QUOTE(maliukas @ 2012 11 29, 16:25)
Taigi, kad pritaiko tas žinias kai jam reikia, žaibiškai. Kai turi savo pinigų nori kažką nusipirkti, kiek turi likti akimirksniu susiskaičiuoja. O pabandyk klasėje uždavinį apie autobuso bilietus tada tie patys veiksmai tokie nesuprantami, žvilgsnis kažkur nuslydęs, viskas iš šono atrodo beviltiška...
Turėtų būti individualus darbas, bet kaip to pasiekti?
Iš tikrųjų mums pasisekė sutikti tikrai labai puikių logopedų ir spec. pedagogų kurie daug dirbo ir dirba su mano vaiku.
O tam vaikui kur dzin, gal jis tik taip iš šono atrodo, (gink dieve nežinau).
Turėtų būti individualus darbas, bet kaip to pasiekti?
Iš tikrųjų mums pasisekė sutikti tikrai labai puikių logopedų ir spec. pedagogų kurie daug dirbo ir dirba su mano vaiku.
O tam vaikui kur dzin, gal jis tik taip iš šono atrodo, (gink dieve nežinau).
tai su logopedais ir spec pedagogais - daznai darbas yra individualus, todel ir atrodo kad daugiau stengias, be to jie mokomi dirbti su spec poreikiu turinciais vaikais... O mokytoju - kita darbo specifika, jie turi VISA klase, o jei dar ne spec mokykloje - toje klaseje 25 mokiniai - kaip dirbt su tokiu vaikuciu?
nu nesakau kad vaikas kaltas - kad jam dzin, gal jam tiesiog nesuprantama, nesuvokiama, per sunku - o kai nieko nesupranta - pradeda nuobodziaut, zek, papultumet i koki seminara kinijoje, be vertejo - po keliu minuciu pradesit nosi krapstyt ir varnas saudyt?
