Kad pamoką praleistume vien žaisdami, aš taip pat neatsimenu, bet, kaip ten bebūtų, kai dirbau su pradinukais, jokio sąsiuvinio neturėdavom iki trečios klasės vidurio (o vadovėliais nesinaudojau iki penktos klasės).
Labai gerai, kai su ta pačia klase gali išdirbti trejus - ketveris metus ar daugiau, tada įsivyrauja tokia savotiška ramybė - tu vaikus pažįsti, jie tave, žino visas tvarkas ir per daug nesiveržia iš nusistovėjusių rėmų.
Mano pamokų planas paprastai būdavo maždaug toks:
Pasisveikinimas, tada savotiška "prakalba" - koks nors vienas eilėraštis, kurį pamokos pradžioj deklamuodavom ištisus metus.
Tada darydavom savotišką ritminę dalį - dažniausiai skaičiuodavom, įvairiausiais būdais plodami, trepsėdami - pirmoj klasėj iki dešimties, antroj iki dvidešimties, trečioj jau ir iki šimto.
Tada būdavo teminiai užsiėmimai - irgi daug visokių pirštų žaidimų, vaidybinių, dialoginių eilėraštukų, kalbėjimo pratimų su kortelėm, žaislais, dainų... Kas kartą panašiai, kaip buvusią pamoką, bet ir kiek kitaip.
Tada, jei dar duodi kokį darbuką padaryt, jau ateina ir atsisveikinimo metas - mažiukų mėgstamiausias būdavo toks atsisveikinimo eilėraštukas
See you later alligator,
Bye bye butterfly,
Give a hug ladybug,
Be sweet parakeet,
Blow a kiss goldfish,
See you soon racoon,
Take care polar bear,
Out the door dinosaur!
O trečios klasės vidury pasiimdavom sąsiuvinius ir iš pradžių per pamoką tik piešdavom po kokią raidę, pada šalia jos - kokį žodelį, su iš tos raidės prasidedančiu jau žinomu žodžiu. Būdavo labai daug atradimo džiaugsmo - arba siaubo , kai vaikai pamatydavo, kad žodžiai visai ne taip rašomi, kaip tariami.
O ketvirtoj tuos eilėraštukus, kuriuos 1-3 mokėdavo tik deklamuoti, vaikai imdavo užsirašinėti, taip pat teminius žodžių sąrašiukus - spalvos, rūbai, gyvūnai, ir t.t. Ketvirtoj klasėj ir gramatiką pirmąkart užkabinavom - veiksmažodžius, taip pat pradėdavom skaityt paprastučius skaitinius...
Žodžiu, čia mano patirtis Dog tai tikrai visi penktoj klasėj mokėdavo ir pasakyt, ir parašyt
Sasha, tikrai labai faina (ypač vaikui), bet mano pavaduotoja nesižavėtų tokia pamoka...Sakytų koks pamokos uždavinys, ką gebės po tokios pamokos, ar susieti metodai su uždaviniu ir t.t.
Mano kolegė panašiai dirba-trepsi, dainuoja, juda, spalvina...nėra patenkita valdžia, tėvams dar trūksta sąmoningumo (kad mokytis galima per žaidimus).
Mano kolegė panašiai dirba-trepsi, dainuoja, juda, spalvina...nėra patenkita valdžia, tėvams dar trūksta sąmoningumo (kad mokytis galima per žaidimus).
Galiu įsivaizduoti
Mat, aš dirbau netradicinio ugdymo (valdorfo) mokykloj, ir šitoks būdas dirbti ten tiesiog chrestomatinis, visiškai įprastas, net privalomas.
Bet ir iš tokios pamokos galima, norint, išspausti planą: nauji žodžiai tokia ir tokia tema, kartojimas, įtvirtinimas, sociokultūrinio konteksto įsisavinimas ka mandriai parašiau
Liūdniausia tai, kad tradicinis mokymas nebūtinai veda net ir į tokį tikslą, kaip sėkmingai išlaikytas brandos egzaminas, nekalbant jau apie norą mokytis, meilę kalbai, pasitikėjimą savo kalbos įgūdžiais...
