Antrosios kruizo dienos popiete pasiekem Kom Ombo sventykla:
Si sventykla ypatinga tuo, kad ji buvo skirta dviems dievams ir sudaryta is dvieju simetrisku daliu: viena dalis dedikuota dievui-sakalui Horui, kita - dievui-krokodilui Sobekui.
Horui skirta sventyklos dalis (matote pauksciagalves butybes?):
Papildyta:
Izengiame i krokodilagalvio dievo Sobeko valdas:
Egiptietiskas kalendorius ant sventyklos sienos:
Ir lyg per stebukla islikusios spalvingomis freskomis isdabintos lubos:
Paliekame sventykla, svytincia besileidziancios saules spinduliuose:
Ir plaukiame toliau, link paskutinio kruizo tasko - Aswan. Ji pasieksime velai vakare.
Velu vakara pasiekeme Aswan. Buvome planave atplaukus islipti i pakrante, bent jau pasivaikscioti, jei bus per velu vakarieniauti (laivo restorane siulomas meniu jau buvo spejes ikyreti ). Deja, siuos planus teko atideti, nes vyras apsinuodijo maistu, ir taip stipriai, kad net gydytoja teko kviesti. Nesvetingai mus pasitiko Aswan... Kita ryta i ekskursijas issiruosiau viena.
Pirmiausia plaukeme i Philae sventykla. Autobusas mus atveze i prieplauka, kur jau lauke nedideli spalvingi laiveliai:
I laiveli isikrauste ir papuosalu pardavejas, tiesa, perkanciu buvo nedaug...
Visur aplink pilna tu mazu judriu laiveliu:
Pirmiausia plaukeme i Philae sventykla. Autobusas mus atveze i prieplauka, kur jau lauke nedideli spalvingi laiveliai:
I laiveli isikrauste ir papuosalu pardavejas, tiesa, perkanciu buvo nedaug...
Visur aplink pilna tu mazu judriu laiveliu:
Artejame prie Philae sventyklos:
Si sventykla kazkada stovejo to paties pavadinimo saloje vidury Nilo, bet 1902 m. pastacius pirmaja Aswan uztvanka, sala buvo dalinai uzlieta, o su ja ir sventykla. 1960 m. UNESCO lesomis buvo pradetas ilgas ir sudetingas projektas - perkelti sventykla i netoliese esancia Agilkia sala, kur jos neuzlietu vis kylantys Nilo vandenys. Darbas buvo ilgas ir kruopstus - aplink sala su sventykla buvo pastatyta laikina uztvanka, ispumpuotas vanduo, sventyklos pastatai kruopsciai ismatuoti ir sukataloguoti, padalinti i nedidelius segmentus, perkelti i Agilkia sala, kur is naujo buvo pastatyta sventykla, atrodanti taip, lyg visada ten buvus...
Pagrindinis sventyklos iejimas:
Papildyta:
Didzioji sventyklos aikste, is abieju pusiu apjuosta kolonomis:
Ir sienos plyselyje isitaises egiptietiskas zvirblis
O cia jau vidinis kiemelis su istabiomis kolonomis - kiekviena vis kitokia:
Papildyta:
Sventyklos viduje:
Papildyta:
Vel iseje i lauka, gerimes vaizdais, atsiverianciais nuo sventyklos sienu:
Bet jau metas palikti Agilkia salele ir grizti i Aswan prieplauka...
Kitas sios dienos tikslas - Nebaigtasis Obeliskas...
Si sventykla kazkada stovejo to paties pavadinimo saloje vidury Nilo, bet 1902 m. pastacius pirmaja Aswan uztvanka, sala buvo dalinai uzlieta, o su ja ir sventykla. 1960 m. UNESCO lesomis buvo pradetas ilgas ir sudetingas projektas - perkelti sventykla i netoliese esancia Agilkia sala, kur jos neuzlietu vis kylantys Nilo vandenys. Darbas buvo ilgas ir kruopstus - aplink sala su sventykla buvo pastatyta laikina uztvanka, ispumpuotas vanduo, sventyklos pastatai kruopsciai ismatuoti ir sukataloguoti, padalinti i nedidelius segmentus, perkelti i Agilkia sala, kur is naujo buvo pastatyta sventykla, atrodanti taip, lyg visada ten buvus...
