QUOTE(Milao @ 2015 08 06, 22:27)
Pasveria prieš cinkuojant, pasveria po, ir visiem dzin ar storiau apcinkuotas paviršius, ar pribėgo į vidų pro skylutes. Moki už priaugintus kg.
Išsiaiškinau kaip yra iš tiesų. Už jokį priauginto cinko svorį mokėti nereikia. Mokama už metalo, kurį nardina į cinką, kilogramus. Mano tvora svers apie 3 tonas, todėl mokėjimas bus už 3000 kg ir visai ne už priauginto cinko svorį.
Papildyta:
QUOTE(Milao @ 2015 08 06, 22:27)
Reikalingos. Technologinės. Ir jos turi būti ne bet kur, o cinkuotojams tinkamose vietose.
Pasirodo, kad viskas labai paprasta. Skylės reikalingos tam, kad tvoros segmentas/vamzdis panirtų į cinko vonią. Pasirodo, kad be skylių tvoros segmentas plaukiotų viršuje kaip virš vandens plaukioja tuščias užsuktas plastikinis buteliukas. Dėl tų skylių vamzdis dar papildomai ir nemokamai nucinkuojamas ir iš vidaus.
Papildyta:
Man gal tik keistai nuskambėjo Lietuvos cinkuotojų aiškinimas, kad latvių taikomas pasyvacijos metodas nėra reikalingas. Jis atsieit labiau suteikia psichologinę ramybę nei duoda realios naudos.
Pasak lietuvių, reikia tik nucinkuotą tvorą iš karto dažyti ir būtinai milteliniu būdu ir tokia tvora be vargo stovės.
Todėl šiek tiek pasimečiau: jei darysiu tokią tvorą, cinkuoti Lietuvoje ar vežti į Latviją. Lietuvoje (Vilniuje) būtų pigiau. Tik klausimas ar ta pasyvacija duoda naudos ar nelabai.
Be to šiek tiek neramina ir skylės, kurias reikia daryti, jei tvorą nori cinkuoti. Jų mano tvoroje reikia padaryti net 1000 vienetų. Ilgas ir tikriausiai dar nepigus darbas. O ir tos skylės negražiai atrodo.
Vilniuje apžiūrėjau dar vieną tokią tvorą. Kaip ir pirma ši tvora buvo be skylučių. Vadinasi abi tvoros necinkuotos, o tik smėliuotos, gruntuotos ir dažytos. Tiesa, vienos tvoros segmentas įbetonuotas į rostverką, o kitos - pritvirtintas virš rostverko. Čia yra keli pavyzdžiai kaip atrodo virš rostverko pritvirtintas segmentas. Man asmeniškai negražu. Patinka tik į rostverką įbetonuotas segmentas. Bet pritvirtinta virš rostverko gali bet kada nuimti ir nuvežti į gamyklą perdažyti ar visą segmentą pakeisti nauju. Įbetonuotos taip lengvai nepakeisi.