Mat, aš dirbau netradicinio ugdymo (valdorfo) mokykloj, ir šitoks būdas dirbti ten tiesiog chrestomatinis, visiškai įprastas, net privalomas.
Bet ir iš tokios pamokos galima, norint, išspausti planą: nauji žodžiai tokia ir tokia tema, kartojimas, įtvirtinimas, sociokultūrinio konteksto įsisavinimas ka mandriai parašiau
Liūdniausia tai, kad tradicinis mokymas nebūtinai veda net ir į tokį tikslą, kaip sėkmingai išlaikytas brandos egzaminas, nekalbant jau apie norą mokytis, meilę kalbai, pasitikėjimą savo kalbos įgūdžiais...
QUOTE(Sazha @ 2012 11 23, 16:26)
Liūdniausia tai, kad tradicinis mokymas nebūtinai veda net ir į tokį tikslą, kaip sėkmingai išlaikytas brandos egzaminas, nekalbant jau apie norą mokytis, meilę kalbai, pasitikėjimą savo kalbos įgūdžiais...
.
QUOTE(jugeta @ 2012 11 23, 18:19)
oi kaip aciu
Kas ryt vakare turit laisvą valandikę - dar vienas webinaras anglistėms pradinukėms. Mūsų laiku 18.00.
Tema "Getting children to talk in English from the very beginning"
Oxford university press webinar
Tema "Getting children to talk in English from the very beginning"
Oxford university press webinar
QUOTE(Lori @ 2012 11 29, 15:30)
Kas ryt vakare turit laisvą valandikę - dar vienas webinaras anglistėms pradinukėms. Mūsų laiku 18.00.
Tema "Getting children to talk in English from the very beginning"
Oxford university press webinar
Tema "Getting children to talk in English from the very beginning"
Oxford university press webinar
Kaip apsidžiaugiau .... deja, puoliau registruotis...
Sorry, this webinar is full. Visit oxford.ly/eltshare for upcoming Let's Share events and resources.
Labas vakaras anglistes
noreciau paklausti: esu baigusi anglu filologija (bakalauras), kokiomis dar studijomis, kursais tureciau pasidometi (tiksliau - baigti) kad galeciau mokyti mokykloje?
Aciu
noreciau paklausti: esu baigusi anglu filologija (bakalauras), kokiomis dar studijomis, kursais tureciau pasidometi (tiksliau - baigti) kad galeciau mokyti mokykloje?
Aciu
QUOTE(jugeta @ 2012 11 29, 17:19)
Kaip apsidžiaugiau .... deja, puoliau registruotis...
Sorry, this webinar is full. Visit oxford.ly/eltshare for upcoming Let's Share events and resources.
Sorry, this webinar is full. Visit oxford.ly/eltshare for upcoming Let's Share events and resources.
Vajei, įdėjau nuorodą pati tik vos užsiregistravusi Matyt, kad forumas skaitomas
QUOTE(dee @ 2012 11 29, 18:19)
Labas vakaras anglistes
noreciau paklausti: esu baigusi anglu filologija (bakalauras), kokiomis dar studijomis, kursais tureciau pasidometi (tiksliau - baigti) kad galeciau mokyti mokykloje?
Aciu
noreciau paklausti: esu baigusi anglu filologija (bakalauras), kokiomis dar studijomis, kursais tureciau pasidometi (tiksliau - baigti) kad galeciau mokyti mokykloje?
Aciu
Labas, žiūriu, kad tyla užsitęsė tai atsakysiu "iš savo varpinės".
PRAKTIŠKAI tai reiktų tiesiog siūlytis į darbą ten, kur jį siūlo ir vietoj klausti, ar ne kliūtis, kad pedagogo kvalifikacijos neturite (kol kas, tarkim ), nes mokyklose dabar anglų kalbos moko, atsiprašau, bet kas - ir vos ne daugeliu atveju - žmonės, kurie pačią kalbą pakankamai prastai moka, nors neretai yra net mokytojai metodininkai. Tai protingas direktorius mieliau priims dirbti profą kalbininką, o ne profą pedagogą mokyt to, ko jis nemoka. Ne faktas, kad taip ir būna...
