QUOTE(gllop @ 2013 06 14, 13:06)
Na nereikia taip demonstruoti savo stulbinamų žinių, paremtų nebylės kaimynės, gimusios kažkur Kuznecko anglių kasyklose, pasakojimais...
Tokios mašinos važinėja žaliavos kasimo vietoje, ne liejykloje. Į liejyklas rūda atkeliauja laivais bei traukiniais, išimtis (tokių nežinau, gal kur Kinijoje) jei liejykla stovi prie karjero. Traukinio sąstatas labai sklandžiai automatizuotai iškraunamas ir rūda konvejeriu keliauja į krosnis.
Tikriausiai Jums sunku suvokti, bet vienoje "mažytėje" liejykloje, aprūpinančioje žaliava daugelį gamintojų, yra tik vienas kaminas, kuris nepasakytum kad išvis veikia.
Šiais laikais "nedidelė" liejykla, pagaminanti ~ 120 000 tonų ketaus, rūdą lydo elektros pagalba, tad kaminai reikalingi tik karščio pertekliui pašalinti, visi degimo produktai sklandžiai nusėda filtruose. Tada Jūsų minima kaminų jūra, galėtų stovėti kažkur vidurio Afrikoje arba Kinijoje. Dėl Kinijos abejojų, nes dar pernai ten uždarė ~12 000 gamyklų neatitinkančių taršos reikalavimų.
Tad drįstu teigti, jog šis Jūsų pasakojimas apie metalurgijos gamyklas, yra toks pat tikras kaip apie Norvegus besimylinčius su inviktos krosnelėmis, bei apie tai kad Norvegijoje gėles augina tik imigrantai iš Lietuvos
Rekomenduoju, išvykti iš gimtojo Panevėžio ir apsidairyti kas pasaulyje dedasi, na nors iki Liepojos nuvažiuokite, ten su geležimi dirba. Suprantu kad internetui uždirbate ir semiatės žinių šiuose neišsemiamuose lobynuose, ko trūksta prikuriate, nes esate kūrybingas, bet praktinį supratimą irgi reikėtų turėti.

Tokios mašinos važinėja žaliavos kasimo vietoje, ne liejykloje. Į liejyklas rūda atkeliauja laivais bei traukiniais, išimtis (tokių nežinau, gal kur Kinijoje) jei liejykla stovi prie karjero. Traukinio sąstatas labai sklandžiai automatizuotai iškraunamas ir rūda konvejeriu keliauja į krosnis.
Tikriausiai Jums sunku suvokti, bet vienoje "mažytėje" liejykloje, aprūpinančioje žaliava daugelį gamintojų, yra tik vienas kaminas, kuris nepasakytum kad išvis veikia.
Šiais laikais "nedidelė" liejykla, pagaminanti ~ 120 000 tonų ketaus, rūdą lydo elektros pagalba, tad kaminai reikalingi tik karščio pertekliui pašalinti, visi degimo produktai sklandžiai nusėda filtruose. Tada Jūsų minima kaminų jūra, galėtų stovėti kažkur vidurio Afrikoje arba Kinijoje. Dėl Kinijos abejojų, nes dar pernai ten uždarė ~12 000 gamyklų neatitinkančių taršos reikalavimų.
Tad drįstu teigti, jog šis Jūsų pasakojimas apie metalurgijos gamyklas, yra toks pat tikras kaip apie Norvegus besimylinčius su inviktos krosnelėmis, bei apie tai kad Norvegijoje gėles augina tik imigrantai iš Lietuvos

Rekomenduoju, išvykti iš gimtojo Panevėžio ir apsidairyti kas pasaulyje dedasi, na nors iki Liepojos nuvažiuokite, ten su geležimi dirba. Suprantu kad internetui uždirbate ir semiatės žinių šiuose neišsemiamuose lobynuose, ko trūksta prikuriate, nes esate kūrybingas, bet praktinį supratimą irgi reikėtų turėti.

Panevėžyje yra tik viena maža ketaus liejykla ir ta su kaminu, ir dėl to vieno kamino pyksta gamyklos kaimynai.



http://verslas.delfi...i.d?id=35755637
Taigi nereikia čia aiškinti apie metalurgijos įmonių ekologiškumą ir naudingumą sveikatai.



O didesnės liejyklos turi ir daugiau kaminų. Ta pati bankrutuojanti Liepojos metalurgijos gamykla. http://www.ekonomika...urgs-38602.html
Elektrą naudoją metalo lydymui iš ruošinių, ar specialių lydinių darymui. Tačiau geležies rūdą lydo su anglimi (koksu). Tai jau galima pasiskaityti ir mokykliniame chemijos vadovėlyje. Elektra lydyti geležies rūdą yra paprasčiausiai per brangu.
Tik aliuminio rūdą lydo elektra ir išgauna aliuminį, kitokios technologijos aliuminio gavimui paprasčiausiai nėra - todėl aliuminis ir brangus.

Beje aš įdėjau tik Rusijos Magnitogorsko metalurgijos gamyklos nuotrauką ir tikrai be pasakojimų ir technologijų






Krosneles