Pagrindinis sventyklos iejimas:
Papildyta:
Didzioji sventyklos aikste, is abieju pusiu apjuosta kolonomis:
Ir sienos plyselyje isitaises egiptietiskas zvirblis
O cia jau vidinis kiemelis su istabiomis kolonomis - kiekviena vis kitokia:
Papildyta:
Sventyklos viduje:
Papildyta:
Vel iseje i lauka, gerimes vaizdais, atsiverianciais nuo sventyklos sienu:
Bet jau metas palikti Agilkia salele ir grizti i Aswan prieplauka...
Kitas sios dienos tikslas - Nebaigtasis Obeliskas...
Niekas nebezino, kuris is Egipto faraonu isigeide sio obelisko ir kur jis turejo stoveti. Jis yra aukstenis uz bet kuri kita obeliska, pabaigtas butu buves apie 42 metru ilgio ir sveres apie 1200 tonu. Obeliskas buvo formuojamas tiesiog vietoje, iskertant ji is didziuliu granito klodu, bet po kurio laiko jame atsirado iskilimu, ir projektas taip ir liko nepabaigtas. Granito karjeras dabar yra tiesiog miesto viduryje, o iki obelisko reikia eiti tarsi kokiu kalnu taku - mediniais laiptukais arba tiesiog slidziu granito pavirsiumi aukstyn-zemyn, spiginant saulei baisiame karstyje. O pats obeliskas nepasakyciau, kad labai ispudingas - didziulis granito luitas, ir tiek...
Visai salia - Fatimid kapines, pilnos tradiciniu musulmonisku kapavieciu. Sia vieta buciau visai norejusi aplankyti, deja, ji nebuvo itraukta i programa...
Paskutinis sustojimas pries pietus (neiskaiciuojant komerciniu sustojimu kvepalu fabrikelyje ir papiruso dirbtuvese, kur praleidome daugiau kaip valanda...) - Aukstoji uztvanka (High Dam). Vienoje uztvankos puseje - Nilas, kitoje - Naser ezeras, uztvindes didziuli sleni ir palikes be namu tukstancius nubieciu, kuriems teko persikelti i Aswana.
Visai salia - Fatimid kapines, pilnos tradiciniu musulmonisku kapavieciu. Sia vieta buciau visai norejusi aplankyti, deja, ji nebuvo itraukta i programa...
Paskutinis sustojimas pries pietus (neiskaiciuojant komerciniu sustojimu kvepalu fabrikelyje ir papiruso dirbtuvese, kur praleidome daugiau kaip valanda...) - Aukstoji uztvanka (High Dam). Vienoje uztvankos puseje - Nilas, kitoje - Naser ezeras, uztvindes didziuli sleni ir palikes be namu tukstancius nubieciu, kuriems teko persikelti i Aswana.
Jurzole, super kelione turejot, uzpavydejau
Tesiu pasakojima... Mes vis dar Aswane Po pietu MB jautesi daug geriau, taigi jau abu kartu iskeliavom i Kitchener saloje esanti botanikos soda. Si maza smeleta sala Nilo viduryje XIX a. buvo padovanota lordui Kiceneriui uz jo nuopelnus kare su Sudanu. Lordas domejosi botanika ir netrukus sala paverte ukminga egzotisku augalu oaze.
I sala plaukeme nedideliu motoriniu laiveliu (turejome plaukti burlaiviu - feluka, bet mums paaiskino, kad vejo ta diena buvo per mazai) ir gerejomes Nilo pakrantemis...
Papildyta:
Atplaukem i sala ir isejom pasivaikscioti uksmingais Botanikos sodo takeliais. Pats sodas - nieko labai nepaprasto, bent jau is paziuros (nors yra ten, sake, ir kazkokiu retu augalu, bet as ne botanike, tai klausiau tik viena ausim, kai apie juos pasakojo), bet karsta diena labai smagu po ji paklaidzioti.
Sutikome ir keleta graksciu baltu pauksciu (ibis, jei neklystu), kuriu jau nemazai mateme Nilo pakrantese. Jie sau ramiai vaikstinejo, uzsieme savais reikalais, ir visiskai nekreipe demesio i vos uz keliu zingsniu fotoaparatais spragsincius smalsuolius...
Papildyta:
Na o mane labiausiai uzbure laukines Nilo pakrantes vaizdai, atsiveriantys einant salos pakrantes takeliu. Tik paziurekite, kokios smelio kopos...