Jei norėtumėt mokytis ir tapt "pilnateise" pedagoge - nuo ko, beje, priklauso ir alga mokykloje, tai reiktų pasidomėt, ką tokiems žmonėms siūlo Vilniaus buvęs Pedagoginis ir Šiaulių buvęs Pedagoginis (žvilgtelkit čia). VU tokia "perkvalifikavimu" vadinta programa buvo eilę metų, bet kaip tik dabar uždarinėjama.
O kas yra "pedagoginę kvalifikaciją turintis", apibrėžiama taip:
Įgyvendinant Švietimo įstatymo 2, 48, 69 straipsnių pakeitimo įstatymo 4 straipsnio nuostatas, kad mokytojai, neturintys pedagogo kvalifikacijos, privalo ją įgyti per 2 metus, paaiškiname, kad papildytame Apraše pedagogo kvalifikaciją turinčiais pripažįstami:
1.pagal 3.4 punktą asmenys, turintys aukštesnįjį (specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 m.) išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 320 valandų (8 kreditai) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 8 metų pedagoginio darbo stažą;
2.pagal 3.5 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 240 valandų (6 kreditų) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 6 metų pedagoginio darbo stažą;
3.pagal 3.9 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, studijuojantys pedagoginėse studijose ir išklausęs bent pusę jų apimties, t.y. 800 valandų (20 kreditų) pedagogikos, psichologijos ar dalyko didaktikos kursų.
Tai teoriškai galima tuos šešis kreditėlius pamažu ir susikaupt, kelis kursus pedagogikos paskaitų išklausius ir išlaikius egzaminus... Gal, diplomą peržiūrėjus, net kažką jau atrasit, kas gali būt užskaityta kaip pedagogikos, psichologijos, dalyko didaktikos disciplinos - pvz., gal buvo koks dalykas "Anglų kalbos mokymas", psichologijos įvadas humanitarams tiksliai turėjo būt... Žodžiu, sėkmės ir džiugu, kad traukia mokytojaut
QUOTE(Sazha @ 2012 12 05, 02:12)
Labas, žiūriu, kad tyla užsitęsė tai atsakysiu "iš savo varpinės".
PRAKTIŠKAI tai reiktų tiesiog siūlytis į darbą ten, kur jį siūlo ir vietoj klausti, ar ne kliūtis, kad pedagogo kvalifikacijos neturite (kol kas, tarkim ), nes mokyklose dabar anglų kalbos moko, atsiprašau, bet kas - ir vos ne daugeliu atveju - žmonės, kurie pačią kalbą pakankamai prastai moka, nors neretai yra net mokytojai metodininkai. Tai protingas direktorius mieliau priims dirbti profą kalbininką, o ne profą pedagogą mokyt to, ko jis nemoka. Ne faktas, kad taip ir būna...
Jei norėtumėt mokytis ir tapt "pilnateise" pedagoge - nuo ko, beje, priklauso ir alga mokykloje, tai reiktų pasidomėt, ką tokiems žmonėms siūlo Vilniaus buvęs Pedagoginis ir Šiaulių buvęs Pedagoginis (žvilgtelkit čia). VU tokia "perkvalifikavimu" vadinta programa buvo eilę metų, bet kaip tik dabar uždarinėjama.
O kas yra "pedagoginę kvalifikaciją turintis", apibrėžiama taip:
Įgyvendinant Švietimo įstatymo 2, 48, 69 straipsnių pakeitimo įstatymo 4 straipsnio nuostatas, kad mokytojai, neturintys pedagogo kvalifikacijos, privalo ją įgyti per 2 metus, paaiškiname, kad papildytame Apraše pedagogo kvalifikaciją turinčiais pripažįstami:
1.pagal 3.4 punktą asmenys, turintys aukštesnįjį (specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 m.) išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 320 valandų (8 kreditai) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 8 metų pedagoginio darbo stažą;
2.pagal 3.5 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 240 valandų (6 kreditų) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 6 metų pedagoginio darbo stažą;
3.pagal 3.9 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, studijuojantys pedagoginėse studijose ir išklausęs bent pusę jų apimties, t.y. 800 valandų (20 kreditų) pedagogikos, psichologijos ar dalyko didaktikos kursų.
