Aš šioje mokykloje mokiausi trejus metus, ją ir baigiau. Atsiliepimų turiu visokiausių. Visų pirma, akademine puse mokykla

- dėl to į ją ir perėjau, kai supratau, jog kita mokykla (beje, taip pat gimnazija) tikrai manęs neparuoš baigiamiesiems. Iš tiesų, visi dalykai dėstomi puikiai ir stipriai. Kadangi galėjau palyginti dvi mokyklas, tai manau, kad ne veltui taip sakau.

Per pirmus atėjimo metus turėjau vytis kone visus dalykus. Užtat dvyliktoj klasėj nereikėjo korepetitorių (na, tik vienos, ir tai simboliškai - tik tam, kad gaučiau geriausią rezultatą iš egzamino), o išlaikiau egzaminus geriau nei buvę bendraklasiai, per visą dvyliktą klasę mėtę pinigus ir mokęsi papildomai. Sutikau daug nuostabių mokytojų: turėjau

auklėtoją ir kitus

Tokie tad "moksliniai" pastebėjimai.
Kita medalio pusė - mokiniai. Kadangi atėjau vėlai, jau buvo susiformavusios bendruomenės (nežinau, kaip bus 7-okei - gal geriau) ir savi rateliai. Pritapti buvo nežmoniškai sunku, o taip nuoširdžiai niekada ir nepritapau, po baigimo beveik nebendrauju su buvusiais bendramoksliais. Nesakau, kad visi ten besimokantys "pasikėlę" - anaiptol ne, tačiau perėjus iš šiltos, jaukios klasės, skirtumas jautėsi. Antra vertus, aš nelabai ir veržiausi į artimas draugystes, tad gal nederėtų kritikuoti. Iš esmės man mokykla buvo skirta, kad suteiktų žinių, o ne malonaus bendravimo.
Mitai ir teisybė (bent jau maniškė versija) apie šią mokyklą:
Pasikėlusių mokytojų nepamenu, man visi buvo labai geri ir žmoniški, visuomet pasirengę padėti ir paaiškinti;
Pasikėlę vaikai - yra yra, tačiau vėlgi galbūt mergaitei geriau seksis prisitaikyti;
Korupcija - na, ji egzistuoja. Girdėjau, kad į mokyklą ir priimama per pinigus. Bet aš nieko niekada nedaviau, ir nereikėjo

Nors mano gyv. vieta irgi ne prie tos mokyklos. Manau, čia labiau nuo mokinių ar jų tėvų savimonės priklauso - jei linkę problemas spręsti tokiu būdu, tai taip ir daro... Bet su kokiais nors "pageidavimais" iš mokytojų nesusidūriau.
Dar dėl priėmimo - apie kyšius jau pasakiau. Anglų k. testo man laikyti nereikėjo, nes atsinešiau pažymių knygelę, o pažymiai geri buvo.

Bet, girdėjau, penktokai tai visi laiko. Tačiau kad būtų beprotiškai sunkus, nesu tikra... O kokioj mokykloj dabar mokotės? Čia turėtų įtakos ir priimant, ir testą laikant.
Krūviai mokymosi tikrai dideli - nieko nepridursiu. Jei stengiesi, tikrai su viskuo įmanoma susidoroti.
Dėl dėstymo anglų kalba, tai būsimieji aštuntokai buvo pirmieji, tą patyrę. Visų pirma, iš penkių laidos klasių anglakalbių yra tik dvi: a ir b. Juos sudėsto pagal stojamojo testuko rezultatus. Tas dėstymas anglų k. tai šiek tiek išpūstas burbulas, nes ne visi ne anglų k. mokytojai gerai išmano šią kalba - todėl kai kada vaikams pateikia tik atitinkamus terminus anglų kalba. Tačiau kai kurie ir dėsto savo dalykus angliškai. Kiek teko bendrauti su tokių klasių mokinukais (o teko gana nemažai), jiems iš pradžių buvo sunkoka prisitaikyti, bet dabar (t.y. 7os kl. pabaigoj) jie čiauška angliškai tokiais žodžiais, kurių kai kuriuos aš tik dvyliktoj kl. sužinojau. Žodžiu, apie šią programą galiu tik teigiamai atsiliepti. Tačiau juk galima mergytę pervesti į normalią neanglakalbių klasę, ir viskas puiku.

Tai turbūt tiek... bet parašykit daugiau apie savo mergytę. Kaip jai sekasi, ar gerai mokosi, kokioj dabar mokykloj. Tada galima daugiau pakalbėti.