Pasibaigus trumpai viesnagei Kitchener saloje, norinciuju lauke paskutinioji (neitraukta programa, bet organizuojama papildomai) atrakcija Aswane - vizitas i tolimoje Nilo pakranteje isikurusi nubieciu kaimeli. Mes, aisku, norejome Is pradziu apie pusvalandi plauksime laiveliu per Nila, o paskui nuo prieplaukos iki kaimelio josime kupranugariais. Galesime aplankyti tradiciskus nubieciu namus ir isgerti arbatos su seimininkais. Na ir zinoma nusipirkti suvenyru - kaipgi be ju...
I sala plaukeme nedideliu motoriniu laiveliu (turejome plaukti burlaiviu - feluka, bet mums paaiskino, kad vejo ta diena buvo per mazai) ir gerejomes Nilo pakrantemis...
Papildyta:
Atplaukem i sala ir isejom pasivaikscioti uksmingais Botanikos sodo takeliais. Pats sodas - nieko labai nepaprasto, bent jau is paziuros (nors yra ten, sake, ir kazkokiu retu augalu, bet as ne botanike, tai klausiau tik viena ausim, kai apie juos pasakojo), bet karsta diena labai smagu po ji paklaidzioti.
Sutikome ir keleta graksciu baltu pauksciu (ibis, jei neklystu), kuriu jau nemazai mateme Nilo pakrantese. Jie sau ramiai vaikstinejo, uzsieme savais reikalais, ir visiskai nekreipe demesio i vos uz keliu zingsniu fotoaparatais spragsincius smalsuolius...
Papildyta:
Na o mane labiausiai uzbure laukines Nilo pakrantes vaizdai, atsiveriantys einant salos pakrantes takeliu. Tik paziurekite, kokios smelio kopos...
Pasibaigus trumpai viesnagei Kitchener saloje, norinciuju lauke paskutinioji (neitraukta programa, bet organizuojama papildomai) atrakcija Aswane - vizitas i tolimoje Nilo pakranteje isikurusi nubieciu kaimeli. Mes, aisku, norejome Is pradziu apie pusvalandi plauksime laiveliu per Nila, o paskui nuo prieplaukos iki kaimelio josime kupranugariais. Galesime aplankyti tradiciskus nubieciu namus ir isgerti arbatos su seimininkais. Na ir zinoma nusipirkti suvenyru - kaipgi be ju...
Motoriniu laiveliu su nedidele grupe isplaukiame link nubieciu kaimelio, esancio i siaure nuo Aswano.
Prisimenate Fatimidu kapavietes Aswano centre? Tuo paciu stiliumi pastatytas ir mauzoliejus Aga Chanui, musulmonu shiitu dvasiniam vadovui, mirusiam berods 2000-aisiais m. Anksciau mauzoliejus buvo atviras placiajai publikai, dabar tik is tolo galima pasiziureti.
Kupranugariu pedsakai pakrantes smelyje...
O cia kas per paukstis?
Musu laiviuko kampelis:
Papildyta:
Cia sako, sveciu namai... bent jau vaizdai pro langus tikrai grazus turetu atsiverti...
Papildyta:
Jau beveik atplaukem:
Ant kranto musu jau laukia kupranugariai ir ju vedliai
Ir suvenyru pardavejai...
Smeletu pakrantes taku ant kupranugario nugaros keliavom i netoliese esanti kaimeli, apsimesdami, kad jojam per bekraste dykuma ...
O stai ir "mano" kupranugaris, atrajoja sau patenkintas...
Prisimenate Fatimidu kapavietes Aswano centre? Tuo paciu stiliumi pastatytas ir mauzoliejus Aga Chanui, musulmonu shiitu dvasiniam vadovui, mirusiam berods 2000-aisiais m. Anksciau mauzoliejus buvo atviras placiajai publikai, dabar tik is tolo galima pasiziureti.
Kupranugariu pedsakai pakrantes smelyje...
O cia kas per paukstis?
Musu laiviuko kampelis:
Papildyta:
Cia sako, sveciu namai... bent jau vaizdai pro langus tikrai grazus turetu atsiverti...
Papildyta:
Jau beveik atplaukem:
Ant kranto musu jau laukia kupranugariai ir ju vedliai
Ir suvenyru pardavejai...
Smeletu pakrantes taku ant kupranugario nugaros keliavom i netoliese esanti kaimeli, apsimesdami, kad jojam per bekraste dykuma ...
