Dabar grynai mano asmeninė nuomonė:
QUOTE(mitiene @ 2012 10 31, 12:45)
1. Stai keli pvz.: visi vaikai susodinami rateliu klausytis pasakos.S labai jas megsta,bet neseda salia vaiku.manau,kad mokytoja (kuri su juo buna asmeniskai) galetu paimti knygute ir atskirai jam paskaitytu.Net jei jis tuo metu zaistu su zemelapiu ar traukinuku,jis girdetu viska.taciau mokytoja pasako,kad S nenprejo buti salia vaiku,tai jis tuo metu buvo nuvestas zaisti vienas smelio dezeje.
2. Visi vaikai mokinasi rasyti kelias raides (S raso jau seniai ir anglu ir lietuviska abecele),bet S nenorejo sedeti kartu su vaikais ir mokytoja ideda pratybu lapeli su tom raidelem jaj i portfeliuka,kad namie parasytu.Namuose jis turi daugybe tokiu uzduoteliu ir noriai jas raso,tad mano prasymas mokytojai,kad leistu jam sedeti vienam atskirai ir zaidimo forma paaiskintu kad stai reikia parasyti.Taciau jis vel nuvedamas i kita patalpele atskirta zema siena ir jam duodamas koks nors uzsiemimas zaisti,kad tik netrukdytu klases vaikams.taip as suprantu,kad yra svarbu,kad nekentetu kiti vaikuciai,bet yra priejimas ir prie S,kad jis daryti ta pacia uzduoti,tik ne prie bendro stalo,o atskirai su savo mokytoja.
3. Yra fizinio pamokeles.S nesileidzia buti perrengiamas,tai jam isvis neleidzia sprtuoti,Taciau as manau,kad jis gali zaisti gaudynes ar su kamuoliu ir budamas neperrengtas.
4. Early learning pagalbinikes mokino mokytojas,kad is pradziu rodant paveiksleius,kad kai reikia gristi i mokykla is kiemo,S suprastu,kad varpelis reiskia grizimo laika atgal i mokykla.Bet mokytojos net nera pabandziusios ji vest i kiema jau pasake,kad joms panasu,kad S neklausys ir neleidzia jo.
5. tai as ir manau,kad jei jis turi asmenine mokytoja,kuri net nesistengia jo uzimti individualiai tik nuveda nuosaliai ir kasdiena sodina i smelio deze,tikrai jokiu rezultatu negaus.Suprantu,kad didelis pergyvenimas del kitu vaikuciu ramybes.taciau zinant kiek daug ir su kokiu susidomejimu S gali ir mokosi,kuomet jis tai daro pateikiant graziai ,zaidimo formoje ,tai as ir prasau ,kad nors pasistengtu ji ijungt i klases veikla,tik labiau pritaikant asmeniskai.
2. Visi vaikai mokinasi rasyti kelias raides (S raso jau seniai ir anglu ir lietuviska abecele),bet S nenorejo sedeti kartu su vaikais ir mokytoja ideda pratybu lapeli su tom raidelem jaj i portfeliuka,kad namie parasytu.Namuose jis turi daugybe tokiu uzduoteliu ir noriai jas raso,tad mano prasymas mokytojai,kad leistu jam sedeti vienam atskirai ir zaidimo forma paaiskintu kad stai reikia parasyti.Taciau jis vel nuvedamas i kita patalpele atskirta zema siena ir jam duodamas koks nors uzsiemimas zaisti,kad tik netrukdytu klases vaikams.taip as suprantu,kad yra svarbu,kad nekentetu kiti vaikuciai,bet yra priejimas ir prie S,kad jis daryti ta pacia uzduoti,tik ne prie bendro stalo,o atskirai su savo mokytoja.
3. Yra fizinio pamokeles.S nesileidzia buti perrengiamas,tai jam isvis neleidzia sprtuoti,Taciau as manau,kad jis gali zaisti gaudynes ar su kamuoliu ir budamas neperrengtas.
4. Early learning pagalbinikes mokino mokytojas,kad is pradziu rodant paveiksleius,kad kai reikia gristi i mokykla is kiemo,S suprastu,kad varpelis reiskia grizimo laika atgal i mokykla.Bet mokytojos net nera pabandziusios ji vest i kiema jau pasake,kad joms panasu,kad S neklausys ir neleidzia jo.
5. tai as ir manau,kad jei jis turi asmenine mokytoja,kuri net nesistengia jo uzimti individualiai tik nuveda nuosaliai ir kasdiena sodina i smelio deze,tikrai jokiu rezultatu negaus.Suprantu,kad didelis pergyvenimas del kitu vaikuciu ramybes.taciau zinant kiek daug ir su kokiu susidomejimu S gali ir mokosi,kuomet jis tai daro pateikiant graziai ,zaidimo formoje ,tai as ir prasau ,kad nors pasistengtu ji ijungt i klases veikla,tik labiau pritaikant asmeniskai.
1. O ką sako S?
2. Kaip suprantu, rašyti nenori, pats S. Todėl jie jo ir klausosi, kad jam nesukelti priepuolių. Šiuo atveju, jums namuose, reikia jam į galvą "pakalti", kad gal taip ir anaip, su vaikais rašyti, būt smagu ir visa kita. Kaip, taip švelniai iš abiejų pusių, gal ir nulaužtumėt užsispyrėlį.
3. O, ką jis tuo metu daro? Maniškis irgi nesutinka persirengti. Anksčiau būdavo, kad išvis nevesdavo į fizinio pamokas. Dabar, pasiekėm, tai, kad privalo būti salėje. Nori-nenori, - būti privalai. Persirengti, beje, nebūtina. Kai jau jis ten būna, tada žiūrėk į fizinio pamokos galą, ir jis užsimano kokį kulverstį padaryti. Ai, tiesa, dar jau pasiekėm, kad plimsolus užsimautų

4. O ką sako S apie varpelį? Kas nors jam paaiškino apie tai? Šiaip, idėja manau gera.
5. O pagalbinė mokytoja mokyklos darbuotoja? Na, aš jums telefonu sakiau, kad esu mačiusi, kaip tos mokytojos dirba, ir jų darbas yra vaiką tiesiog laikyti už pavadėlio, kad neskriaustų kitų ir viskas. Taip, saugumas čia pirmiausiai. Deja.