Tai teoriškai galima tuos šešis kreditėlius pamažu ir susikaupt, kelis kursus pedagogikos paskaitų išklausius ir išlaikius egzaminus... Gal, diplomą peržiūrėjus, net kažką jau atrasit, kas gali būt užskaityta kaip pedagogikos, psichologijos, dalyko didaktikos disciplinos - pvz., gal buvo koks dalykas "Anglų kalbos mokymas", psichologijos įvadas humanitarams tiksliai turėjo būt... Žodžiu, sėkmės ir džiugu, kad traukia mokytojaut
PRAKTIŠKAI tai reiktų tiesiog siūlytis į darbą ten, kur jį siūlo ir vietoj klausti, ar ne kliūtis, kad pedagogo kvalifikacijos neturite (kol kas, tarkim ), nes mokyklose dabar anglų kalbos moko, atsiprašau, bet kas - ir vos ne daugeliu atveju - žmonės, kurie pačią kalbą pakankamai prastai moka, nors neretai yra net mokytojai metodininkai. Tai protingas direktorius mieliau priims dirbti profą kalbininką, o ne profą pedagogą mokyt to, ko jis nemoka. Ne faktas, kad taip ir būna...
Jei norėtumėt mokytis ir tapt "pilnateise" pedagoge - nuo ko, beje, priklauso ir alga mokykloje, tai reiktų pasidomėt, ką tokiems žmonėms siūlo Vilniaus buvęs Pedagoginis ir Šiaulių buvęs Pedagoginis (žvilgtelkit čia). VU tokia "perkvalifikavimu" vadinta programa buvo eilę metų, bet kaip tik dabar uždarinėjama.
O kas yra "pedagoginę kvalifikaciją turintis", apibrėžiama taip:
Įgyvendinant Švietimo įstatymo 2, 48, 69 straipsnių pakeitimo įstatymo 4 straipsnio nuostatas, kad mokytojai, neturintys pedagogo kvalifikacijos, privalo ją įgyti per 2 metus, paaiškiname, kad papildytame Apraše pedagogo kvalifikaciją turinčiais pripažįstami:
1.pagal 3.4 punktą asmenys, turintys aukštesnįjį (specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 m.) išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 320 valandų (8 kreditai) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 8 metų pedagoginio darbo stažą;
2.pagal 3.5 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, išklausę ne mažiau kaip 240 valandų (6 kreditų) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintys ne mažesnį kaip 6 metų pedagoginio darbo stažą;
3.pagal 3.9 punktą asmenys, turintys aukštąjį išsilavinimą, studijuojantys pedagoginėse studijose ir išklausęs bent pusę jų apimties, t.y. 800 valandų (20 kreditų) pedagogikos, psichologijos ar dalyko didaktikos kursų.
Tai teoriškai galima tuos šešis kreditėlius pamažu ir susikaupt, kelis kursus pedagogikos paskaitų išklausius ir išlaikius egzaminus... Gal, diplomą peržiūrėjus, net kažką jau atrasit, kas gali būt užskaityta kaip pedagogikos, psichologijos, dalyko didaktikos disciplinos - pvz., gal buvo koks dalykas "Anglų kalbos mokymas", psichologijos įvadas humanitarams tiksliai turėjo būt... Žodžiu, sėkmės ir džiugu, kad traukia mokytojaut
Labai labai aciu.pakelet nuotaika:-) nes galvojau kad mazai sansu o cia mano svajone, kiek teko mokytojaut vaikams (tiesa tik privaciai arba praktikos metu) - malonumas, 100% save realizuoju jei taip galima butu issireiksti. As studiju uzsienyje metais turejau metodologija, gal ir uzskaitytu..