 4 pavara ties 40km/h. Su musu masina 4 pavarai reik vaziuot nemaziau 50km/h.
Atsakyti
QUOTE(Joleks @ 2012 09 04, 14:07)
Del pavaru jungimo, tai cia nuo masinos priklauso, tikrai nevisoms tinka 4 pavara ties 40km/h. Su musu masina 4 pavarai reik vaziuot nemaziau 50km/h.


Čia kalbama apie tas mašinas, su kuriomis regitroj egzaminas laikomas smile.gif O VI golfuose būtent taip yra, kaip papasakojau.

P.S. Pridedu savo maršrut schemą, kurią ką tik nubraižiau, kad aiškiau būtų wink.gif 4u.gif
user posted image
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Frivolous: 04 rugsėjo 2012 - 14:16
QUOTE(Joleks @ 2012 09 04, 15:07)
Del pavaru jungimo, tai cia nuo masinos priklauso, tikrai nevisoms tinka 4 pavara ties 40km/h. Su musu masina 4 pavarai reik vaziuot nemaziau 50km/h.

Frivolous matyt jau mokesi pagal ekovairavimo principus-kiek zinau,Klaipedoje yra instruktoriu turinciu tokia licencija,o pagal siuos principus taip ir jungiasi-nepriklausomai nuo to,kokia masina ax.gif As irgi galvojau,kad nuo masinos priklauso-po ekovairavimo pamokos poziuris pasikeite,rezultatas-nuo kiekvieno simto kilometru sutaupoma po mazdaug tris litrus benzino smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 09 04, 19:43)
Frivolous matyt jau mokesi pagal ekovairavimo principus-kiek zinau,Klaipedoje yra instruktoriu turinciu tokia licencija,o pagal siuos principus taip ir jungiasi-nepriklausomai nuo to,kokia masina ax.gif  As irgi galvojau,kad nuo masinos priklauso-po ekovairavimo pamokos poziuris pasikeite,rezultatas-nuo kiekvieno simto kilometru sutaupoma po mazdaug tris litrus benzino smile.gif

Na čia labiau ne dėl eko, bet dėl to, kad variklio ir pavarų nedrožt smile.gif Kaip mano instruktorius sakydavo: greitis turi atitikti pavarą smile.gif Taip variklį labiau tausoji, nei kad užkaukini iki "čerez nimagu" ir tada jungi į aukštesnę smile.gif Be to tikrai taip, kuro sanaudos mažėja:) Pvz su ketvirta pavara važiuojant ant 60km/h kuro sanaudos buvo beveik 11l/100km, o įjungus į 5 pavarą, nukrito iki 6,5l/100km ax.gif Todėl geriau nekaukinti ir nedraskyti mašiniukų ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Frivolous @ 2012 09 04, 13:51)
Maršrutą labai gerai pamenu :)važiavau taip:

oij, kokia tu saunuole, aciu tau 4u.gif

as planuoju penktadieni jau eiti laikytis g.gif
nu daug jau pravazinejau, siaip nesijauciu tvirtai, bet rodos zinau ka darau, nu zodziu.... biggrin.gif pabandysiu, bus kaip bus.
Kalsiu valerijono, cia viens instruktorius man tai parate is vakaro 5 tablietkos ir ryte koks 20 blink.gif biski žiauriai skamba unsure.gif
Atsakyti