Visai netikėtai radau šią temą. Sudomino. Jei atvirai, tai pirmiausiai išsiaiškinau vietą ir kainą

Vieta mums nepatogi, kaina - net labai nedidelė, palyginus su kitom privačiom mokyklom.
Užkabino mokymosi sistemos pateikimas. Sūnus lanko privačią pradinę mokyklą, ji irgi skelbėsi kaip orientuota į vaiką kaip į asmenybę, atsižvelgianti į individualius vaiko poreikius bei galimybes ir t.t. ir t.t. Taip, ji, palyginus su valstybine, turi išties nemažai privalumų, bet... Realiai - tai mokykla, besivadovaujanti mums įprasta sistema, niveliuojanti, įrėminanti. Pavyzdėlis: sūnus kelinti metai lanko gan stiprią muzikos mokyklą, taigi, savo mokyklos muzikos pamokos jam nuobodžios, nes tai, ką mokosi jo klasiokai, jis senai praėjęs, jie dar tik mokosi rašyti natas, o jis jau rašo diktantus. Natūralu, kad išsėdėti, išlaikyti dėmesį tose pamokose jam sunku. Kalbėjau su mokytoja, siūliau du variantus- jis visai nelanko muzikos pamokų, į mokyklą ateša pažymą, kad muzikos mokosi kitur; arba, mokytoja jam individualiai užduoda ką nors sunkesnio - pvz., bet ką iš vyresnių klasių medžiagos. Atsakymas buvo toks - vaikas nelankyti pamokos negali, ką jis darys tuo metu (pamokas ruoš, knygą skaitys - neįtikino), o specialiai ką nors užduoti mokytoja nenori, nes jai būtų per daug darbo ir vargo ("kaip čia, dar specialiai turėsiu ruoštis dėl jo vieno"). Rezultate, vaikas periodiškai gauna papeikimus iš muz.mokytojos, aš jam kalu, kad "klausytų ir tyliai sėdėtų".
Dabar - keletas klausimų. Gal neįsiskaičiau ir atsakymai jau buvo paminėti temoje, bet būčiau dėkinga, jei primintumėt. Nelabai ką žinau apie netradicinio ugdymo sistemą

.
- mokykla pradinė ar vidurinė?
- po mokyklos visi stos į tradicinio tipo aukštąsias mokyklas ar gimnazijas - ar nebus šią mokyklą baigę vaikai tam tikra prasme "atsilikę", nepraėję kažkokios privalomos medžiagos, ar nenukentės jų balai per stojamuosius?
-ar sistema panaši į Valdorfo?