Įkraunama...
Įkraunama...

Dyzelinis ar benzininis/dujinis

QUOTE(pikkolo @ 2015 04 20, 08:57)
Labiausiai priklauso nuo auto naujumo ir kubaturos/galingumo. Nusipirk galinga benzina ir mieste bus laaabai brangu vazinet.
Ir nuo mašinos dydžio. Mažoms mašinoms labai didelio išlaidų skirtumo nepajusi dėl kūro rūšies, bet jeigu mašina didelė, ar netgi koks džipas, tai benzinu tokį arklį prigirdyti bus brangu. Kad dyzelinių mašinų išlaikymas brangesnis, tai jau pasenęs mitas. Šiuolakinės benzininės mašinos ne ką mažiau sudėtingos nei dyzelinės. Važinėju dyzeline mašina jau aštunti melai ir nereikėjo brangiau mokėti už jos remontą todėl, kad ji dyzelinė. Detalės kurias tenka keisti yra vienodos ir dyzeliams ir benzinu varomoms mašinoms. Čia nereiškia, kad aš pasisakau už dyzelius, bet prieš benziną ar dujas. Viso kuro rūšys yra geros. Dujomis važinėjau devynerius metus ir dujų įranga negedo, bet buvo kita problema. Laiks nuo laiko pavažinėjus mašina imdavo preštėti ir skaudėti gerklę. Persėdus į dyzelį tai nepasikartojo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 21 balandžio 2015 - 11:00
ir koks tas automobilis dyzelinis, kelintų metų, kokia rida ir koks variklis? baisiai įdomu, kokiam dyzeliui per aštuonis metus nieko daryt specifiško nereikėjo.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 04 21, 17:07)
ir koks tas automobilis dyzelinis, kelintų metų, kokia rida ir koks variklis? baisiai įdomu, kokiam dyzeliui per aštuonis metus nieko daryt specifiško nereikėjo.

Man irgi idomu, nes specifiniu skirtumu tikrai yra drinks_cheers.gif Nebet tai buvo visiskai nauja masina... g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 22 balandžio 2015 - 10:58
QUOTE(džu @ 2015 04 21, 16:07)
ir koks tas automobilis dyzelinis, kelintų metų, kokia rida ir koks variklis? baisiai įdomu, kokiam dyzeliui per aštuonis metus nieko daryt specifiško nereikėjo.

Peugeot 406 HDi, 80 kW, 1999 m.
Rida šiuo metu 269000 km. Kokia tikra rida vienas Dievas težino. smile.gif
Kai įsigyjau rida rodė 173000 km.
Aš su šia mašina nuvažiavau 96000 km.

Įsigyjau 2008 m. metų pavasarį, tad jau aštunti metai važinėju.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 27 balandžio 2015 - 16:59
į vidų neįlįsi, kitam ir su padususia turba normaliai važiuojasi, šiaip sunku patikėt. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 04 28, 11:40)
į vidų neįlįsi, kitam ir su padususia turba normaliai važiuojasi,  šiaip sunku patikėt. smile.gif

Viskas prižiūrima ir laiku keičiama, todėl tarp savo amžiaus senučių, maniškė atrodo ir elgiasi kaip dama. Nuo 2011 m. pradėjau detaliai užsirašinėti visas išlaidas eksplotacijai ir remontui, išskyrūs kurą, langų skystį, draudimą, gesintuvus, T. A. Per metus viudutiniškai išeina apie 2000 Lt., kartais ir mažiau. Šiais metais jau 1000 Lt. išleidau: duslintuvo dalių keitimas, naujos vasarinės padangos, kelios važiuoklės detalės, kelios lemputės. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 28 balandžio 2015 - 12:10
QUOTE(Dešimtukas @ 2015 04 28, 13:02)
Viskas prižiūrima ir laiku keičiama, todėl tarp savo amžiaus senučių, maniškė atrodo ir elgiasi kaip dama. Nuo 2011 m. pradėjau detaliai užsirašinėti visas išlaidas eksplotacijai ir remontui, išskyrūs kurą, langų skystį, draudimą, gesintuvus, T. A. Per metus viudutiniškai išeina apie 2000 Lt., kartais ir mažiau. Šiais metais jau 1000 Lt. išleidau: duslintuvo dalių keitimas, naujos vasarinės padangos, kelios važiuoklės detalės, kelios lemputės.  smile.gif

Vaje. Tai kodėl nekeičiat į naujesnę tuos pinigus pridėjus?
Atsakyti
O koks tikslas keisti tvarkingą automobilį į vos važiuojantį kledarą?
Atsakyti
Kas čia per komentaras? 1999 metų, reikalaujantis pastovių investicijų tai jau tvarkingas, o naujesnis tai bus kledaras g.gif Dienos anekdotas ir ne kitaip biggrin.gif
Atsakyti
2000 į metus, kai nuvažiuojama vos 10 tūkst.km yra visai nemažai, padangos kas sezoną tikriausiai nesikeičia.
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 28, 14:31)
Kas čia per komentaras? 1999 metų, reikalaujantis pastovių investicijų tai jau tvarkingas, o naujesnis tai bus kledaras g.gif  Dienos anekdotas ir ne kitaip biggrin.gif

Visos detalės turi savo galiojimo laiką, ir jas arba keiti, arba parduodi mašiną. Jei pats prižiūri mašiną ilgesnį laiką (na tarkim ilgiau nei 2 metai), bent esi garantuotas, kad viskas yra tvarkinga. Nusipirkęs, naujesnį modelį dėl to nebūsi tikras, ir gali būti, kad dar daugiau investuosi (dažnai naujesnių modelių remontas ir detalės brangiau atsieina). Nebent pirktum naują iš salono.

QUOTE(džu @ 2015 04 28, 15:11)
2000 į metus, kai nuvažiuojama vos 10 tūkst.km yra visai nemažai, padangos kas sezoną tikriausiai nesikeičia.

Bet naujesnio modelio išlaikymas nebūtinai būtų pigesnis, daugiau elektros, daugiau visokių pribumbasų ir detalės ne visos iš šroto tiks. O ir neaišku kur remontuojamas, gal oficialiame servise, kur kainos visai kitos, nei garaže biggrin.gif Be to, nemanau, kad pigiau kainuotų kokio BMW ar Audi (tokių metų) remontas per metus.
Atsakyti
o kur aš sakiau, kad kainuotų pigiau? smile.gif
ir 99 metų gali išlaikymas kainuot dar dvigubai brangiau, ir naujesnės išlaikymas gali kainuoti pigiau, arba brangiau, priklausomai, ką ir kokios būklės nusipirksi.
bmw žiūrint koks, truputį naujesnis trečiukas ar penktukas iki 2004 metų ne ką daugiau ištuštintų kišenę, kai tiek mažai nuvažiuojama. g.gif
Atsakyti