Dar pakraupinsiu truputį ir jau varysiu dirbt.
JAV galima nelankyti vairavimo mokyklos. Ateini į įstagą kaip regitra, išlaikai teoriją kuri yra ganėtinai lengva. Mūsų ženklai paprastesni gerokai.
Tada būtina išklausyti 5 valandų kursą, padariau tai per vieną kartą. Paskui nėra privalomų vairavimo klasių. Gali važinėti su instruktorium kiek nori, arba visai nevažinėti, mokytis su pažystamais, giminėm ir tt. Aš kai esu lietuviško sukirpimo, važinėjau 10 pamokų su instruktorium.
Bet rezultate, egzaminas griežtas, bet kas nepraslinks, teisių nenusipirksi. Todėl kiekvienas ruošiasi egzaminui ir išmoksta važinėti, kad išlaikyti egzą.
Yra pasirinkimas, ruošiesi kaip tau patogiau, ir tik pasiruošęs išlaikysi vairavimo egzaminą, nes jis sunkus. Egzaminą gali laikyti su savo mašina, gali susitart su instruktorium.
Ar ne smagiau galėti pasirinkti ?
QUOTE(Taurė @ 2012 09 12, 16:17)
BMW ir MB galingos mašinos, bet ne jos kaltos, kad vairuotojai mentaliteto nepaliesti. Gauna asilas ar asilė galingą aparatą, ir nebežino kaip naudotis iš tos laimės




Daug kas čia keikiate moteris, kad jos nepraleidžia arba naglai užlenda. Pastebėjau, kad mano vyrą dažniausiai praleidžia ne vyrai, o moterys

QUOTE(Taurė @ 2012 09 12, 18:54)
būtent, kad nėra ko pavydėt. Kiekvienas žmogus gyvena savo gyvenimą. O bausti kiekvieną vairuotoją, nes jo mašina atitinka kažkokį stereotipą, yra vaikiška ir tiek.

QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 17:10)
Dar pakraupinsiu truputį ir jau varysiu dirbt.
Manęs nepakraupinai.
QUOTE(Balalaika. @ 2012 09 13, 13:24)
kada dės tau dujas? Viena mergina sakė kad jos automobiliui, vabalui, 4000lt dujų įranga kainuotų. Nu super daug. Gal kas visą dieną kelyje tai ir apsimoka.
Mano tetis dejosi dujas, mokejo su viskuo 1200 lt.
QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 16:08)
2 litrai variklis, būtent 2013m. išleistas su naujovišku variklių, turbo ten kažkoks. Prieš tai visi modeliai buvo su 3lt variklais.
Valgo mieste stumdantis nežinau kaip lietuviškai paskaičiuoti, bet 23 mylios vienam galonui. Greitkelyje apie 28-29 mylias galonui.
Palyginimui, Honda aštuovietis džipas srėbė mieste 16, greitkelyje 21-22. Skirtumas žiauriai jaučiasi ir galios nauja turi gerokai daugiau, nei sena su didesniu varikliu.
Kiek zinau mylia yra 1.6 km, o vienas galonas apie 4l. Tai gaunasi apie 10l/100km jei gerai skaiciuoju. Siaip mano akimis nera labai mazai

-----------------------------------------------------------------------------------------
Naudotos masinos atpigo ar man pasirode? Kazkaip vis kartais paziuriu skelbimus ir atrodo, kad tie patys modeliai kur pries pusmeti ziurejau kainuoja kurkas pigiau

QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 16:08)
Na, aš kai techninės pusės papasakoti negaliu dėl dujų, nes nesuprantu, bet jau vien žodis dujos mane gąsdina ir tiek. Ir nesiginčysiu šiuo klausimu, nes nuomonė kategoriška. Jau gana, kad benzinas gali užsidegti avarijos metu ..
Man tas pats...buvo...






QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 16:53)
Žinoma jūs teisi.
Tik klausimas, ar verčiau pirma išmokti orientacijos kelyje, ar mechanines pavaras ?
Taigi ištisai šioje temoje panos rašo, kaip trūkčioja, gęsta, bijo pariedėti. Ar tai reikalingi dalykai tik pradėjusiam važiuoti žmogui ? Jie priedo ir nesaugūs.
Kai kam geriau kaip jūs sakote, o kai kam trūksta pasirinkimo laisvės ir tiek.
Nesakau juk, kad nereikia mechaninių visai, įsiskaitykite į tai ką rašau.
Tik klausimas, ar verčiau pirma išmokti orientacijos kelyje, ar mechanines pavaras ?
Taigi ištisai šioje temoje panos rašo, kaip trūkčioja, gęsta, bijo pariedėti. Ar tai reikalingi dalykai tik pradėjusiam važiuoti žmogui ? Jie priedo ir nesaugūs.
Kai kam geriau kaip jūs sakote, o kai kam trūksta pasirinkimo laisvės ir tiek.
Nesakau juk, kad nereikia mechaninių visai, įsiskaitykite į tai ką rašau.
Ei tie visi tai man atrodo tik aš dėl to riedėjimo.


