QUOTE(Kriiste @ 2013 02 03, 20:52)
nu as su saviske ta dariau biski kitaip - mes mokemes ne kad ranku reikia eit plautis - bet kam ta reikia daryt - kad jos nesvarios ir reikia nuplaut (po wc, pries valgi, gryzus is kiemo) - pirma paziurek kokios jos nesvarios - o paskui ka reikia daryt, kad taip nebutu... Ir kai jau moka pamatyt kad jos nesvarios ir zino ka reikia daryt - mokemes klaust - kur ta daryt...
Aisku vaiko suvokimo lygis skirias, bet savo aukletinius irgi siuo principu mokau - ko tu nori? nori gerti? sakyk - noriu gerti - ir tik tada rodau kur ir kaip to pasiimti, o jei neranda - kaip paprasyti... Ko tu nori? sysiu? kaku? pasakyk - noriu sysiu - ir tada rodau kur nueiti, kai jau zino kur - uztenka ranka ar pirstu parodyt ir pasakyt jau eik - bet visad papraso (kurie gali paprasyt - kiti su pampersais

)
Na cia jau arciau klasikiniam mokinimui, o zinoma jis irgi geras. Bet tik tada, jei vaikas turi kalbos suvokima. Na nes pati parasei, kad 'skirtingas vaiku suvokimo laipsinis'.
O kitam autistui tavo pavyzdys gali ir netikt, arba tiksliau-tikt ne visiems autistams, nes kitiems tos nesvarios rankos yra giliai dzin, nes jie neturi priezasties-pasekmes rysio (na nespranta, kad nesvarios rankos blogai, nes nuo to gali susirgt ir tt ir pan). Uztat tas gali buti idiegiama mano minetu budu-na tiesiog, kaip butinybe, neisvengiamybe, kad tai daryti reikia ( o kas belieka, jei vaikas negali suprasti 'del ko tai daryti reikia'). Bet tikra tiesa, kad autistai skirtingi, ir sitas tikrai gali tik ne visiems....
CP-i tavo klausima atsakymu neturiu, nes mano vaikas neturi jokiu fobiju, uztat nezinau, ka darytu aba joms esant.;-)