QUOTE(arkadija @ 2012 09 13, 10:34)
Aciu Oliukei uz naudinga info pirmame puslapyje

, jos deka padariau uzsakyma is javari.de.
Tik dabar kilo klausimu: prie kai kuriu batu uzsakymo informacijoje yra irasas, kad preke nesiunciama uz Vokietijos ribu. Tai tokiu tikrai neissius? As norejau pabandyti ir paziureti, ar duos padaryti uzsakyma, kai krepselyje yra tokiu batu, kuriu nesiuncia. Uzsakyma prieme, nors korteleje tiek pinigu nera (norejau gi tik pabandyti), nieko ir nenurase. Ar kur nors matosi uzsakymo statusas, pvz, neapmoketas, apmoketas... Keista, kad jokio perspejimo apie lesu trukuma nebuvo, verciau su google kiekviena ielute ir issokusia zinute.
Ir kaip dabar pasielgti: papildyti kortele ir vadovautis instrukcija ''Problemos dėl apmokėjimo'' is pirmo puslapio? Jeigu nurasys visa suma, o po to keliu poru neissius, nes ne i Vokietija?
Buciau labai dekinga uz pagalba
Galima siųsti ir už Vokietijos ribų, googlas ne taip verčia, jau ne kartą apie tai rašėm, o dėl pinigų kortelėje trūkumo - turit gauti pranešimą tikriausiai, kad problemos, o jau tada tas problemas tvarkysit kaip norėsit. Jie niekada iš karto netikrina, ar yra kortelėje pinigų, rezervuoja vėliau ir jei pamato, kad kažkas ne taip, praneša. Nors gal galit, kadangi pati apie tai žinot, ir papildyti kortelę dabar, matys kad jau suma yra ir bus OK.