O stai ir "mano" kupranugaris, atrajoja sau patenkintas...
Taigi, atvykome i ta nubieciu kaimeli. Nubieciai - klajokliai is Sudano, ilgus simtmecius gyvene Egipto pietineje dalyje. Pastacius Didziaja Aswano uztvanka, daug nubieciu buvo iskeldinti, ten, kur anksciau buvo ju kaimai, dabar tyvuliuoja didziulis Naser ezeras, o nubieciai persikele i Nilo pakrantes siauriau Aswano, arba isvyko ieskoti laimes i Kaira.
Nezinau, kaip kiti nubieciu kaimeliai, bet sio musu aplankytojo gyventojai akivaizdziai verciasi is turizmo, ir i turizma ten orientuota absoliuciai viskas - namuose nuolat organizuojami arbatos gerimo spektakliai turistams, isilgai gatves nusidrieke prekystaliai su suvenyrais, moterys vaiksto aplink siulydamos ivairias prekes, vyrai ir vyresni vaikai organizuoja kupranugariu ir laiveliu transporta... Nesitikejom patekti i autentiska Nubijos kaima, bet tas turistams skirtas sou, nors ir spalvingas, bet atrode gerokai pritemptas ir siek tiek "pavarges". Na bet spreskite patys...
Tipiskas namas, kuriame gyvena viena didele seima (trys, o kartais ir keturios kartos)
Arbata verdama nuolat, mazuteje virtuveleje ant apluzusios virykles, ir ja vaisinami visi turistai. Metine, stipri ir su daug cukraus...
Ir as noreciau taip sugebeti - eiti sau kaip niekur nieko su krepseliu ant galvos...
Gyventojai tiesiog sedi prie savo namu, turistai juos apziurineja, fotografuoja - jie nekreipia demesio, matyt, jau seniai priprate...
Ir visur po kojom painiojasi kupranugariai
Papildyta:
Kazkuo man labai patinka sita nuotrauka - gal kad kupranugaris ir jo raitelis abu atrodo vienodai pasiute?
Ir humoro jausma jie, pasirodo, turi... Carrefour, kurgi ne!
Is sios prieplaukos isplaukeme atgal i Aswana. Turistams skirta krantine - daug prabangesne negu bet koks kitas pastatas kaimelyje...
Papildyta:
Griztant i Aswana:
Iplaukiame i miesta:
Kaipgi be McDonald's?
O stai ir musu laivas, kuriame nakvosime dar viena nakti, nors jau niekur daugiau juo nebeplauksime - kruizas baigesi...
Rytoj musu dar laukia tolima kelione i nuosalias Abu Simbel sventyklas, o tada - Hurghada, Raudonoji jura ir atostogu pabaiga...
Papildyta:
Aciu, is tiesu, kelione buvo puiki Ir dabar, kai ispudziai jau susiguleje, vis pagalvoju, kad nemazai pamatem per tas 10 dienu. Gaila tik, kad neteko pabuti tikroje Egipto dykumoje. Ir jau turbut neteks, nes jei ir grisim kada i Egipta, tai nebent i Kaira, nes ten dar liko ka pamatyti. Na ir gal prie Raudonosios juros...
Nezinau, kaip kiti nubieciu kaimeliai, bet sio musu aplankytojo gyventojai akivaizdziai verciasi is turizmo, ir i turizma ten orientuota absoliuciai viskas - namuose nuolat organizuojami arbatos gerimo spektakliai turistams, isilgai gatves nusidrieke prekystaliai su suvenyrais, moterys vaiksto aplink siulydamos ivairias prekes, vyrai ir vyresni vaikai organizuoja kupranugariu ir laiveliu transporta... Nesitikejom patekti i autentiska Nubijos kaima, bet tas turistams skirtas sou, nors ir spalvingas, bet atrode gerokai pritemptas ir siek tiek "pavarges". Na bet spreskite patys...
Tipiskas namas, kuriame gyvena viena didele seima (trys, o kartais ir keturios kartos)
Arbata verdama nuolat, mazuteje virtuveleje ant apluzusios virykles, ir ja vaisinami visi turistai. Metine, stipri ir su daug cukraus...
Ir as noreciau taip sugebeti - eiti sau kaip niekur nieko su krepseliu ant galvos...
