QUOTE(Oksana79 @ 2013 06 05, 18:32)
Na ir aš atėjau-su klausymu - gal galite man paaiškinti-kas per velnias tas antras/dvigubas degimas židinyje?

Ar verta apie tokį galvoti,ar yra reali nauda? Kainų skirtumas didelis(lyginant su paprasta kapsule)?
Būtų gerai-kad paprastai ir ūkiškai paaiškintumėte
Pagal ES ekologinius reikalavimus visi parduodami židiniai ir krosnelės turi atitikti CE standartus, ten pagrinde yra ekologiniai CO išmetimo reikalavimai. Kadangi CO gaminasi, kai malkos negali pilnai sudegti, trūksta oro ir išeina per kaminą CO vietoje CO2.
Tam kad atitiktų reikalavimus VISI EUROPOS GAMINTOJAI padarė kapsulėms ir krosnelėms antrinį degimą. Toje ar kitoje vietoje pragrežė 2 mažas skylutes per kurias eina oras į degimo kamerą toje ar toje vietoje.
---------------------
Kas pasikeitė?
Sutrumpejo degimo laikas, bet mažiau išmetame CO, pagal KIOTO protokolą - tai yra labai gerai.
Analogija automobiliuose
EURO 3 ir EURO 4, bei būsimi EURO5 varikliai - Kuo skiriasi pats bandžiau aiškintis pas autopardavėjus. Atsakymas buvo maždaug toks: degalų valgo tiek pat, bet 1000km išmeta 100 gr. mažiau teršalų
-------------------------------------
Kai kurie nedori ir negarbingi meistrai tas skylutes užkiša ir taip didina prietaiso degimo laiką, tas yra DRAUDŽIAMA, nes didėja CO išmetimo kiekis. Kur nors Vokietijoje už tokius darbus užtampytų po teismus ir uždėtų labai padorias baudas, bet LT dar Marijos žemė.
-------------------
Ar dar yra krosnelių, židinių be antrinio degimo?
Taip, tokie gaminami Kanadoje, JAV ir Kinijoje - šalyse, kurios nepasirašė KIOTO protokolo. Tokias yra draudžiama įvežti į Europos Sąjungą . Yra amerikietiškų krosnelių be antrinio degimo, bet su katalizatoriumi Europoje. Kai jis užsikemša, būdami dori piliečiai turėtumėte pirkti naują katalizatorių ir pakeisti, nedori piliečiai juos paprasčiausiai prabakina.
Analogija - automobilių katalizatoriai duslintuvuose.
-------------------
Trumpiau, Lietuvoje dabar neturi būti jokio prietaiso be antrinio degimo, neatitinkančio CE standarto. O girti prietaisą, kad turi antrinį degimą - tai tas pats kas girti automobilį kad turi EURO 4 variklį - kitokių niekas nebegamina.
----
KIOTO prokolas - tai tarpvalstybinis susitarimas dėl teršalų, CO2 ir CO išmetimo kiekių, kad klimatas pasaulyje nešiltų (nešaltų) ir t.t.