QUOTE(mitiene @ 2013 01 03, 09:11)
s klaseje dirba mokytoja ir mokytojos padejeja. s turi atskira savo priziuretoja. ..9 sausio turesiu isvadas ir pasiulimus del s ugdymo planu. po triju val. susirinkimo pries kaledas mums siuloma didesne pagalba. del incidentu paviesinimo per sias atostogas daugiau tarnybu pradejo tirti ir aiskintis tikraja situacija. tad kol kas lieka laukti sio menesio vidurio. kol kas paprase laukti.
nu as kalbejau apie situacija LT bendrojo lavinimo istaigose

QUOTE(maliukas @ 2013 01 03, 09:49)
Man atrodo, kad čia kalbama apie žmoniškumą, supratimą apie elgesio sutrikimus. o ne apie valandų skaičių. Nes jau užknisa, kai mokykla reklamuojasi, pas mus mokosi tokie vaikai ar kitokie, o mokytojai neturi žinių apie elgesio sutrikimus, matuoja vaikus pagal vieną kurpalį.
Nesakau, kad čia mokytojų ar specialistų darbo valandų, bet aplamai neįgalių vaikų integracijos į mokyklas problema.
Nesakau, kad čia mokytojų ar specialistų darbo valandų, bet aplamai neįgalių vaikų integracijos į mokyklas problema.
zmogiskumas, tolerancija ir pan nera beribiai... Jei vienas (o daznai buna keli) vaikas dezorganizuoja visos klases, grupes veikla - jis pamazu blesta... Apie valandas - tenorejau pasakyt - kad su tokiais vaikais dazniausiai dirbant individualiai nekyla absoliuciai jokiu problemu, bet tas individualus darbas ribojamas 2-3 pusvalandziais per savaite (bendrojoje istaigoje) - ir dazniausiai skundziamasi ne specialistu darbu, o darbu grupeje, klaseje...
Mokyklos priima, privalo priimti visokius mokinius (jei jie neturi Vidutinio ar didesnio PA) - mokykloms, mazejant mokiniu skaiciui - ju truksta - tad jie saukia, reklamuoja, kad priima, suteikia pagalba - bet ar nuo to klasese maziau mokiniu? ar nuo to mokytojams lengviau? Mokytojai kad ir turi ziniu ir supranta kaip reiketu dirbt su tokiu vaiku - bet tai nera realu, kai klaseje ju 30, tad tos zinios daznai ir telieka ziniomis... Dar darzeliuose situacija kitokia - ju nemazai yra specializuotu - kad ir logopediniai, kur vaikai kazkiek atskiriami, ju maziau grupeje, paprasciau dirbti - bet mokyklos - tai totaliai - arba jau ryskiai spec, arba bendrojo. Tu spec daznai teveliai labai bijo, o bendrojo lavinimo - nepajegi susidorot su situacija...
Taip, su ta integracija manau sudetinga situacija, nes su elgesio ir emociju problemom vaikai nei patys mokos kolektyve, nei kitiems duoda, o spec pagalbos kabinete - mazoka tu keliu valandu, jiems praktiskai turetu buti individualus darbas nuolat, norint, kad jie mokytus, bet kokia tada integracija? Manau norint viska suderint - tevai turetu imtis didesnes atsakomybes uz vaiku lavinima, i mokykla vaikas vedamas tik del socializacijos - o spec pamoku metu - jau vyksta realus jo lavinimas, kadangi tu pamoku mazai - tai turetu buti tesiama namie, bet taip zenkliai tesiama. Juk vaikas per diena turi 5-6 pamokas, kuriu metu beveik nieko negauna realiai, ir 1 spec pamoka, vadinas namie su juo turetu buti dirbama likusios 4-5