Gyventojai tiesiog sedi prie savo namu, turistai juos apziurineja, fotografuoja - jie nekreipia demesio, matyt, jau seniai priprate...
Ir visur po kojom painiojasi kupranugariai
Papildyta:
Kazkuo man labai patinka sita nuotrauka - gal kad kupranugaris ir jo raitelis abu atrodo vienodai pasiute?
Ir humoro jausma jie, pasirodo, turi... Carrefour, kurgi ne!
Is sios prieplaukos isplaukeme atgal i Aswana. Turistams skirta krantine - daug prabangesne negu bet koks kitas pastatas kaimelyje...
Papildyta:
Griztant i Aswana:
Iplaukiame i miesta:
Kaipgi be McDonald's?
O stai ir musu laivas, kuriame nakvosime dar viena nakti, nors jau niekur daugiau juo nebeplauksime - kruizas baigesi...
Rytoj musu dar laukia tolima kelione i nuosalias Abu Simbel sventyklas, o tada - Hurghada, Raudonoji jura ir atostogu pabaiga...
Papildyta:
QUOTE(sraige @ 2010 10 29, 13:03)
Jurzole, super kelione turejot, uzpavydejau
Aciu, is tiesu, kelione buvo puiki Ir dabar, kai ispudziai jau susiguleje, vis pagalvoju, kad nemazai pamatem per tas 10 dienu. Gaila tik, kad neteko pabuti tikroje Egipto dykumoje. Ir jau turbut neteks, nes jei ir grisim kada i Egipta, tai nebent i Kaira, nes ten dar liko ka pamatyti. Na ir gal prie Raudonosios juros...
Jurzole, o Abu Simbel nuotraukyciu neturi
Dar norejau paklausti, gal pameni kiek kainavo pabuvojimas Kairo bokste-pasikelimas, vakariene-ar labai brangu?
Dar norejau paklausti, gal pameni kiek kainavo pabuvojimas Kairo bokste-pasikelimas, vakariene-ar labai brangu?
QUOTE(Ingel @ 2011 03 19, 13:58)
Jurzole, o Abu Simbel nuotraukyciu neturi
Dar norejau paklausti, gal pameni kiek kainavo pabuvojimas Kairo bokste-pasikelimas, vakariene-ar labai brangu?
Dar norejau paklausti, gal pameni kiek kainavo pabuvojimas Kairo bokste-pasikelimas, vakariene-ar labai brangu?
Planuoji antra kelione i Egipta?
Kainu neprisimenu, bet scrapbook'e issaugojau bilieta i boksta - kaina 70 Egipto svaru (vienam zmogui). Cia buvo pernai metu kova. Vakariene, man rodos, kainavo kazkur 30-40 euru (abiems, uz dvieju patiekalu vakariene plius gerimus). Maistas, beje, buvo siaip sau. Dar yra kavine kitam aukste (mes valgem restorane), ten daugiau uzkandziai, bet pigiau. Nors labai pigu nera - bokstas yra atrakcija turistams, tai ir kainos atitinkamos. Beje, labiausiai apstulbino liftininkas, kai kilom i boksto virsu - pareikalavo baksheesh. Uz tai, kad lifto mygtuka paspaude! Na bet naktinio Kairo vaizdai viska atpirko...
Abu Simbel nuotrauku turiu, bet tik is isores - sventyklu viduje fotografuoti neleidziama. Labai gaila, nes nieko grazesnio uz piesinius ant tu sventyklu sienu matyti neteko. Jie tikrai nuostabus... Tiesa, viduje labai karsta ir dregna -prakaitas tiesiog zliauge, visi iseje atrode kaip po pirties
Turbut zinai, kad sias sventyklas gana sudetinga pasiekti - is Aswano apie 3,5 - 4 valandos autobusu, is pajurio kurortu dar toliau. Bet tikrai verta jas aplankyti, jei yra galimybe.
QUOTE(Ingel @ 2010 09 17, 21:06)
Kaip pavyko Gizos piramides be būrių turistų įamžinti?