Tiksliai, dbr supratau kodėl JAV vien automatai - kam mokytis mechanine jei išmoksti automatu, išlaikai automatu, gali vairuot mechaninę, bet kam vėl mokytis ir dar savarankiškai, geriau nusipirksiu automatą. va kaip čia man atrodo yra.

Feee kaip nesmagu važiuot kai lyja ir tamsu


QUOTE(Kliamka @ 2012 09 13, 13:49)
Ei tie visi tai man atrodo tik aš dėl to riedėjimo.
Mėgstu paburbuliuot, bet aš lb myliu vairavimą. Tiesiog bijau žalos pridaryt, ne sau, o kitam. O kai mokiausi nebijojau jokių įkalnių, tikrai. Ten smagesnė mašina buvo. O per egzą išvis buvo ledas, atrodė plaukiu, o ne važiuoju.
Dėl nesaugumo nesutinku, juk instruktorius valdo situaciją. Gal JAV jie ir savo pedalų neturi? Pasirinkimo laisvė - prašom kokią norit, tokią vairuokit. JAV nėra ir užrašų "šiais metais šiame kelyje žuvo ...", o kai kurios šalys labai žavisi tokia prevencine priemone. Ne viskas šūds kas yr Lietuvoj. Pas mus daug investuojama į eismo saugumą. O jeigu JAV pasiteisina tokia kaip jų sistema tai valio.
Tiksliai, dbr supratau kodėl JAV vien automatai - kam mokytis mechanine jei išmoksti automatu, išlaikai automatu, gali vairuot mechaninę, bet kam vėl mokytis ir dar savarankiškai, geriau nusipirksiu automatą. va kaip čia man atrodo yra.
Feee kaip nesmagu važiuot kai lyja ir tamsu
Atpratus nuo tamsos. 


Tiksliai, dbr supratau kodėl JAV vien automatai - kam mokytis mechanine jei išmoksti automatu, išlaikai automatu, gali vairuot mechaninę, bet kam vėl mokytis ir dar savarankiškai, geriau nusipirksiu automatą. va kaip čia man atrodo yra.

Feee kaip nesmagu važiuot kai lyja ir tamsu


Turi isntruktoriai pedalus. Bet kai išsilaikai teises, istruktoriaus su pedalais nebelieka.
Statistikos gatvėje nekabina, bet žmonės vainikus deda, kaip ir Lietuvoje.
Nesakau, kad šūdas, čia jau jūs pariebinote

Lietuva rūpinasi, kaip besimokančius vairuoti gerai numelžti su sudėtingom taisyklėm, sudėtingu teisių laikymo procesu ir tt. Ir pasakykit, kad netiesa, kad prigalvota daug ko nereikalingo, kad daugiau pinigo išgręžti ?
Papildyta:
QUOTE(B.r.i.u.n.e.t.e @ 2012 09 13, 12:04)
Mano tetis dejosi dujas, mokejo su viskuo 1200 lt.
Kiek zinau mylia yra 1.6 km, o vienas galonas apie 4l. Tai gaunasi apie 10l/100km jei gerai skaiciuoju. Siaip mano akimis nera labai mazai
Kiek zinau mylia yra 1.6 km, o vienas galonas apie 4l. Tai gaunasi apie 10l/100km jei gerai skaiciuoju. Siaip mano akimis nera labai mazai

Bet mašina ne lengvoji

QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 16:33)


O as isivaizduoju,jei butu tik automato mokymai iskart



as i pavaru perjunginejima nekreipiu demesio.. man patogu,neblasko nei kiek

Manyciau cia kiekvienam individualu . Bet mano manymu butina ismokti su mech.

