Ot, zinok susinervinau Aviada1, vakar rasem pirma testa, isasikinau pries tai, o paskui pasakiau, kad manes nieko nebeklausinekit, skaitykit ir rasykit.
Nu patikek manim
Rankos pradejo kilt gal po minutes
Mano atsakymas buvo : JUsu testas, as isaiskinau, juusm buvo aisku, manes neklausiat.
Rezultate : vienas A
nes...........daugiau kaip puse klases nesugebejo isiskaityti i uzduoties reiaklavima (kur e-ė ir balses priebalses zymet), o dar viemnas priejes pareiske--kodel jus uz 4 uzduoti nedavet ne vienos pupos (kur reikejo balses ir prieb pazymet), as gi zodzius parasiau
Ir dar as turiu aiskintis??? Kad taip yra testu sudarytoju vertinimas tos uzduoties sudarytas???
[/quote]
Manau, kad rašyti testus, reikia labai labai mokytis
.Skaitau užduotį.Viena dalis virš teksto, kita užduoties dalis po tekstu.tai gana sudėtinga, todėl mokomės atliktą užduoties sąlygą nusibraukti. Tokiu būdu atkreipiamas dėmesys į pačią užduoties sąlygą
. Kai visos užduotys perskaitytos, prasideda savarankiškas darbas. Kiekvienas vaikas gali tyliai ateiti pas mokytoją, jeigu reikia užduotį perskaityti dar kartą.
Juk perskaityti ir suvokti, ko iš tavęs nori, nelengva.Baigus darbą testai surenkami, o tiems, kurie nori leidžiu dar padirbėti.Kitą pamoką analizuojam. Kam pavyko atlikti visas užduotis, kodėl nepavyko, ką praleido, kodėl praleido ir t.t.Labal smulkiai.O kitą pampką rašom to pačio testo antrą variantą...ir vėl viskas iš pradžių
.Palyginam , kaip sekęžėsi antras testas, ar pavyko pastebėti ir atlikti daugiau užduočių, testų pabaigoj, diagramoj leidžiu įsirašyti geresnį rezultatą(beveik visi pasigerino
). Ir vistiek dar nesitikiu, kad sekantis testas eisis kaip iš pypkės:)Dirbsim, mokysimės atidumo, įsigilinimo ir...tikėsimės, kad metų pabaigoj viskas bus gerai
Vertinimas:
Mes vertinam taip:
20-19 pupų "Atitinka A. lygio požymius",
18-16 pupų "Atitinka P. lygio požymius",
15-10 pupos "Atitinka Pt. lygio požymius"
9 -1,dar mažiau pupų rašom "Neatitinka Pt. lygio požymių".