Tik dabar pastebejau, kad tuomet taip ir neatsakiau i si tavo klausima Nieko sudetingo - tereikia nueiti kiek toliau nuo pagrindines piramides, prie kurios susirenka didziausi turistu buriai. O kitos, mazesniosios, ne taip gausiai lankomos - turistu grupes tiesiog neturi tiek laiko... Mums irgi teko rinktis - ekskursija piramides viduje arba pasivaiksciojimas aplinkui. Abu esam siek tiek klaustrofobai, tai pasirinkom antraji varianta - ir nuejom iki pat tolimiausios piramides. O kai fotografuoji piramides is toliau esancios apzvalgos aiksteles (ten irgi sustoja beveik visi turistu autobusai), tai ir piramides toli, ir turistu nesimato, nes jie yra kitoje puseje Va su sfinksu tai buvo sudetingiau - teko gerokai pavargti, kol pavyko padaryti pora nuotrauku, kuriose nebutu kieno nors galvos, ausies, rankos ar kojos
QUOTE(Jurzole @ 2011 03 20, 00:52)
Planuoji antra kelione i Egipta?
Kainu neprisimenu, bet scrapbook'e issaugojau bilieta i boksta - kaina 70 Egipto svaru (vienam zmogui). Cia buvo pernai metu kova. Vakariene, man rodos, kainavo kazkur 30-40 euru (abiems, uz dvieju patiekalu vakariene plius gerimus). Maistas, beje, buvo siaip sau. Dar yra kavine kitam aukste (mes valgem restorane), ten daugiau uzkandziai, bet pigiau. Nors labai pigu nera - bokstas yra atrakcija turistams, tai ir kainos atitinkamos. Beje, labiausiai apstulbino liftininkas, kai kilom i boksto virsu - pareikalavo baksheesh. Uz tai, kad lifto mygtuka paspaude! Na bet naktinio Kairo vaizdai viska atpirko...
Turbut zinai, kad sias sventyklas gana sudetinga pasiekti - is Aswano apie 3,5 - 4 valandos autobusu, is pajurio kurortu dar toliau. Bet tikrai verta jas aplankyti, jei yra galimybe.
Kainu neprisimenu, bet scrapbook'e issaugojau bilieta i boksta - kaina 70 Egipto svaru (vienam zmogui). Cia buvo pernai metu kova. Vakariene, man rodos, kainavo kazkur 30-40 euru (abiems, uz dvieju patiekalu vakariene plius gerimus). Maistas, beje, buvo siaip sau. Dar yra kavine kitam aukste (mes valgem restorane), ten daugiau uzkandziai, bet pigiau. Nors labai pigu nera - bokstas yra atrakcija turistams, tai ir kainos atitinkamos. Beje, labiausiai apstulbino liftininkas, kai kilom i boksto virsu - pareikalavo baksheesh. Uz tai, kad lifto mygtuka paspaude! Na bet naktinio Kairo vaizdai viska atpirko...
Turbut zinai, kad sias sventyklas gana sudetinga pasiekti - is Aswano apie 3,5 - 4 valandos autobusu, is pajurio kurortu dar toliau. Bet tikrai verta jas aplankyti, jei yra galimybe.
Lyg ir planuoju , juk buna, kad planuoji planuoji ir issipildo . Vel perskaiciau tavaji reportaza, dabar jau kiek kitom akim i viska ziuriu, traukia kazko i ta krasta, oi kaip traukia Tik tie norai dar didesni nei anksciau, kad per viena kelione ir vel nelabai.
O bokstas jau toks nepigus gaunas, gal galima pakilti be maitinimo? Cia numatyciau tam atvejui jei vaziuotume i Kaira -Aleksandrija 2 dienom, nakvyne maciau, kad Kaire buna, vakariene viesbutyje duoda, na, o uz tokius naktinio Kairo vaizdus ner ko noret tikriausiai pigiai
Zinau, kad ilga kelione iki Abu Simbel, bet mastau, kad jei jau vyksim i Hurgada, tai imsim beveik 4 dienu kruiza, nezinau kito budo apziureti sitiek groziu aplink Nila. Tik va, kaip suspet tada i Kaira, o dar ir Spalvotaji kanjona norim iveikt ir dar viena isvyka i dykuma noriu....zodziu planai planai, o bus kaip bus.
Kainos kol kas pas mus sukeltos , su tom ekskursiju organizacijom nera labai aisku, buna-nebuna, tai nors daug laiko planams lieka.
Papildyta:
QUOTE(Jurzole @ 2011 03 20, 01:15)
Tik dabar pastebejau, kad tuomet taip ir neatsakiau i si tavo klausima
Tai nieko tokio, juk ir neprireike Ateiciai zinosim