QUOTE(Superduktė @ 2012 10 10, 14:21)
pavaras perjunginėjant vadovaujatės tahometru (kai užkyla iki 20) ar speedometru, pagal greitį?
QUOTE(Everquens @ 2012 10 10, 15:59)
dėl apsukų ar dažniausiai vadovaujuosi tuo, kaip dirba variklis, jaučiasi, kai prašo kitos pavaros
Pradžioje tai pagal tachometrą viską žiūri. Paskui isimeni ir greičius, ties kuriais geriausia perjunginėti pavaras. Nors įkalnėje ar nuokalneje tą greitį, ties kuriuo reikia perjunti pavarą, rasti gana sudėtinga. Paskui ir pagal variklio darbą išmoksti tą pajausti. Kai jau jaučiasi toks įtemptas, žemas virpėjimas, reiškia variklis jau reikalauja kitos pavaros.
QUOTE(Superduktė @ 2012 10 10, 14:21)
ir gal galit aprašyti techniką su ta gyvatėle atbuliniu kaip važiuot
QUOTE(Everquens @ 2012 10 10, 15:59)
kai privažiuoji galiniu ratu prie jo susuki vairą
Va, šitas labai svarbu. Reikia nusireguliuoti veidrodėlius taip, kad matytus kur yra mašinos galiniai ratai. Ir kaip sakė Everquens, reikia žinoti į ką tiksliai žiūrėti šoniniuose veidrodėliuose.
QUOTE(Fera82 @ 2012 10 10, 11:58)
O kokias jus batais mokinates? Maniau platforma bus patogu. svarbu ne kulnas, o pasirodo klydau labai.
QUOTE(pirasa @ 2012 10 10, 12:49)
Batu as irgi niekai neatitaikau. Su kedais nepatogu, ilgaauliai siandien irgi netiko.As kaip zadejau bandyti su platforma.
Paieškok kedų su plonu, lygiu padu. Ne tų kinietiškų plastmasinių.
Aš labai sėkmingai išlaikiau egzaminą su finizio sportbačiais su išimtu padu.
Pagal patogumą, tai sakyčiau patogiausia yra vairuoti su:
1 vieta. Basomis
2 vieta. Su baleto šokių bateliais
3 vieta. Sportbačiai be pado
Galima su kulniukais, bet tada kitaip reikia spausti tuos pedalus. Su čiurna tada reikia dirbti. Kulniukas visą laiką stovi nedudėdamas, toje pačioje vietoje.