QUOTE(*Dark Elf* @ 2012 09 13, 16:34)


Ir nieko

QUOTE(Taurė @ 2012 09 13, 23:47)
Turi isntruktoriai pedalus. Bet kai išsilaikai teises, istruktoriaus su pedalais nebelieka.
Statistikos gatvėje nekabina, bet žmonės vainikus deda, kaip ir Lietuvoje.
Nesakau, kad šūdas, čia jau jūs pariebinote
Sakau, kad trūksta pasirinkimo laisvės.
Lietuva rūpinasi, kaip besimokančius vairuoti gerai numelžti su sudėtingom taisyklėm, sudėtingu teisių laikymo procesu ir tt. Ir pasakykit, kad netiesa, kad prigalvota daug ko nereikalingo, kad daugiau pinigo išgręžti ?
Statistikos gatvėje nekabina, bet žmonės vainikus deda, kaip ir Lietuvoje.
Nesakau, kad šūdas, čia jau jūs pariebinote

Lietuva rūpinasi, kaip besimokančius vairuoti gerai numelžti su sudėtingom taisyklėm, sudėtingu teisių laikymo procesu ir tt. Ir pasakykit, kad netiesa, kad prigalvota daug ko nereikalingo, kad daugiau pinigo išgręžti ?
Tau suprantu, kad nelieka, norėjau pasakyt, kad instruktoriai valdo situaciją kai mokaisi ir pavojaus nėra, kad pats kažką baisaus pridirbsi.
Aš ir nesakau, kad jūs sakėt šūdas. Gal per vaizdingai parašiau.
Na nebent iš piniginės pusės problema čia būtų, gal ir ne visiems įkandamas vairuotojo pažymėjimas. Bet jei gali nusipirkt auto tai susitaupysi ir VP. Pati aš melžimo nepatyriau, kiek buvo sutarta, tiek sumokėjau, išvažinėjau, nuėjau ir išsilaikiau egzaminus. Niekas kitas manęs nebūtų išmokinęs tai jokių variantų net nesvarsčiau. Tiesiog žinojau, kad vairavimo mokykla yra tam, kad išmokytų, egzaminai tam, kad gautum VP. Man nereikėjo tos pasirinkimo laisvės, kaip tik džiaugiausi, kad jau buvo padaryta 15, o ne 10 privalomų pamokų už vairo, nereikėjo galvot, kad gal užteks 10 ar 12 ir gailėt pinigų. Čia tik mano asmeninė patirtis, gal kažkam lb nepatinka taisyklės ir geriau būtų pasirinkimo laisvė.
Beje dar galima su M raide važinėti.
Oho kokios diskusijos cia pas jus verda
Mano asmenine nuomone,laikytis teises TIK su mechanine,o paskui jau darai ka nori,perki automata ir pamirsti kaip valdyti mechanine. Nes jei laikytis teises TIK su automatu,tai nematau prasmes,jei reiktu pavairuoti kita masina,kuri yra mechanine-negali. Dauguma lt vazineja su mechaninem. Taure gerai kai pas jus taip,kad issilaikius ant automato gali ir mechanine vairuot

Mano asmenine nuomone,laikytis teises TIK su mechanine,o paskui jau darai ka nori,perki automata ir pamirsti kaip valdyti mechanine. Nes jei laikytis teises TIK su automatu,tai nematau prasmes,jei reiktu pavairuoti kita masina,kuri yra mechanine-negali. Dauguma lt vazineja su mechaninem. Taure gerai kai pas jus taip,kad issilaikius ant automato gali ir mechanine vairuot

sveikos,
bent jau man laikant teises pasirinkimo laisves uzteko
renkiesi mokykla kokia nori, nori eini i teorijos paskaitas nori ne (as nejau
) issilaikai teorija kada nori, instruktoriu galima rinktis/pasikeist, vairavimo laika renkies, praktika laikai kada nori
nenori mechanines mokykis ir laikyk su automatu- jokiu problemu
Pradzioj planavau laikyti su automatu, bet..automato neturejo mano pasirinktoj vairavimo mokykloj, o paskui apsigalvojau ir nei kiek nesigailiu, aplink su mechaninem vazineja jei kokiu nenumatytu atveju reiktu vairuot-negaleciau
Kliamka del pariedejimo ir as paburbuliuoju
man stresas dar nuo tada kai su M raide tipo ivaziavau pariedejus
Planuoju koki sekmadieni pasipraktikuoti, nes darbo dienom eismo stabdyt nesinori
bent jau man laikant teises pasirinkimo laisves uzteko




Pradzioj planavau laikyti su automatu, bet..automato neturejo mano pasirinktoj vairavimo mokykloj, o paskui apsigalvojau ir nei kiek nesigailiu, aplink su mechaninem vazineja jei kokiu nenumatytu atveju reiktu vairuot-negaleciau

Kliamka del pariedejimo ir as paburbuliuoju


Planuoju koki sekmadieni pasipraktikuoti, nes darbo dienom eismo stabdyt nesinori

buvo diskutuojama dėl dujų nesaugumo. Aišku tai vienetiniai atvejai.
http://www.delfi.lt/...i.d?id=59511507
http://www.delfi.lt/...i.d?id=59511507